Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niemand een stock NASCAR op overschot?

Comment

• Ivm da teveel aan pk's (waarom ge wss de Nascar vraagt), helpt het ni als ge die wa laat B-Speccen? Eventueel nen enduro of zo? Dan zakt het snel ze. Mijne Minolta bvb is gezakt van 1040 naar 980 en ne chic na 200 laps Indy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
        met de tractie controle volledig uit en je bochten op de limiet van grip en geen grip nemen dan rijd je "zonder problemen" naar goud.
        THX man, zoals ik al dacht dus. Ga dat vanavond eens proberen se.

Weet er ook iemand hoe ik aan een Pick-up kan raken, heb deze nog nodig om één van de proeven te doen.

Mvg

Geert

Comment

• Iemand intresse om dezen avond online te rijde?
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
            THX man, zoals ik al dacht dus. Ga dat vanavond eens proberen se.

Weet er ook iemand hoe ik aan een Pick-up kan raken, heb deze nog nodig om één van de proeven te doen.

Mvg

Geert
            IA licentie, brons is voldoende. @ Kevin: die kans zit er wel in da'k vanavond nog eens online kom ja! Nu eerst nog 3 uur naar huis bollen vanuit luxemburg Tot strak wss!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Niemand een stock NASCAR op overschot?
              Jawel, wat is je psn?

Comment

• Die bonusritten zonder limits zijn zalig Op alles goud nu.
                Nu aan Events 3 beginnen
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                  . 'k Snap da den Brecht en de Manuelos hier goud halen, maar ik zie mezelf dat niet doen ze, wtf man... Blijven proberen I guess.
                  De eerste 10 minuten dat ik met da spel reed dacht ik echt dat ik nooooooit aan goud zou raken.
                  Paar uurkes later 3x goud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                    Jawel, wat is je psn?
                    caoimhin

Comment

caoimhin
                      Camionding.

Comment

• Neen, caoimhin !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                          nog 12 567 ervaring en dan kan ik ook eens met de redbull x1 spelen.
                          RX-7 is terug bij u met versie olie

wel een redelijke kutbak om mee te rijden
                          BMW X5 45e

Comment

• Die seasonal event zijn nu wel erg simpel geworden zonder restricties...

Comment

Ik wil wel met iets ruilen. Iets in gedachten?
                              Niet echt nee, doe maar een voorstel, staat toch in de weg eigelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                Niet echt nee, doe maar een voorstel, staat toch in de weg eigelijk
                                Pff weet ik veel Ik heb 170 wagens, de ene al wat meer nodig dan de andere. Heb anders nog een Prius staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  RX-7 is terug bij u met versie olie

wel een redelijke kutbak om mee te rijden
                                  Ja dat wel maar brengt wel veel geld op.
                                  Die redbull challenge is wel moeilijk. Ik ben nu b-spec aan het doen voor daar aan de endurance te mogen beginnen.

Comment

Pff weet ik veel Ik heb 170 wagens, de ene al wat meer nodig dan de andere. Heb anders nog een Prius staan
                                    Heb er zelf al 2

Zal na deze B-spec race eens kijken wat ik nog kan gebruiken eventueel

Een Ford GT '06 is eigelijk nog het enige wat ik echt nodig hebt denk ik... voor de season events :d

Of een BMW 1 reeks (buiten die TII concept ofzo, die heb ik zelf) ... wou ik pas tweedehands kopen maar toch niet gedaan
                                    Of nen dikke Duitser/Italiaan
                                    Last edited by ; 07/01/2011, 18:31.

Comment

• Wie heeft er goesting om vanavond tegen 20uur online te rijden? ring by night fzo

Is de F40 een goede auto om die volledig te tunen? is die dan nog handelbaar?
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                        Heb er zelf al 2

Zal na deze B-spec race eens kijken wat ik nog kan gebruiken eventueel

Een Ford GT '06 is eigelijk nog het enige wat ik echt nodig hebt denk ik... voor de season events :d

Of een BMW 1 reeks (buiten die TII concept ofzo, die heb ik zelf) ... wou ik pas tweedehands kopen maar toch niet gedaan
                                        Of nen dikke Duitser/Italiaan
                                        Ford GT '06 kan wel geregeld worden !

Comment

• Kefkie en coaminding toegevoegd.

Zit in level 21 (met Playseat/G25) maar zit vast bij dat level 21 "Like the wind"-event (2e race).
                                          Heb enkele wagens die snel genoeg zijn op het rechte end ... maar ik kan niet bijbenen in de bochten.

Comment

Working...
                                          X