Wordt er nu nog geraced?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
We zijn al een eindje bezig in m'n ps3 room. Feel free to join
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenBenoitC-BE
Eerste ervaringen;
1. leuk zo online
2. ik moet nog veel leren
3. jammer dat er zoveel kan veranderd worden aan je wagen zonder dat de rest het ziet... Lijkt me gewoon fair tov de beginners om allen hetzelfde te nemen. Of zie ik dat zo verkeerd?
Als je met beginnende mensen zit is het idd het eerlijkste stock wagens online te kiezen en niet de wagens die je zelf hebt... als je pas bezig bent kan je moeilijk winnen tegen 600-700 pk sterke BMW M5's ofzo met je honda civic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenJe kan de selectie kiezen dat er maar 1 bepaalde wagen gekozen kan worden...
Als je met beginnende mensen zit is het idd het eerlijkste stock wagens online te kiezen en niet de wagens die je zelf hebt... als je pas bezig bent kan je moeilijk winnen tegen 600-700 pk sterke BMW M5's ofzo met je honda civic
Comment
-
Bedanktk voor de tip Ken!
Kan ik dat trouwens blokkeren dat iedereen dat zomaar kan wijzigen?
Is vrij stom als er een eigenwijs persoon tussen zit die toch andere wagen wil :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten3. jammer dat er zoveel kan veranderd worden aan je wagen zonder dat de rest het ziet... Lijkt me gewoon fair tov de beginners om allen hetzelfde te nemen. Of zie ik dat zo verkeerd?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIs vrij stom als er een eigenwijs persoon tussen zit die toch andere wagen wil :p
Sorry
Ma fuck dat rijdt stront zo zonder tc (heb die meestal op 1 staan), valt echt ni mee te doen met stuur dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGij reed constant op comfortbanden.. ni moeilijk.. auto's waren volledig stock zenne
Vanaf de gelijke wissels ging het al stukken beter en leuke duels gehad; oa met wc eend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenIk heb zelfs tot de max getunede auto's verkocht om ze opnieuw te kopen en stock te laten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHuh, je kan toch elke upgrade desgewenst deïnstalleren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenDit heeft mij enorm geholpen, gedaan met driften door de bochten
Enkel de laatste race raak ik maar niet aan goud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDit helpt dus geen hol. Of nee, wacht, ik doe 1 ronde langer met mijn banden ! Echt niet normaal
En vooral hem kalmeren en laten inhalen.
Ik heb enkel een probleem met Daytona Bspec Nascar Series..
Geraak maar niet aan goud
Iemand een goede setup?
Tis de laatste trophy die ik nodig heb en dan is Bspec extreme klaar.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Ik doe dus 6 ronden niets anders dan op "vertragen" te klikken, wat resulteert in geen geslip en dus al bij al goede banden. En een 8ste positie. De rest hun banden beginnen dan goed af te zien, en ik acht de moment daar om hem te laten versnellen (maar niet tot zijn kookpunt, zo op 3/4de ongeveer). Geraakt 4des, maar begint dan alles te driften, ook al vraag ik terug om te vertragen. Uiteindelijk slipt ie van hier naar daar en word ik 12des
Al met 2 drivers geprobeerd, waaronder mijn beste. En Daytona heb ik al eens goud gehaald Maar alles was al verloren toen, was uiteindelijk 4des in het eindklassement.
Comment
-
Vreemd... de laatste rondes begint de rest ook veel fouten te maken (banden), dan is het toch de moment om wat tempo te laten maken...
De bestuurder die ik toen had is zoiezo wel van het "verhitte" type, mischien daarom... had alles races van de eerste keer goud, buite eentje waar ik ook 12de was
één keer opnieuw gedaan en goud (laatste 2 rondes nog 5 man ingehaald)
Comment
-
Mijne coureur is momenteel ook Nacar aan het rijden. Hij zit nu aan de 3de race bezig en staat aan de leiding. Ik heb de instellingen gebruikt die Vtech™ gepost heeft, waarvoor dank. Hij gaat in de eerste 4-5 ronden aan de leiding, dan laat ik z'n metertje afzakken tot in het midden en dan bouwt hij zijn voorsprong steeds verder uit. Hij heeft nog geen enkele keer gedrift...Senna, Driven To Perfection
Comment
Comment