Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Thanks, heb hem volledig getuned en nu reed hij goud met de vingers in de neus
Strange, had hem nochtans eerst een tvr griffith 500 gegeven, ook volledig getuned en daar kon hij niet mee overweg. Het scheelt precies wel hoeveel pk's hij onder zijn kont krijgt
Die lambo staat tussen de lijst met alle auto's die gebruikt mogen worden.
Misschien is je banden type niet correct en moet je andere banden leggen?
Heb dit ook al eens voorgehad, had ondertussen al een andere auto gekocht toen ik het doorhad ;-)
Die lambo staat tussen de lijst met alle auto's die gebruikt mogen worden.
Ik had die toch ook ergens in een lijst zien staan. Net even geprobeerd, en je kan hem idd niet selecteren in je garage bij de deelnamevoorwaarden. Via favorieten natuurlijk wel, maar dan kan je geen race starten. Aan de banden ligt het niet, er zijn namelijk geen restricties.
Nog even verder gezocht... Voor de JGTC/Super GT van Seizoen 4 mocht je hem wel gebruiken, 't is waarschijnlijk daar dat ik hem in de lijst heb zien staan.
En er staat nochtans (bij Seizoen 4): een race voor het All-Japan Grand Touring Car Championship (JGTC) en racewagens uit de Super GT GT500-klasse.
Wel kut dat je die dan niet mag gebruiken voor het Japans Kampioenschap en de Super GT, voor die 2 moet het per se een Japanse wagen zijn. Belachelijk!
De Formula GT mag dan weer wel gebruikt worden bij de Super GT.
Comment