Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A spec. De winst bij b-spec is niet zo spectaculair. 50 000 voor een 60 ronden te rijden. Op lagere lv verdien je zelfs meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Zit met hetzelfde probleem. Kzit met een fully preped Mclaren F1 waar ik de eerste race op daytone als eerste kon finishen, maar op die oval lukt me dat echt niet. Te veel onderstuur
      Ik heb het gedaan met een Mclaren F1 De aero en camber etc. wat aanpassen. Het lukt ook met een ZR1 in race-conversie.

Als je wil geef ik je de set-up.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
        A spec. De winst bij b-spec is niet zo spectaculair. 50 000 voor een 60 ronden te rijden. Op lagere lv verdien je zelfs meer.
        Qua geld wel maar met die indi 500 toch ook een ford GT race car gewonnen, toch ook niet slecht

Comment

• Zo ver zit ik nog niet. Ik moet nog 1 level stijgen.

Comment

• Iemand intresse in een SL55 AMG uit de showroom. is volledig getuned 800pk+
            ruilen tegen een italiaan liefst
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
              Ik heb het gedaan met een Mclaren F1 De aero en camber etc. wat aanpassen. Het lukt ook met een ZR1 in race-conversie.

Als je wil geef ik je de set-up.
              Graag ;-)
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
                Ik kan je een ferrari p4 voor ruilen of wat wil je er evt voor hebben?
                Grtz
                Is goed. Wat is je psn?

Comment

• Pfff, heb nu level 28 in B-spec, volgende race die vrij komt is pas level 30

Comment

• Welke prestatie moet ge eigenlijk leveren voor zo'n sezoensevent te winnen ?
                    Goede tijd of zoveelste plaats ?

Ik dacht een sezoensevent te rijden met de Celica wrc maar had een oliewissel gedaan en nu heeft die juist te veel pk's. Kan er ne brave ziel de zijne missen (max 300pk) ?

PSN: Commanderke

Alvast bedankt

Comment

• Iemand online racen?
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                        Welke prestatie moet ge eigenlijk leveren voor zo'n sezoensevent te winnen ?
                        Goede tijd of zoveelste plaats ?

Ik dacht een sezoensevent te rijden met de Celica wrc maar had een oliewissel gedaan en nu heeft die juist te veel pk's. Kan er ne brave ziel de zijne missen (max 300pk) ?

PSN: Commanderke

Alvast bedankt
                        er zijn toch geen vereisten meer ivm kracht?
                        BMW X5 45e

Comment

• Op de vorige wel nog hé

Ik heb net 2 nieuwe B-spec drivers, D. Hill en M. Vaillant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Op de vorige wel nog hé

bij nr 2 zijn ze ook weg gevallen
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Is goed. Wat is je psn?
                              kartingboy16

Zal maar voor straks zijn.. Ik kan nu niet op men ps3..

Comment

• PS3 username: ThePieters

Dan kan ik af en toe ook eens mee online racen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Iemand online racen?
                                  Alex & Vinox zijn bezig met een online race momenteel.

Daarnet efkes gejoined en ik moet zeggen 't was leuk
                                  Mooie duels tussen F40's, Lambo LP's en een driftsessie'tje.

Toch ook maar eens kijken ook voor een headset want tegen je alles hebt getypt terwijl die 2 daar op hun gemak zitten te babbelen
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    En ik heb ze beide laten meedoen aan de Indy 500, ze zijn nu level 17 en level 19

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                      Alex & Vinox zijn bezig met een online race momenteel.

Daarnet efkes gejoined en ik moet zeggen 't was leuk
                                      Mooie duels tussen F40's, Lambo LP's en een driftsessie'tje.

Toch ook maar eens kijken ook voor een headset want tegen je alles hebt getypt terwijl die 2 daar op hun gemak zitten te babbelen
                                      Was idd zeer leuk! 'k Blijf erbij, voor online: auto kopen, zachte sportbandjes derop en de favorieten in. Keuze zat, en als ge met mekaar een beetje afspreekt (zoals ik en Alexx) kan je zien dat je ongeveer dezelfde auto's hebt hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                        Was idd zeer leuk! 'k Blijf erbij, voor online: auto kopen, zachte sportbandjes derop en de favorieten in. Keuze zat, en als ge met mekaar een beetje afspreekt (zoals ik en Alexx) kan je zien dat je ongeveer dezelfde auto's hebt hè.
                                        Da zou ik eiglijk ook wel willen meedoen, want nu is het maar zoeke welke auto ongeveer meekan
                                        BMW X5 45e

Comment

• Ja tis da hè. Soms komt da wel goe uit, maar soms ... Lijk met die Scooby gisteren, ondersturen lijk zot, maar op't rechte stuk *BLAAAAAAAS* Dermee da ik en Alexx daarmee begonnen zijn eigenlijk, zo zijde zeker dat het eerlijk is, maar zijt ge ni gelimiteerd tot de standaard auto's. 'k Heb ondertussen al 30 van die auto's bij mijn favs staan

Comment

Working...
                                          X