voeg mij es toe: streetricer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichtenvoeg mij es toe: streetricer
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk haat het commando "voeg mij es toe" Voeg zelf eens toe luilak
Haha
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk kom zo metteen, nog één B-spec race doen (15 minuutjes)BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk haat het commando "voeg mij es toe" Voeg zelf eens toe luilak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk zal er eentje starten
kevin-w_11
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk krijg nog steeds die error... kan geen verbinding maken met jullieBMW X5 45e
Comment
-
Gisteren viel het spel mij ergens een beetje tegen,ik was met mijn pas aangeschafte Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce rondjes aan het rijden op de Top gear race track,ik begon mijn eigen tijden te verbeteren,en reed met een standaard wagen en alle hulpmiddelen uit'.Mijn tijd was 1:10,210 maar dit lijk mij nogal snel,dan maar eens "THE stig" zijn tijd opgezocht : 1:19
Dat verschil is wel heel erg hoog niet?
Btw die lambo is echt wel zalig....die rijd het beste van al die lambo's.
Comment
-
Vannacht hebben mijn B-spec drivers de Roadster endurance uitgereden, zonder mijn hulp ! Dat is wel het leuke aan endurance, ik kan dat starten en gaan slapen / werken / voetballen / .. Bijna lvl27, tegen dat ik van het werk kom is dat ook in orde en laat ik de volgende endurance starten voor ik ga voetballen. Handig ! Nu nog wachten op het aansturen van B-spec via een browser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVannacht hebben mijn B-spec drivers de Roadster endurance uitgereden, zonder mijn hulp ! Dat is wel het leuke aan endurance, ik kan dat starten en gaan slapen / werken / voetballen / .. Bijna lvl27, tegen dat ik van het werk kom is dat ook in orde en laat ik de volgende endurance starten voor ik ga voetballen. Handig ! Nu nog wachten op het aansturen van B-spec via een browser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenStraks heb je die kar van Vettel 2x
Comment
-
Ik heb gisteren eindelijk de laatste event van bonus 1 gedaan, met de Nissan GT-R. Had er reeds 1, maar die had +500pk en woog te weinig. Dan maar nog één gekocht, en na keer of 6-7 goud gehaald. Van bonus 2 heb ik vooral zilver denk ik, en Nascar nog niets wegens geen geschikte Nascar
Comment
Comment