Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Niemand een stock NASCAR op overschot?
    Ik.

5tekens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
      Kefkie en coaminding toegevoegd.

Zit in level 21 (met Playseat/G25) maar zit vast bij dat level 21 "Like the wind"-event (2e race).
      Heb enkele wagens die snel genoeg zijn op het rechte end ... maar ik kan niet bijbenen in de bochten.
      ik zal u morge mijn minolta sturen aangezien ge mij toch hebt toegevoegd, is een redelijk snelle kar
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Ford GT '06 kan wel geregeld worden !
        Vergeten dat ik die gisteren dus al gekocht had

Deze wagens zou ik eventueel nog graag hebben:

R8 5.2 FSI
        Mercedes 300 SL
        Mercedes SL 55 AMG (de nieuwe uit dealership)
        Mercedes SLS AMG
        Mercedes SLR (maar die is te duur, maar moest je er toevallig 2 hebben, zeg ik geen nee )
        S2000 Turbo (Amuse tuning cars dealership)
        Ferrari 599
        Viper SRT10 ACR
        Aston Martin DB9

Ik ga nu slapen, zal hem morgenavond wel doorsturen (nu nog B-spec bezig en moet morgen nog werken)

Comment

Ik.

5tekens
          Altijd welkom !

En wie is Dscfc? Of niemand van hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
            Vergeten dat ik die gisteren dus al gekocht had

Deze wagens zou ik eventueel nog graag hebben:

R8 5.2 FSI
            Mercedes 300 SL
            Mercedes SL 55 AMG (de nieuwe uit dealership)
            Mercedes SLS AMG
            Mercedes SLR (maar die is te duur, maar moest je er toevallig 2 hebben, zeg ik geen nee )
            S2000 Turbo (Amuse tuning cars dealership)
            Ferrari 599
            Viper SRT10 ACR
            Aston Martin DB9

Ik ga nu slapen, zal hem morgenavond wel doorsturen (nu nog B-spec bezig en moet morgen nog werken)
            Moest er nog iemand een C4 WRC overhebben, ik ben ook geïnteresseerd in een (permanente) ruil

Comment

Zit in level 21 (met Playseat/G25) maar zit vast bij dat level 21 "Like the wind"-event (2e race).
              Heb enkele wagens die snel genoeg zijn op het rechte end ... maar ik kan niet bijbenen in de bochten.
              Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              ik zal u morge mijn minolta sturen aangezien ge mij toch hebt toegevoegd, is een redelijk snelle kar
              Voila hij is verstuurd. stuur hem maar terug wanneer je hem niet meer nodig hebt ik rij er toch niet of amper mee.
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                Moest er nog iemand een C4 WRC overhebben, ik ben ook geïnteresseerd in een (permanente) ruil
                Ge moogt die van mij wel effe lenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                  Ge moogt die van mij wel effe lenen.
                  Check PM

Comment

• Wheelstand Pro is sinds Woensdag onderweg uit Polen, vandaag een DFGT gaan halen en hopelijk kan ik er volgende week van genieten.

De PS3 heeft al 2 weken niet staan draaien.

Comment

Zit met hetzelfde probleem. Kzit met een fully preped Mclaren F1 waar ik de eerste race op daytone als eerste kon finishen, maar op die oval lukt me dat echt niet. Te veel onderstuur
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Net een Ford GT LM race car gewonnen...

Fully tuned heeft die minder vermogen dan een gewone Ford GT '06 (ook fully tuned) Beide hebbe al een oil change gehad.

Gewone :

870 Pk (6900/min)
                        996 Nm (4900/min)
                        1208 Kg

Race car:

797 Pk (6800/min)
                        970 Nm (4300/min)
                        1130 Kg

Koppel is verwaarloosbaar en ok hij weegt 100 Kg minder, maar een race car die 77 Pk moet onderdoen voor zijn gewone broertje

Wat is trouwens het snelste... de Peugeot racecar of die Audi ? Heb nu 5 miljoen die ik aan één van de 2 wil uitgeven... Ik vind niet hoe ik autosave kan uitzetten dus moet ik kiezen zonder te testen :p
                        Last edited by ; 09/01/2011, 02:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten

Wat is trouwens het snelste... de Peugeot racecar of die Audi ? Heb nu 5 miljoen die ik aan één van de 2 wil uitgeven... Ik vind niet hoe ik autosave kan uitzetten dus moet ik kiezen zonder te testen :p
                          De audi R8 en R10 krijgt ge bij de 24 uur van Le Mans en de 24 uur van de ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Voila hij is verstuurd. stuur hem maar terug wanneer je hem niet meer nodig hebt ik rij er toch niet of amper mee.
                            Thanks! Zal in de loop van deze week zijn, als ik nog eens even vrij heb !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                              Zit met hetzelfde probleem. Kzit met een fully preped Mclaren F1 waar ik de eerste race op daytone als eerste kon finishen, maar op die oval lukt me dat echt niet. Te veel onderstuur
                              Dito met m'n 1280 pk Veyron. Deze week die van kefkie eens proberen !

Comment

Dito met m'n 1280 pk Veyron. Deze week die van kefkie eens proberen !
                                Aah se, de Sasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  RX-7 is terug bij u met versie olie

wel een redelijke kutbak om mee te rijden
                                  ja, maar een driftkot niet normaal!!

Comment

• Welke wagen hebben jullie gekregen voor " ticket 1000 " ?

ik mustang trans cammer....

Comment

• Waarvoor krijde da ticket nu weer? Ik heb onlangs met een ticket een XJ13 Race Car gewonnen!

Comment

• Die xj13 krijgt ge ook bij het winnen van een race. Ik denk dat dat 1000 ticket is als ge al zoveel races hebt gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                          De audi R8 en R10 krijgt ge bij de 24 uur van Le Mans en de 24 uur van de ring.
                                          A of B-spec ? Want ik doe endurances enkel in B-spec, toch maar voor de peugeot gaan dan

Comment

Working...
                                          X