Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Kan je voor dat geld beter een Formula GT kopen neen?

Wel jammer dat er geen restricties zijn, vond het net leuk om zo aan je auto te sleutelen dat je hem wat sneller kreeg. Nu valt dat weer weg

De frank heeft de stealth mazda 787b ( gt5 s.e.) en de gewone mazda 787b renown en de formula gt.........dus ja geld genoeg

Comment

• ik heb de formula gt gekocht en nog geen minuut spijt van gehad, kan je in B-spec veel mee doen! heeft zichzelf allang dubbel en dik terug verdient

Comment

• zo ist gemakkelijk he zelfde voor diegene die alle B spec events doen met de Red Bull

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
          zo ist gemakkelijk he zelfde voor diegene die alle B spec events doen met de Red Bull
          Wat is daar mis mee?
          Ik ga geen 9 uur voor mijn PS3 zitten mijn piloten te coachen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
            zo ist gemakkelijk he zelfde voor diegene die alle B spec events doen met de Red Bull
            das de enige manier om bobke te laten winnen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Wat is daar mis mee?
              Ik ga geen 9 uur voor mijn PS3 zitten mijn piloten te coachen hoor
              9uur rondjes draaien op tsukuba is nognix

24uur op de ring is iet anders haal die red-bullekes maar boven (de drinkbare danwel!)

Comment

• Ik heb wel maar 1.000.000 dus een formula GT zal er niet inzitten lol.

Comment

• Man die seasonals... SAAAAAAI... De Prius hebbek getuned, de rest hebbek zelfs de moeite ni gedaan. Zachte sportbanden en oil change, en nog vlotjes eerst. Goe bezig PD, ons eerst laten zweten, en dan kadokes geven. How about something in between next time fellas?

@ Frank: ik zal zelf wel moeite doen, en spannende races creëren, ik hou er ni van de zaken ni volledig in de hand te hebben, 'k verschiet er al van da'k uberhaupt aan die B-Spec ben begonnen... Overkill ftw!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Wel jammer dat er geen restricties zijn, vond het net leuk om zo aan je auto te sleutelen dat je hem wat sneller kreeg. Nu valt dat weer weg
                    Je kiest toch nog altjd zelf wat je wel/niet aan je wagen verandert?!
                    Wil je een spannende race, laat hem stock, wil je freewheelend iedereen voorbijvliegen, koop dan alle tuningparts.

Comment

• Ik versta die gasten van GT5 ook niet.
                      In de ene reeks seasonals zitten er tussen die bijna niet te doen zijn om eerste te worden,nu maken ze supermakkelijk.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                        das de enige manier om bobke te laten winnen..
                        Chance dat bobke zenne redbull zelf in de pit rijdt anders was het gedaan met de ps3 te laten draaien tijdens de afwezigheid van de coach.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          Met welke auto win ik het beste Gran Turismo All Stars?

Heb nu momenteel een full getunede GTR, maar daarmee kom ik er maar net ...

Valt dat makkelijk met een serie auto te winnen?
                          fully tuned mazda fuira concept of zoiets, easy money.

Comment

• Die bonus 3 is echt wel makkelijk en easy money.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                              Je kiest toch nog altjd zelf wat je wel/niet aan je wagen verandert?!
                              Wil je een spannende race, laat hem stock, wil je freewheelend iedereen voorbijvliegen, koop dan alle tuningparts.
                              Zeer juist!

Ik vind het wel leuk om gemakkelijk wat cash te verdienen. Als je ongeveer 1 of 2 uur per week tijd hebt om te spelen komt dat van pas

Comment

• Ben nu dat event met die prius aan het doen... damn... zo verschrikkelijk traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                  Ik heb onderstaande setup vanop http://www.gamefaqs.com/boards/94110...smo-5/57626202

En dan valt er met die kar te rijden, maaaaaaaaaaaaaaaaar verwacht geen mirakels.

Ik heb zelf nog maar 2 rondjes (wel opeenvolgend) kunnen rijden zonder dat m'n neus in de verkeerde richting gestaan heeft. Wel nog van de baan gegaan, maar neus in de juiste richting kunnen houden, dat is al een prestatie op zich (voor mij dan toch). Minste gras dat je raakt ga je rond, en het gras staat daar héél kortbij.

Van die 2 laps was m'n snelste 7:06:00, maar als je rekening naar de tijd van de eerste moet je aan een 6:45:00 per lap geraken. Je moet echt op de limiet rijden, maar deze limiet is wel heel nipt.

Ik heb de nummer 11 al wel in het vizier gehad, maar nog niet kunnen inhalen. 10.000 credits om aan te komen is toch een mooie troostprijs, haha.

Zijn er mss nog anderen met goeie tips voor deze race?
                                  Ik heb er net goud op gehaalt. Ik heb wel de downforce op het hoogste gezet en de abs op 3 en het andere op 6. Eerste ronde 6.44 en tweede ronde 6.47 en nog makkelijk gewonnen.

Comment

• Ik denk dat alle restricties bij bonus race2 ook zijn weggevallen?

Comment

• Heeft er hier al iemand die nascar race gewonnen op daytona?Zowel in A-spec als B-spec wil het maar niet lukken.

Comment

• Gewoon slim spelen en 2 blijven rijden tot het laatste rechte stuk en dan slipstreamen. Uw instellingen over nemen van die van nascar school.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat alle restricties bij bonus race2 ook zijn weggevallen?
                                          Is dat ? Nog niet gekeken...

Net de Prius, Audi TTS, Citroen c4 rallycar (heb er 2 dus die ook ff gedaan) en Elise goud gehaald (met gemak) zonder al teveel tuning...

Had een Elise gekocht, race mod gedaan en dan kon ik die niet meer gebruiken Nieuwe gekocht... zit aan evenveel PK als de raceversie maar wel 40 kilo zwaarder ofzo

Nu terug B-spec opgestart, moet nog weg

Morgen nog de Ford GT en dan heb ik ze allemaal gedaan.

Als iemand een Citroen C4 rallycar wilt... ik sta open voor ruilacties

Comment

Working...
                                          X