Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
    Ge kunt meer overstuur creëren door achteraan een dikkere anti roll bar te steken...bv V=4/A=6.
    Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    Aja daar bennek vergeten op antwoorden ivm da onderstuur: goe veel camber vanvoor, en 1/4 minder vanachter (of nog meer). Bvb F 2,5 - R 1,8. Ge moet er wa mee experimenteren ze, da pakt ni altijd op elken auto even goe uit.
    Merci mannen morgen is uitproberen.
    BMW X5 45e

Comment

• Net gemerkt dat in bepaalde kleuraccessoires meerdere keren had. Toevallig net diegene van auto's die ik heb uitgeleend. Getest en wat blijkt, als je auto terug komt krijg je dat kleuraccessoire nog eens. Een goede manier om je favo kleur te gebruiken en toch niet verloren te laten gaan dus

Comment

• Afstelling auto's

Hoi, ben nieuw hier en zoek eigenlijk mensen die auto's willen ruilen.
        Over het winnen van races kan ik alleen maar zeggen, koop een auto die qua pk gewicht altijd gunstig is.. Niet te zwaar dus... Nadat je de auto gekocht heb ga je eerst naar de gt shop, niet tuning maar GT daat ververs je de olie, dat levert al een pk of tien twinting op afhankelijk van het vermogen van de auto. (geld voor iedere auto die je nieuw krijgt/wint of koopt) Vervolgens ga je naar de tuning shop en koop je race banden, die kosten wel wat, maar alleen dat zou al genoeg moeten zijn om de race te winnen. Wat ik dan meestal nog doe is de auto chippen en fase 1 van gewichtsreductie. Mocht de auto nu nog niet lekker handelen dan koop ik voor 3.500 een setje sportveren, dit is meer dan voldoende om de races te winnen, tenzij je natuurlijk aan het einde van het eerste rechte stuk eerste wil liggen..dan moet je de auto zwaar opvoeren wat veel geld kost en je er nooit meer voor terug wint. Mocht je de extreme reeks geopend hebben, dan is er het europees tuning kampioenschap, daar heb je een race van 5 rondjes rome, krijg je 99.000 voor en duurt maar 6 minuten met een leuke auto, concurentie stelt niks voor. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.. Zo nu hoop ik wel dat er hier een beetje mensen zijn die leuke auto's hebben, ik heb al heel wat in mijn garage staan, dus kan je aan het meeste wel helpen.

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gt5Driver Bekijk Berichten
          Hoi, ben nieuw hier en zoek eigenlijk mensen die auto's willen ruilen.
          Over het winnen van races kan ik alleen maar zeggen, koop een auto die qua pk gewicht altijd gunstig is.. Niet te zwaar dus... Nadat je de auto gekocht heb ga je eerst naar de gt shop, niet tuning maar GT daat ververs je de olie, dat levert al een pk of tien twinting op afhankelijk van het vermogen van de auto. (geld voor iedere auto die je nieuw krijgt/wint of koopt) Vervolgens ga je naar de tuning shop en koop je race banden, die kosten wel wat, maar alleen dat zou al genoeg moeten zijn om de race te winnen. Wat ik dan meestal nog doe is de auto chippen en fase 1 van gewichtsreductie. Mocht de auto nu nog niet lekker handelen dan koop ik voor 3.500 een setje sportveren, dit is meer dan voldoende om de races te winnen, tenzij je natuurlijk aan het einde van het eerste rechte stuk eerste wil liggen..dan moet je de auto zwaar opvoeren wat veel geld kost en je er nooit meer voor terug wint. Mocht je de extreme reeks geopend hebben, dan is er het europees tuning kampioenschap, daar heb je een race van 5 rondjes rome, krijg je 99.000 voor en duurt maar 6 minuten met een leuke auto, concurentie stelt niks voor. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.. Zo nu hoop ik wel dat er hier een beetje mensen zijn die leuke auto's hebben, ik heb al heel wat in mijn garage staan, dus kan je aan het meeste wel helpen.

Groetjes
          een GT-5 wizzard

Held!
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Auto's

Hoi daar, nog even over het verkrijgen van auto's... als je de licenties doe krijg je heel veel auto;s die je kan gebruiken in diverse races. Verder heb je de specials die leuk geld op leveren en waar je ook auto's mee wint. Ikzelf doe ook de seisoensevents online omdat die een hoop geld op leveren, moet je alleen wel de juiste auto voor hebben, Tunen is in de meeste gevallen niet nodig omdat je aan het einde van ronde 4 wel eerste moet liggen, met een setje goeie banden gaat het helemaal makkelijk. Verder als je auto's hebt gekocht voor a spec races verkoop ze niet maar rijdt er eerst je bspec mee, zo verdien je weer autos en geld.. wacht overigens niet te lang met b spec, want je hebt het geld later hard nodig.. Auto's zijn niet meer zo;n probleem zoals de meeste wel zullen weten inmiddels..

Comment

• Een geluk dat we u hebben !! Thnx gast !!!

Comment

• In B spec nog enkel de 24 h van Le Mans & de 24 h van de Nurburgring en dan heb ik alles goud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Een geluk dat we u hebben !! Thnx gast !!!
                  Godzijdank idd, nu kan ik eindelijk GT5 spelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                    In B spec nog enkel de 24 h van Le Mans & de 24 h van de Nurburgring en dan heb ik alles goud
                    gij doe nix anders dan spele zeker
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      gij doe nix anders dan spele zeker
                      neen zeker ni

Comment

• WRC Citroen ruilen

Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                        Moest er nog iemand een C4 WRC overhebben, ik ben ook geïnteresseerd in een (permanente) ruil
                        Heb hier wel een WRC Sebastiaan Loeb staan voor je,,, Wat heb jij in de aanbieding...?

Comment

• He pietje snot... Als jij het spel wel onder de knie hebt, dan is het bericht niet aan jou bedoeld he PANNENKOEK! Is voor de mensne die het allemaal niet zo weten.., Als ik de gemiddelde berichten hier lees en de datum erbij, dan zijn dat er behoorlijk wat.. Maar wees maar heel trots zeg..jij kan Gran Turismo spelen. Al vraag ik het mezelf af!!! Geld trouwens voor allen die zo suf reageren. Be proud bitches!!!

Comment

• ......

Comment

• Leeftijd: 31

Volwassen!

Comment

• caoimhin

En als een Enzo al te snel is voor jou, ga dan maar weer fietsen, of need for speed spelen... want dan hoef jij niet eens aan de Vettel Challenge te beginnen.. hahahahaaaa looser...

Lolllllllllllllllllllllll

Comment

• /facepalm

Comment

• Huh, en ik die dacht dat die mentaliteit alleen bij de puberende hollanders terug te vinden was.

Blijkbaar puberen zij tot ze ver in de 30 zijn?

Comment

caoimhin

En als een Enzo al te snel is voor jou, ga dan maar weer fietsen, of need for speed spelen... want dan hoef jij niet eens aan de Vettel Challenge te beginnen.. hahahahaaaa looser...

Moderators grijp in aub

Comment

caoimhin

Wat is een looser?

Comment

• Troll
                                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                          Audi S3 '02 sold => topic
                                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Working...
                                          X