Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
    Kopen? Je wint die ergens in het begin van A spec (of B spec)

NR-A Roadster Cup: Mazda Furai Concept’08 (S) 5 B SPEC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
      Kopen? Je wint die ergens in het begin van A spec (of B spec)
      ja sta nu bij online dealer voor 1.5 miljoen
      BMW X5 45e

Comment

• Seasonal Events zijn lache, terug 6miljoen op men rekening
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Komt eraan
          Je hebt hem terug! Dikke merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
            Helemaal realistisch is het niet, maar bij pc-racegames à la GTR en Live For Speed valt de motor uit als je de koppeling niet tijdig induwt bij bvb uitbollen in 1ste. Op PlayStation ken ik geen game die dat ondersteunt.
            Dus eigenlijk heeft zo'n G27 geen meerwaarde voor bijvb GT5? (Buiten dat die er dan iets steviger uitziet).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
              En sorry,maar zoals al zoveel keren gezegd hier is dit echt niet zo geweldig,als je een wheelstand neemt en een logitech G27 heb je een soortgelijke constructie,maar dan wel met FB en veel meer fun.
              Ja ik weet en geloof best dat de G27 het beste is wat er is, maar zie mij niet deze monteren op mijn salontafel en dan zo op de grond zitten om te rijden. Ah nee dat gaat dan ook weer niet want dan kan ik de pedalen niet bedienen. Dus neen tis ni handig.

Heb je misschien wat info/foto's over zo een soortelijke constructie van de G27(maar dan ook zonder een vaste seat, zodat ik hem kan gebruiken vanuit mijne zetel! )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Ja ik weet en geloof best dat de G27 het beste is wat er is, maar zie mij niet deze monteren op mijn salontafel en dan zo op de grond zitten om te rijden. Ah nee dat gaat dan ook weer niet want dan kan ik de pedalen niet bedienen. Dus neen tis ni handig.

Heb je misschien wat info/foto's over zo een soortelijke constructie van de G27(maar dan ook zonder een vaste seat, zodat ik hem kan gebruiken vanuit mijne zetel! )

Dit is denk zowat de bekendste denk ik. Opvouwbaar en naar het schijnt vrij stevig (heb hem hier op het forum nog zien verschijnen).
                Last edited by ; 14/01/2011, 19:56. Reden: Nog wat info bij de url getypt

Comment

• ik heb een tafeltije van Ikea, in hoogte verstelbaar, werk perfect vanuit de zetel

gsm pic :

Last edited by ; 14/01/2011, 20:06.

Comment

• Iemand die een Nascar en/of een C4 rally car wil ruilen voor iets ?

Heb nu 3 nascars (net nog eentje bijgewonnen ) en 2 c4 rallycars, verkopen gaat niet, en het is vrij zinloos

Deze wagens zou ik eventueel nog graag hebben:

R8 5.2 FSI
                    Mercedes 300 SL
                    Mercedes SL 55 AMG (de nieuwe uit dealership)
                    Mercedes SLS AMG
                    Mercedes SLR (maar die is te duur, maar moest je er toevallig 2 hebben, zeg ik geen nee )
                    S2000 Turbo (Amuse tuning cars dealership)
                    Ferrari 599
                    Viper SRT10 ACR
                    Aston Martin DB9
                    Last edited by ; 15/01/2011, 00:40.

Comment

• Ik weet niet of deze lijst al voorbij is gekomen:
                      Car List 2013 | Gran Turismo 5 | mygranturismo.net Gran Turismo 5 cars list, interactive database: car comparison, best cars, garage management...

Handig voor het opzoeken van alle wagens van een bepaald merk, of welke wagen er mogen deelnemen aan welk evenement (met beperkingen dan vooral)..En er staat direct de pk, kg en prijs bij. Handig om te vergelijken.

Deze lijst kan ook handig zijn, vooral dan bij de expert en extreme reeks:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                        Iemand die een Nascar en/of een C4 rally car wil ruilen voor iets ?

Heb nu 3 nascars (net nog eentje bijgewonnen ) en 2 c4 rallycars, verkopen gaat niet, en het is vrij zinloos

Deze wagens zou ik eventueel nog graag hebben:

R8 5.2 FSI
                        Mercedes 300 SL
                        Mercedes SL 55 AMG (de nieuwe uit dealership)
                        Mercedes SLS AMG
                        Mercedes SLR (maar die is te duur, maar moest je er toevallig 2 hebben, zeg ik geen nee )
                        S2000 Turbo (Amuse tuning cars dealership)
                        Ferrari 599
                        Viper SRT10 ACR
                        Aston Martin DB9
                        Welke Nascars heb je om te ruilen?
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ik zou eigenlijk de berg versleten banden wel eens willen zien die ik en de b-specs al verreden hebben op gt5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                            Helemaal realistisch is het niet, maar bij pc-racegames à la GTR en Live For Speed valt de motor uit als je de koppeling niet tijdig induwt bij bvb uitbollen in 1ste. Op PlayStation ken ik geen game die dat ondersteunt.
                            GT5 ondersteunt dat, zat ook al ik de prologue.
                            Ge hebt gwn geen 'knop' om uwen auto terug te starten, gewoon koppelingspedaal induwen en hij start terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              Iemand die ff zijn Citroën C4 WRC wilt uitlenen?
                              Nicname: Thebiemerke
                              Iemand die 'm vandaag even kwijt kan aan mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                                Iemand die 'm vandaag even kwijt kan aan mij?
                                komt er deze namiddag aan
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                                  Ik zou eigenlijk de berg versleten banden wel eens willen zien die ik en de b-specs al verreden hebben op gt5
                                  B - spec is gemakkelijk he, A spec endurances moet ge rijden
                                  BMW X5 45e

Comment

• Iemand een goede tip voor welke auto ik het best kan gebruiken om men b-spec rijder te laten winnen bij professional league bij british lightweight?
                                    Ik laat hem rijden met een fully tuned TVR Griffith 500 maar hij raakt niet verder dan een
                                    7de plaats

Comment

• Jaguar XJR die je via Facebook kan krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        komt er deze namiddag aan
                                        Thx kerel !

Comment

• Dat "online delen met vrienden" van wagens, hoe werkt dat? Kunnen ze'm dan louter zien, of ook mee rijden?

Comment

Working...
                                          X