Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe bedoel je instellingen van nascar school?Kan je de instellingen zien van die wagen?

Comment

• Ik van abs en esp enzo.
      Ja want ik ben nu alles goud aan het halen op bonus race 2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
        Ik van abs en esp enzo.
        Ja want ik ben nu alles goud aan het halen op bonus race 2.
        Kun jij een van die auto's doorsturen als je er mee klaar bent met bonus race 2? ( nascar wagen hoeft niet )

welke auto hebben jullie gebruikt voor de indi 500?
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Kun jij een van die auto's doorsturen als je er mee klaar bent met bonus race 2? ( nascar wagen hoeft niet )

Indi 500 : formule GT

Comment

• Iemand interesse in een Redbull X1? Heb net een 2de gewonnen voor B-spec level 35 te halen.
            Ruilen voor iets anders waardevol aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Iemand interesse in een Redbull X1? Heb net een 2de gewonnen voor B-spec level 35 te halen.
              Citroen C4 rallycar ?

Nee, ik kom er ooit zelf wel aan die lvl 30, al denk ik eerder aan 35 B-spec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ja zeg maar welke. ik zal die morgen vroeg sturen. En wat is uw psn weer? Want ik vergeet welke psn bij welke persoon hoort.

Net nog dit allemaal gekocht:
                -Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione '91
                -Suzuki ESCUDO Dirt Trial Car '98(die je jammer genoeg niet bij de special rally moogt gebruiken)
                -TVR Cerbera Speed 12 '00
                -McLaren F1 '94
                -Volkswagen typ2(T1) SambaBus '62

Deze wil ik nog voor mijn lijstje van 90 supercars aan te vullen.
                -Jaguar XJ220 '92
                en voor alle Lotussen te verzamelen
                -Lotus Motor Sport Elise '99
                -Lotus Esprit V8 SE '98
                -Lotus Esprit V8 GT '98

Comment

Iemand interesse in een Redbull X1? Heb net een 2de gewonnen voor B-spec level 35 te halen.
                  Ik kan je een ferrari p4 voor ruilen of wat wil je er evt voor hebben?
                  Grtz
                  Last edited by ; 06/01/2011, 22:14. Reden: Foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                    Is dat ? Nog niet gekeken...

Net de Prius, Audi TTS, Citroen c4 rallycar (heb er 2 dus die ook ff gedaan) en Elise goud gehaald (met gemak) zonder al teveel tuning...

Had een Elise gekocht, race mod gedaan en dan kon ik die niet meer gebruiken Nieuwe gekocht... zit aan evenveel PK als de raceversie maar wel 40 kilo zwaarder ofzo

Nu terug B-spec opgestart, moet nog weg

Morgen nog de Ford GT en dan heb ik ze allemaal gedaan.

Als iemand een Citroen C4 rallycar wilt... ik sta open voor ruilacties
                    Ik wil wel met iets ruilen. Iets in gedachten?

Comment

Ja zeg maar welke. ik zal die morgen vroeg sturen. En wat is uw psn weer? Want ik vergeet welke psn bij welke persoon hoort.
                      Die RX-7 is goed, die brengt het meeste op
                      PSN is kevin-w_11
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                        Hoi

Man, die prius is me da een mottig geval om mee te rijden
                        as ge da maar weet, kben rapper mee mijne scooter
                        met een gekrulde uitlaat wel e

Comment

• Godverdomme, tweedes met die Prius. Nu moet ik heel die race nog eens doen

Comment

Geintresseerd ! Wat wil je ervoor ?

Comment

• Ik heb wat problemen om vlot door de Rally stage te geraken bij één van de proeven in prof reeks. Je rijdt daar met een Focus rally wagen, maar telkens je stuurt in een bocht verliest hij volledig vermogen en snelheid, kan het zijn dat tractie controle hier moet uitgeschekaled worden of is hier niets tegen te doen. Ik heb verschillende malen moeten opnieuw rijden om maar net binnen de tijd te raken om brons te halen.

Mvg

Geert

Comment

• Tractiecontrole moet ALTIJD uit

Comment

Ik heb er net goud op gehaalt. Ik heb wel de downforce op het hoogste gezet en de abs op 3 en het andere op 6. Eerste ronde 6.44 en tweede ronde 6.47 en nog makkelijk gewonnen.
                                  dan nog vind ik het niet te doen. dit is zo typisch amerikaans, snel rechtdoor maar laat ze geen bochten nemen hoor. kijk maar naar de cadillac cien concept... fully tuned tot 930 pk of zoiets maar een snelle bocht kan je niet sneller nemen dan100 km/h .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                    Ik heb wat problemen om vlot door de Rally stage te geraken bij één van de proeven in prof reeks. Je rijdt daar met een Focus rally wagen, maar telkens je stuurt in een bocht verliest hij volledig vermogen en snelheid, kan het zijn dat tractie controle hier moet uitgeschekaled worden of is hier niets tegen te doen. Ik heb verschillende malen moeten opnieuw rijden om maar net binnen de tijd te raken om brons te halen.

Mvg

Geert
                                    met de tractie controle volledig uit en je bochten op de limiet van grip en geen grip nemen dan rijd je "zonder problemen" naar goud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                      dan nog vind ik het niet te doen. dit is zo typisch amerikaans, snel rechtdoor maar laat ze geen bochten nemen hoor. kijk maar naar de cadillac cien concept... fully tuned tot 930 pk of zoiets maar een snelle bocht kan je niet sneller nemen dan100 km/h .
                                      Ik vind dat nog makkelijk en ik kan eigenlijk niet zo goed rijden.

Comment

• Ik vond die Nascar race op de Ring één van de makkelijkste bonus races om eerlijk te zijn, helemaal ni in verhouding met de rest van Bonus 2. Mss omda'k met een stuurke rijd, en omda'k de ring goed ken, maar zonder traction control en andere assists, met ABS op 1 reed ik echt vlotjes naar goud. Easiest 1000000 ever made Alhoewel die nieuwe bonus races wel alles sloegen... Die laatste voor 1.5 milj, al eerst na de derde ronde...

Daarna heb ik mij eens gewaagd aan die Redbull challenges... Dude, da ding rijdt echt VEEEEEL te veel grip, en ge moet echt wel vechten met uw stuurke. Curbs mode ni meepakken (staat ook in de uitleg van de events), en die Seb vliegt met da ding dat het nimmer normaal is... 'k Snap da den Brecht en de Manuelos hier goud halen, maar ik zie mezelf dat niet doen ze, wtf man... Blijven proberen I guess.

Comment

• nog 12 567 ervaring en dan kan ik ook eens met de redbull x1 spelen.

Comment

Working...
                                          X