Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yes, eindelijk nog is iet te doen voor mij... 'k Verveel mij wel ze als ik ni online kan. B-Speccen doe ik wel als ik iets anders te doen heb, ni andersom, ik ga ni B-Speccen om dan iets anders te zoeken om mij bezig te houden. Voor de rest die Redbull toestand, gisteren 1ste keer 1 keer geprobeerd, zelfs geen brons... En dan nog wa enduros (eerste vier = done), maar ook daarvoor heeft ne normaal werkende mens en intensieve sporter geen tijd ze Aja en 'k heb nog een madam thuiszitten die om aandacht vraagt ook af en toe hè, high maintenance ze

Comment

• Helemaal mijn ding

Car: Volkswagen Golf
      Track: Nurburgring Nordschleife
      Total Time: 8:33
      Number of Laps: 1
      Tires used: Comfort Soft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        ik had ng niet gezien dat er nieuwe bijzijn. merci
        zijn ze moeilijker dan de vorige?

Helaas geen restrictie,dus je bepaalt het zelf moeilijk of nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
          Helemaal mijn ding

Car: Volkswagen Golf
          Track: Nurburgring Nordschleife
          Total Time: 8:33
          Number of Laps: 1
          Tires used: Comfort Soft
          De moeilijkheidsgraad gaat voor U zijn,welke kleur van de 20 golfkes die khem moet ik kiezen.....
          ( laat mij raden tornado red )

Comment

• Lol idd, da's Frank zijn ding wel idd, toepasselijker kan echt ni! Ik wil 120D op de Nordschleife Seg trouwens gasten, ge zijt allebei goed geleveled nu, als ge ziet da Alexx en ik online zijn aan't vlammen, feel free om is ne keer te joinen hè

Comment

• speelt gulle dezen avond ook rond het zelfde uur als gistere?
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                Wat ik grappig vind is dat jullie altijd rustig zitten te tetteren terwijl jullie racen
                Ikzelf zit hier constant in trance om het zo goed mogelijk te doen, wat dan toch niet lukt
                Als we tetteren ligt het niveau ni echt hoog he.. als we zwijgen gaat da al wa beter

't was idd leuk gisteren, nog van da !!
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                  Heb je de Le mans quattro gestuurd (4WD concept car van de R8 )
                  voila hij is terug gestuurd

die miev is nog best plezant autoke, drift goe en blijft goe in de bochte hange, maar dat geluid
                  BMW X5 45e

Comment

speelt gulle dezen avond ook rond het zelfde uur als gistere?
                    Ikke al zeker ni, 'k ga karten me't werk. Net het schema doorgekregen, blijkt da da nen 2u Enduro is! HELL YEAH! Ze hebben mij al half en half verplicht de quali te rijden

Comment

• Hoeveel verdient ge met de nieuwe bonus races?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                        Hoeveel verdient ge met de nieuwe bonus races?
                        Da sta op de vorige pagina hè frisse

Comment

Net laten pitten en intermediates op late zette... rijdt hij de snelste ronde (4 seconden sneller)...

Nu zijn al de rest van de laps echter ongeveer gelijk aan de laps met zachte racebanden... dus het was ofwel toeval of het helpt.

Kan het verschil niet echt meten aangezien je constant andere wagens dubbelt en dus inhaalt waardoor hij geen perfecte laptijden kan rijden.
                          Heb deze morgen/middag de B-spec nog eens laten vertrekken voor deze race,gietende regen...hij is nu al 6h 34 min bezig en heeft nog maar 153/172 races gedaan,man dees gaat traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                            Da sta op de vorige pagina hè frisse
                            Echt niet gezien.

Comment

• Ik kan nu tot 9u, dus als er mensen online gaan laat het weten!

Nog wel eens zin in, tis weer ff gelede

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                                Heb deze morgen/middag de B-spec nog eens laten vertrekken voor deze race,gietende regen...hij is nu al 6h 34 min bezig en heeft nog maar 153/172 races gedaan,man dees gaat traag
                                Welke auto gebruik jij ?
                                Bij mij was het op 4u 40 minuten ofzo klaar. (Formule gt)

Int begin kon ik intermediate banden leggen, maar na een tijd ging hij vanzelf terug de pits in voor race hard banden... teken dat het toch niet nodig is denk ik dan Niet dat het veel uitmaakt, winnen doe je toch met een deftige wagen

Comment

Ik kan nu tot 9u, dus als er mensen online gaan laat het weten!

Nog wel eens zin in, tis weer ff gelede
                                  ik kan vanaf 7uur half 8 dus als ge nog bezig zijt kom ik ook wel af mss nog andere vn hier ook
                                  BMW X5 45e

Comment

Welke auto gebruik jij ?
                                    Bij mij was het op 4u 40 minuten ofzo klaar. (Formule gt)

Int begin kon ik intermediate banden leggen, maar na een tijd ging hij vanzelf terug de pits in voor race hard banden... teken dat het toch niet nodig is denk ik dan Niet dat het veel uitmaakt, winnen doe je toch met een deftige wagen

formula GT dus,maar het was echt stront en stront nat op de baan,en dat heel de race lang,ik ben nu aan het twijfelen of deze nog eens rijden en hopen op droog of de vorige nog en paar keer rijden...nu moet ik eerst weer naar level 32 geraken :p

Comment

ik had ng niet gezien dat er nieuwe bijzijn. merci
                                      zijn ze moeilijker dan de vorige?
                                      Heb net de JGTC 1 keer gereden met de Diablo die ik kocht bij de online used dealer en ...
                                      heb iedereen gedubbeld!

Ik hou er wel van om iets extra te kunnen verdienen, maar dit wordt toch belachelijk.
                                      Ok... ik had de beste banden en 2 turbo-upgrades, maar 't was wel heel makkelijk.
                                      'K ben voor den tunnel zelf nog gespind tijdens de race en ik dubbel ze nog allemaal.

Natuurlijk wel leuk voor de punten en het geld, maar TE gemakkelijk.

Comment

• @ FastBart1 ... accepted

Comment

• Ben net level 30, en ik kan die red bull spel kopen. kost wel 20.000.000. is het moeite om daar voor te sparen of niet?
                                          en na het examen is beginnen aan de 1000km van suzuka met een paar man en hopelijk snel de 24uur kunnen rijden.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X