Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    Ja tis da hè. Soms komt da wel goe uit, maar soms ... Lijk met die Scooby gisteren, ondersturen lijk zot, maar op't rechte stuk *BLAAAAAAAS* Dermee da ik en Alexx daarmee begonnen zijn eigenlijk, zo zijde zeker dat het eerlijk is, maar zijt ge ni gelimiteerd tot de standaard auto's. 'k Heb ondertussen al 30 van die auto's bij mijn favs staan
    ja ik was ook wel verschoten van die scooby, maar hoe zout ge da onderstuur er nog kunnen uithalen?
    en anders moet ge af en toe maar is late weten wa gullie koopt he, dak is mee kan volgen
    BMW X5 45e

Comment

Ja tis da hè. Soms komt da wel goe uit, maar soms ... Lijk met die Scooby gisteren, ondersturen lijk zot, maar op't rechte stuk *BLAAAAAAAS* Dermee da ik en Alexx daarmee begonnen zijn eigenlijk, zo zijde zeker dat het eerlijk is, maar zijt ge ni gelimiteerd tot de standaard auto's. 'k Heb ondertussen al 30 van die auto's bij mijn favs staan
      Was ik niet degene die zei dat we gewoon een max aantal pk's moeten instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Was ik niet degene die zei dat we gewoon een max aantal pk's moeten instellen?
        ja maar dan hebt ge nog altijd verschillende wagens waar ge uit kunt kiezen he, zij rijden elke keer met dezelfde auto waar niets aan aangepast is
        BMW X5 45e

Comment

• Ja da was evenveel pk (beetje meer) maar 't zal wa lichter geweest zijn, Alexx en ik reden met stock Corvette Z06. Die rijden trouwens ZA-LIG!!! Echt VEEL grip!

Even uit het kopke hebben wij:

Gallardo
          LP640
          LP670
          Ferrari 458
          Ferrari 599
          Ferrari F40
          F430 Scuderia
          Corvette Z06
          Viper '06
          Lotus Evora
          Lotus Elise 111R
          BMW M3
          Nissan GTR
          Nissan GTR V-Spec
          SLS AMG
          Ford GT
          Caterham (wel getuned met racebandjes en vooral een kortere boite...)

enz

Ik kan op nen hoop ni komen, maar 't is al een groot stuk. Allemaal standaard uiteraard, met zachte sportbanden. Met die oil changes ben ik gestopt, da's ni ZO veel meer pk en 't is tijdrovend om da menuke enkel daarvoor open te doen.

Comment

Ja da was evenveel pk (beetje meer) maar 't zal wa lichter geweest zijn, Alexx en ik reden met stock Corvette Z06. Die rijden trouwens ZA-LIG!!! Echt VEEL grip!

Even uit het kopke hebben wij:

Gallardo
            LP640
            LP670
            Ferrari 458
            Ferrari 599
            Ferrari F40
            F430 Scuderia
            Corvette Z06
            Viper '06
            Lotus Evora
            Lotus Elise 111R
            BMW M3
            Nissan GTR
            Nissan GTR V-Spec
            SLS AMG
            Ford GT
            Caterham (wel getuned met racebandjes en vooral een kortere boite...)

enz

Ik kan op nen hoop ni komen, maar 't is al een groot stuk. Allemaal standaard uiteraard, met zachte sportbanden. Met die oil changes ben ik gestopt, da's ni ZO veel meer pk en 't is tijdrovend om da menuke enkel daarvoor open te doen.
            Ja die ferrari' heb ik ook maar zijn nu wel volledig getuned . die M3 is da de E46 of die van in de showroom?
            kzal straks of morgen is wat aankoopkes plegen dan
            BMW X5 45e

Comment

• Just, vergeten vermelden, 't zijn der een paar nu ik eraan denk:

M3 E92
              M3 E46
              M3 CSL E46
              M3 GTR E46
              M3 GTR Race Car

Comment

• Ik zit momenteel op level 13 met 350 000 credits. Beste manier om aan te spijsen zijn de specials zeker?

Grootste kost is voor iedere race een nieuwe kar moeten kopen

Comment

• Jep, Specials doen is enorm voor uw xp en rekening aan te spijzen. Dat, en uiteraard de seizoens events. Nu dat ze de limieten hebben verwijderd zijn die voor iedereen toegankelijk en doenbaar. Ge kiest zelf of ge uwen auto pakken sneller maakt dan de rest, of gelijk om het spannend te houden, maar ge krijgt altijd even veel geld en xp. De laatsten in de reeks brengen 1000000 of 1,5 milj op en VEEL xp.

Comment

Jep, Specials doen is enorm voor uw xp en rekening aan te spijzen. Dat, en uiteraard de seizoens events. Nu dat ze de limieten hebben verwijderd zijn die voor iedereen toegankelijk en doenbaar. Ge kiest zelf of ge uwen auto pakken sneller maakt dan de rest, of gelijk om het spannend te houden, maar ge krijgt altijd even veel geld en xp. De laatsten in de reeks brengen 1000000 of 1,5 milj op en VEEL xp.
                    seizoensevents is dat enkel online?

Comment

• Neen.

Comment

• Ja ge moet wel online zijn, anders kunde der ni aan Nu ik eraan denk, mensen die niet online zijn met hun PS (zeldzaam, maar 't zal wel bestaan) zien die events wel aan hunne neus voorbijgaan hè...

Comment

• Dat is dan jammer voor hen !

Comment

Ja ge moet wel online zijn, anders kunde der ni aan Nu ik eraan denk, mensen die niet online zijn met hun PS (zeldzaam, maar 't zal wel bestaan) zien die events wel aan hunne neus voorbijgaan hè...

Ik ben wel online met m'n PS maar omwille van een verkeerde gebruiker/het niet kunnen kopieren van savegames kan ik die functies niet meer gebruiken

Comment

• Savegames kun je sinds de nieuwe update wel kopiëren geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Savegames kun je sinds de nieuwe update wel kopiëren geloof ik.
                                Van de ene user naar de andere op dezelfde PS3?

Laat ons hopen

Comment

• Of ze nog steeds user gebonden zijn weet ik niet

Comment

• Normaal nog steeds user gebonden ja.

Comment

Just, vergeten vermelden, 't zijn der een paar nu ik eraan denk:

M3 E92
                                      M3 E46
                                      M3 CSL E46
                                      M3 GTR E46
                                      M3 GTR Race Car
                                      Bon keb uwe lijst wa opgevolgd en wa gespaard:

- M3 E92
                                      - M3 GTR E46
                                      - Viper '06
                                      - Lotus evora
                                      - Lotus 111R
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        ja ik was ook wel verschoten van die scooby, maar hoe zout ge da onderstuur er nog kunnen uithalen?
                                        Ge kunt meer overstuur creëren door achteraan een dikkere anti roll bar te steken...bv V=4/A=6.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Savegames kun je sinds de nieuwe update wel kopiëren geloof ik.
                                        Idd, maar ze zijn wel account gebonden.
                                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                        Audi S3 '02 sold => topic
                                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Aja daar bennek vergeten op antwoorden ivm da onderstuur: goe veel camber vanvoor, en 1/4 minder vanachter (of nog meer). Bvb F 2,5 - R 1,8. Ge moet er wa mee experimenteren ze, da pakt ni altijd op elken auto even goe uit.

Comment

Working...
                                          X