Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb nu bij 1 en 2 alles goud, relatief makkelijk eigelijk.

Enkel die rx7 en nascar bij bonus race 2...

RX 7 : zilver : +/- 10 seconden achter
    Nascar : 9ste : ik suck op de ring

Heb nu ondertussen een 8tal RX7's... geen enkele waarmee het lukt De type R bathurst R (RD) gaat nog het beste vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Ik heb gisteren eindelijk de laatste event van bonus 1 gedaan, met de Nissan GT-R. Had er reeds 1, maar die had +500pk en woog te weinig. Dan maar nog één gekocht, en na keer of 6-7 goud gehaald. Van bonus 2 heb ik vooral zilver denk ik, en Nascar nog niets wegens geen geschikte Nascar
      Heb een GT-V (V spec) gekocht, een race inlaat gestoken (->499pk), helemaal verlicht, etc.
      Maar nog geraak ik niet verder dan keer op keer 6de
      Care to share me your settings?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk Berichten
        Heb een GT-V (V spec) gekocht, een race inlaat gestoken (->499pk), helemaal verlicht, etc.
        Ik heb het ook met een GT-R V spec ('09) gedaan. Had er al 1 maar dies fully tuned dus nog eentje bijgekocht

vermogen zat op zo'n 499 PK, alles van gewicht, transmissie, ...
        Alles van stroomlijnonderdelen (spoiler, bodykit, ...)

Versnellingsbak op 290 (dacht ik) afgesteld. Moet je eens testen... na 1 ronde zien of je aan je max snelheid geraakt op het rechte stuk, anders max speed iets verlagen/verhogen.

Vering heb ik gewoon -10 gezet voor + achter en dan de vering voor en achter +1 gedaan. Voor de rest niks veranderd.

Van die camber enzo blijf ik altijd af... verkloot ik heel de auto mee

De Ford GT in dat chicane gedoe (vlak voor de laatste bocht naar het rechte stuk toe) van de laatste lap ingehaald. Vrij makkelijk gewonnen met +/- 2 seconden voorsprong en helemaal niet perfect gereden...

Als je moet remmen heel laat remmen, maar ik rem zelden (enkel na de 2 rechte stukken in de level). De rest van de bochten laat ik hem gewoon uitbollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk Berichten
          alle andere tuningonderdelen aanschaffen zoals versnellingsbak en ophanging en dergelijke ook alle stroomlijnonderdelen .
          dan de ophanging naar beneden smijten en de veren een tikkeltje verharden.
          versnellingsbak op 320 en gaan met die banaan...

Comment

• Bij mij staat de versnellingsbak op 280, en vering op -10 voor en achter. De verhoudingen (vermogen verdeling?) wel op 50/50 gezet. Ik draai daarmee (buiten de eerste ronde) 1 minuut 27 per ronde, en dan haal ik hem in de laatste tunnel in.

Oh ja, en ik rem wel wat meer als Ken

edit: en ook niet te vergeten, tc op 0

Comment

• Vanavond nog eens online?

driften met zo'n AMG gaat goed, gisteren iemand met een E 55 en ikke met een SL 55 erachter
              BMW X5 45e

Comment

• Ik heb hetzelfde probleem met die RX7. 'k Heb er mij nog niet uuuuuuuuuren mee bezig gehouden, maar ik zou toch dichter moeten geraken dan tien fking seconden zeker... En dan die met de Focus, zelfde probleem... Da zijn de enige twee da'k nog moet hebben.

Dinsdag en donderdag no online, hockey practice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                  Ik heb hetzelfde probleem met die RX7. 'k Heb er mij nog niet uuuuuuuuuren mee bezig gehouden, maar ik zou toch dichter moeten geraken dan tien fking seconden zeker... En dan die met de Focus, zelfde probleem... Da zijn de enige twee da'k nog moet hebben. Dinsdag en donderdag no online, hockey practice.
                  Idd, de focus ben ik ook wel eve mee bezig geweest maar eens je daar deftige rondetijden begint te draaien is ie best makkelijk te doen. uiteindelijk 1ste geworden halverwege de laatste lap.

De rx7 en de nascar krijg ik echter niet klaar

Krijg je met die tijdritten en driftproeven ook xp en geld of is dit enkel voor de ranking dat je dat doet ?

Comment

• Bedankt!

Comment

• Ik heb geen ghost meer bij licentietesten en als ik mijn tijd verbeter, maar geen doel, dan bewaart hij mijn nieuwe beste tijd niet ..

Comment

• Op aangeven van vinox en alexx gisteren een WRX sedan gebruikt op de ring en die is me goe bevallen
                        nu gekocht en helemaal getuned op de hoogte zoals jullie het zeiden 530pk en is sneller dan mijn 733pk sterke 458 op de ring
                        BMW X5 45e

Comment

• Dat Focus ST event wil maar niet lukken, dichter dan 8 seconden lukt mij niet.

Comment

• G27 gekocht maar nog wachten op de wheelstand

Ondertussen al wel alles goud gehaald bij Jeff Gordon ondanks de brakke opstelling zonder wheelstand, maar de Nascar Seasonal Event is toch nog andere koek. Probleem is dat ik niet kan wachten op de wheelstand want dan is het event al afgelopen, zou pas eind januari geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Dat Focus ST event wil maar niet lukken, dichter dan 8 seconden lukt mij niet.
                              1.5 seconden ! Crap. Rechte lijn ben ik te traag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                G27 gekocht maar nog wachten op de wheelstand

Ondertussen al wel alles goud gehaald bij Jeff Gordon ondanks de brakke opstelling zonder wheelstand, maar de Nascar Seasonal Event is toch nog andere koek. Probleem is dat ik niet kan wachten op de wheelstand want dan is het event al afgelopen, zou pas eind januari geleverd worden.
                                Ge kunt veel als ge wilt ze Toen ik mijn eerste stuur kocht (Driving Force Pro), heb ik alles geprobeerd, maar echt ALLES hè Alles wat ik kon vinden dat stabiel leek, der ging da ding op. Een van de meest te doene situaties was nog ne stoel, waar ik dan onder schoof, zittend op een paar kussens Salontafel = no go, want te dik, enz. Opgegeven, gemonteerd op den bureau, en oplossingen beginnen zoeken, en gevonden. Ik had een gewone tft monitor voor de pc, daar een tussenstukske op en 'k had HD beeld Maar da was dan 17 inch, te klein. 20 inch gekocht, te klein. Ondertussen al aan nen 24 inch, nog altijd te klein (alhoewel dit best meevalt). Ik koop mij wel eens iets groters, 'k heb nog plaats, bureau = 2m breed (ook al gekocht voor mijn stuur ) Kort samengevat, da stuur heeft mij al veel geld gekost, maar 't is 't hopeloos hard waard

Soit, morgen de Redbull Challenge nog ne keer proberen... Da ga zo hopeloos hard falen Gisterenavond twee bochten gedaan, en gestopt, als ik daar voluit mee wil gaan gaat mijn G25 afzien; en vooral lawaai maken. @ Brecht: just found the cause of your broken wheel mate

Comment

• Ik zit nog maar een half jaar op m'n nieuw appartement, ik heb hier dus niet veel staan om uit te proberen. Ik speel ook vanuit de zetel op de TV, enige optie is het salontafeltje (niet te dik al een geluk), maar dat staat wat laag dus alles behalve ergonomisch. Zat nu voorovergebogen (om aan het stuur te kunnen) en kreeg al snel last van m'n rug. Een hele aanpassing als je gewend bent om comfortabel en al liggend met een controller vanuit de zetel te spelen. Mss toch eens proberen om mezelf wat lager bij de grond te zetten, enkel nog iets vinden om onder m'n gat te steken. En ik ga ook nog iets moeten zoeken om m'n voeten warm te houden, kreeg al snel koude voeten. Verwarming hoger zetten is geen optie, stuurtje en wheelstand hebben al meer dan genoeg gekost.

Ben er wel van verschoten hoe hard het werkendag is met zo'n stuurtje, of ligt dat mss aan de nascar? Heb namelijk nog met geen andere auto gereden voorlopig.

Comment

• Neen indd,met een stuurtje is het wat meer werken,eens je wagen in slip gaat en rond begint te gaan is het ook moeilijker deze terug te corigeren.

Comment

• Ja ge zijt gewoon meer in beweging hè, 't is wa intensiever. Soms schakel ik in't midden van een gamesessie over op de controller om ff te relaxen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                        Ja ge zijt gewoon meer in beweging hè, 't is wa intensiever. Soms schakel ik in't midden van een gamesessie over op de controller om ff te relaxen.
                                        Pff ik blijf maar twijfelen... Zo'n stuurtje is echt super en 10x realistischer, maar 300 EUR vind ik enorm veel geld.
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik ben net begonnen met de Indy 500. Hoeveel keer hebben jullie die moeten doen voor aan lv30 te komen? Toch minstens 2 keer zeker.
                                          Kun je met een minolta alles winnen van endurance of heb ik ook nog een R10 of Peugeot 908 HDi FAP nodig?

Comment

Working...
                                          X