Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenDie win je met die vettel events he... of krijg je op B-spec level 35
oe krijgde daar goud op iemand nen tip?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenah ok, maar van die vettel events komt nix in huis zenne. 10 sec achter brons zelfs.
oe krijgde daar goud op iemand nen tip?
Gistere 5 minuutjes geprobeerd, ik geraak voorbij de 2 eerste bochten, dan ga ik het gras in ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBrol!
Voor een pak minder heb je de Driving Force Pro van Logitech.
Of voor een beetje meer de G27, ook van Logitech.
Aan jou om te beslissen hoeveel je er aan wilt geven natuurlijk
+ YouTube Video
+ handig opbergsysteem
Comment
-
Nu het hier toch terug over stuurtjes gaat, mijn vraag ook maar eens stellen. Wat ik zo op het eerste zicht als enige verschil zie tussen zo'n LOGITECH Driving Force GT Racing Wheel & een G27 is toch enkel die koppelingspedaal? En dan vraag ik mij in hoeveel games dat ondersteund wordt. Is dat dan zoals bij een echte wagen dat je moet koppelen om te schakelen (absolute minimum denk ik dan). Of ook dat je koppeling kan bruskeren door niet op het juiste punt even stil te houden en zo schokken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenah ok, maar van die vettel events komt nix in huis zenne. 10 sec achter brons zelfs.
oe krijgde daar goud op iemand nen tip?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenGa voor die RRedbull maar voor die B-spec lvl 35. Eens je op die endurances zit gaat het toch redelijk vooruit. Elke 9u eens 3x op een knopje duwen en paar dagen later heb je je Redbull. Mijn ps3 staat hier al week continue te draaien- nu lvl 35 en de LeMans bezig ^^ Denk wel dat mijn Formula GT nooit meer de oude zal worden, toch zeker niet zonder motorrevisie: na een oliewissel nog steeds maar 890pk meer
24h van lemans & ringBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenRijdt wel oké. Maar de Minolta is veel beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenNu het hier toch terug over stuurtjes gaat, mijn vraag ook maar eens stellen. Wat ik zo op het eerste zicht als enige verschil zie tussen zo'n LOGITECH Driving Force GT Racing Wheel & een G27 is toch enkel die koppelingspedaal? En dan vraag ik mij in hoeveel games dat ondersteund wordt. Is dat dan zoals bij een echte wagen dat je moet koppelen om te schakelen (absolute minimum denk ik dan). Of ook dat je koppeling kan bruskeren door niet op het juiste punt even stil te houden en zo schokken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHoe zit het qua snelheid? Kan eentje voor 1,5 miljoen kopen drmee
edit: NR-A Roadster Cup in B specBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHoe zit het qua snelheid? Kan eentje voor 1,5 miljoen kopen drmee2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIemand die ff zijn Citroën C4 WRC wilt uitlenen?
Nicname: ThebiemerkeBMW X5 45e
Comment
Comment