Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren de nieuwe Seasonals gedaan. Weeral easy natuurlijk, maar deze keer NOG minder getuned. Iets meer tanden bijten, maar nog altijd te easy hè... Voor de Golf op de ring gewoon sport zacht gestoken, dan kan'k die ook nog online gebruiken De Charger heb ik getuned tot de nok, omda da nu echt is een tuning kot is. En zonder spoiler rijdt da ding dus heerlijk met 1400 kg en 715 pk hè!
Na dat alles mijn bmw garage verder aangevuld. Nog eens een paar keer Titansilber gekocht, want ik wil NOG nen 120D, deze keer om hem exact als de mijne te zetten. Voor de rest mankeer ik nog nen 320i en de LM V12, that's it.
Gisteren de nieuwe Seasonals gedaan. Weeral easy natuurlijk, maar deze keer NOG minder getuned. Iets meer tanden bijten, maar nog altijd te easy hè... Voor de Golf op de ring gewoon sport zacht gestoken, dan kan'k die ook nog online gebruiken De Charger heb ik getuned tot de nok, omda da nu echt is een tuning kot is. En zonder spoiler rijdt da ding dus heerlijk met 1400 kg en 715 pk hè!
Na dat alles mijn bmw garage verder aangevuld. Nog eens een paar keer Titansilber gekocht, want ik wil NOG nen 120D, deze keer om hem exact als de mijne te zetten. Voor de rest mankeer ik nog nen 320i en de LM V12, that's it.
De LM V12 heb ik reeds Maar verder ontbreken er wel nog enkele.
Euh nee, ik zou eigenlijk niet weten wat ik nog nodig heb. Die wat ik wil zijn nog een categorie duurder
Maar je komt ze toch vrij vaak tegen 2dehands?
die 120i ben ik al 3 keer tegen gekomen maar de D nog niet, kga me is ff bezig houde met kleine racekes te rijden zodat de dagen wat sneller gaan
ondertussen wel een 300C gekocht, da ding drift gelijk zot
Comment