Niemand een stock NASCAR op overschot?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenmet de tractie controle volledig uit en je bochten op de limiet van grip en geen grip nemen dan rijd je "zonder problemen" naar goud.
Weet er ook iemand hoe ik aan een Pick-up kan raken, heb deze nog nodig om één van de proeven te doen.
Mvg
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenTHX man, zoals ik al dacht dus. Ga dat vanavond eens proberen se.
Weet er ook iemand hoe ik aan een Pick-up kan raken, heb deze nog nodig om één van de proeven te doen.
Mvg
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNiemand een stock NASCAR op overschot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten. 'k Snap da den Brecht en de Manuelos hier goud halen, maar ik zie mezelf dat niet doen ze, wtf man... Blijven proberen I guess.
Paar uurkes later 3x goud
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichtennog 12 567 ervaring en dan kan ik ook eens met de redbull x1 spelen.
wel een redelijke kutbak om mee te rijdenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk wil wel met iets ruilen. Iets in gedachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenNiet echt nee, doe maar een voorstel, staat toch in de weg eigelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenRX-7 is terug bij u met versie olie
wel een redelijke kutbak om mee te rijden
Die redbull challenge is wel moeilijk. Ik ben nu b-spec aan het doen voor daar aan de endurance te mogen beginnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenPff weet ik veel Ik heb 170 wagens, de ene al wat meer nodig dan de andere. Heb anders nog een Prius staan
Zal na deze B-spec race eens kijken wat ik nog kan gebruiken eventueel
Een Ford GT '06 is eigelijk nog het enige wat ik echt nodig hebt denk ik... voor de season events :d
Of een BMW 1 reeks (buiten die TII concept ofzo, die heb ik zelf) ... wou ik pas tweedehands kopen maar toch niet gedaan
Of nen dikke Duitser/Italiaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenHeb er zelf al 2
Zal na deze B-spec race eens kijken wat ik nog kan gebruiken eventueel
Een Ford GT '06 is eigelijk nog het enige wat ik echt nodig hebt denk ik... voor de season events :d
Of een BMW 1 reeks (buiten die TII concept ofzo, die heb ik zelf) ... wou ik pas tweedehands kopen maar toch niet gedaan
Of nen dikke Duitser/Italiaan
Comment
Comment