Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voeg mij es toe: streetricer

Comment

• Ik haat het commando "voeg mij es toe" Voeg zelf eens toe luilak

Comment

• Ik kom zo metteen, nog één B-spec race doen (15 minuutjes)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
          voeg mij es toe: streetricer
          done

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Ik haat het commando "voeg mij es toe" Voeg zelf eens toe luilak

Haha

Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
          Ik kom zo metteen, nog één B-spec race doen (15 minuutjes)
          cavaa
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik haat het commando "voeg mij es toe" Voeg zelf eens toe luilak
            Moet hij maar niet al die underscores en shit gebruiken in zijn naam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Ik zal er eentje starten

kevin-w_11
              Ben er!

Comment

• Ik krijg nog steeds die error... kan geen verbinding maken met jullie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                  Ik krijg nog steeds die error... kan geen verbinding maken met jullie
                  Khad da ook eerst. even helemaal naar het hoofdmenu of spel terug opstarten en dna werkt het normaal...
                  BMW X5 45e

Comment

• Hier dus niet, gisteren kreeg ik het ook niet klaar

Comment

• Gisteren viel het spel mij ergens een beetje tegen,ik was met mijn pas aangeschafte Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce rondjes aan het rijden op de Top gear race track,ik begon mijn eigen tijden te verbeteren,en reed met een standaard wagen en alle hulpmiddelen uit'.Mijn tijd was 1:10,210 maar dit lijk mij nogal snel,dan maar eens "THE stig" zijn tijd opgezocht : 1:19
                      Dat verschil is wel heel erg hoog niet?

Btw die lambo is echt wel zalig....die rijd het beste van al die lambo's.

Comment

• Vannacht hebben mijn B-spec drivers de Roadster endurance uitgereden, zonder mijn hulp ! Dat is wel het leuke aan endurance, ik kan dat starten en gaan slapen / werken / voetballen / .. Bijna lvl27, tegen dat ik van het werk kom is dat ook in orde en laat ik de volgende endurance starten voor ik ga voetballen. Handig ! Nu nog wachten op het aansturen van B-spec via een browser.

Comment

Vannacht hebben mijn B-spec drivers de Roadster endurance uitgereden, zonder mijn hulp ! Dat is wel het leuke aan endurance, ik kan dat starten en gaan slapen / werken / voetballen / .. Bijna lvl27, tegen dat ik van het werk kom is dat ook in orde en laat ik de volgende endurance starten voor ik ga voetballen. Handig ! Nu nog wachten op het aansturen van B-spec via een browser.
                          De mijne heeft vorige nacht voor de 2de keer de 9 uren van Tsukuba gedaan. Een uurtje geleden begonnen voor de 3de keer. Bijna B-Spec level 34

Comment

• Straks heb je die kar van Vettel 2x

Comment

Straks heb je die kar van Vettel 2x
                              Yep, op GT planet verpatsen voor 10 dikke andere karren. Genoeg van die zotten daar die er alles voor over hebben

Comment

• Lijkt me sterk dat je die nog eens kan unlocken

Comment

• Je wint zo'n wagen hé, je unlockt die niet. Dus eigenlijk zou je hem 2x moeten kunnen krijgen.

Comment

• Je unlocked de events voor hem te winnen, dus ga je die races niet ineens terug unlocken he... of zit ik verkeerd

Comment

• Bij B-spec level 35 krijg je een voucher voor die wagen.

Comment

• Ah vet

Ben nu met season event : bonus race 2 bezig met de Rx7... dam man 2de lukt vrij makkelijk maar het dichtste dat ik bij de eerste geraak is 10 seconden

Comment

• Ik heb gisteren eindelijk de laatste event van bonus 1 gedaan, met de Nissan GT-R. Had er reeds 1, maar die had +500pk en woog te weinig. Dan maar nog één gekocht, en na keer of 6-7 goud gehaald. Van bonus 2 heb ik vooral zilver denk ik, en Nascar nog niets wegens geen geschikte Nascar

Comment

Working...
                                          X