Een Limburgse loser!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenNet die vettel challenge unlocked (lvl 30 B-spec)... Damn dat ding is wennen 6 pogingen om uit de pits te geraken zonder te botsen
@ GT5Driver: der is een verschil tussen mensen helpen (aka antwoorden op vragen die hier gesteld worden) en doen alsof ge het warm water hebt uitgevonden hè. Mannen die een beetje den expert komen uithangen kunnen we hier missen als de pest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDa's ni gewoon e Ken, da ding stuurt in alsof het op rails staat. Eens ge ermee weg zijt though
@ GT5Driver: der is een verschil tussen mensen helpen (aka antwoorden op vragen die hier gesteld worden) en doen alsof ge het warm water hebt uitgevonden hè. Mannen die een beetje den expert komen uithangen kunnen we hier missen als de pest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten@ GT5Driver: der is een verschil tussen mensen helpen (aka antwoorden op vragen die hier gesteld worden) en doen alsof ge het warm water hebt uitgevonden hè. Mannen die een beetje den expert komen uithangen kunnen we hier missen als de pest.
online uitnodigen en platte kaas van maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtengij doe nix anders dan spele zeker
Hij niet nee zijn "Bobke" wel........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenJamaja ge blijft daar toch 24u bij hè, als coach
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenJamaja ge blijft daar toch 24u bij hè, als coach
Vanavond/vandenamiddag eindelijk nog eens tijd, heel druk gehad. Als er wa volk online is start ik wel een loungeke.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenrond wa uur vnvnd? kmoet eerst ng studere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten'k Was da ook aan't denken gisteren, maar stelt dat em écht zo goe is als em zich gedraagt
In vergelijking met ons....ik denk dat we hem in de eerste bocht al kwijt zijn
Comment
-
Kan je eigelijk weten of de baan vochtig is in B-spec ?
Ben de 1000 Km van suzuka (ofzoiets, lvl 30 event) aant doen en men formule GT wordt vrij veel gehinderd door tractiecontrole wat normaal nooit is....
Intermediate banden leggen helpt hier wel wat tegen (het regent niet, maar het is wel mistig/donker) maar dan rijdt ie toch wel opmerkelijk trager rondetijden... en op 172 laps telt elke seconde
Comment
-
Ik heb gemerkt als de baan nat is, maar het regent niet, dat je beter blijft rijden op slicks, in B-spec toch.
Dan is hij veel sneller. Hij zegt dan wel constant dat ie wilt pitten voor intermediates, maar dat moet je gewoon telkens afzetten. Ik had dat voor in de Formula GT race op Monza.
Comment
-
Net laten pitten en intermediates op late zette... rijdt hij de snelste ronde (4 seconden sneller)...
Nu zijn al de rest van de laps echter ongeveer gelijk aan de laps met zachte racebanden... dus het was ofwel toeval of het helpt.
Kan het verschil niet echt meten aangezien je constant andere wagens dubbelt en dus inhaalt waardoor hij geen perfecte laptijden kan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDunno, maar ge zijt zeker ni alleen Ik ga laat eten (rond half acht of zo), want die van ons werkt tot 19u. Ik ben wel vroeger thuis though, dus 't kan zijn da'k rond een uur of vijf al online ben. Alles hangt af van hoe laat ik kan vertrekken op't werk. Ik zal't mss hier ff posten straks, dan kunde nog zien hèBMW X5 45e
Comment
Comment