Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila da's ook weer afgewerkt. Bedankt kefkie
    Ik stuur hem je nu terug.
    Zalig machien trouwen
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Bah Griep = pijnstillers = rusten = normaal PS3 kassen Alleen na twee keer stuurke draaien: Vinox = Kapot... COD'ke dan maar zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
        mm... een vriend van me heeft ook sinds dit weekend GT5.
        door die seizoensevents is hij van level 1 naar level 20 gegaan op een uurtje tijd.

kan toch niet de bedoeling zijn he... ze zouden die beter locken tot een bepaald niveau.
        Ja, ergens klopt dat ook weer niet. Maarja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          lotus elise 111R
          Thanks, heb hem volledig getuned en nu reed hij goud met de vingers in de neus
          Strange, had hem nochtans eerst een tvr griffith 500 gegeven, ook volledig getuned en daar kon hij niet mee overweg. Het scheelt precies wel hoeveel pk's hij onder zijn kont krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
            Bah Griep = pijnstillers = rusten = normaal PS3 kassen Alleen na twee keer stuurke draaien: Vinox = Kapot... COD'ke dan maar zeker
            Komaan he makker, denk aan de Vrijdagse-uitstapjes
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zie vrijdags uitstapjestopic Fingers crossed, mr hoop er ni te hard op... Gisteren ging nog, vanmorgen ook, mr't wordt precies erger met 't uur

Comment

• Ik heb net die Diablo ontworpen voor het Japanse GT kampioenschap gekocht, wat blijkt je kan hem niet gebruiken voor dat kampioenschap. Kut!

Comment

• Kon je dat eerst niet checken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Kon je dat eerst niet checken?
                    In de season events gaat dat wel hoor, heb ik toch gedaan.

Comment

• Wat? Een andere auto gebruiken dan wat er opgegeven is?

Comment

• Wil/kan er iemand een auto doorsturen voor de Historic Racing Car Cup? heb momenteel mr 1,5m en bv zo'n Toyota 7 kost er al 4,4m...

Nickname is Church_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                          Wil/kan er iemand een auto doorsturen voor de Historic Racing Car Cup? heb momenteel mr 1,5m en bv zo'n Toyota 7 kost er al 4,4m...

Nickname is Church_
                          Kheb u toegevoegd en kzal als ge mij hebt geaccept nen XJ13 sturen
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Wat? Een andere auto gebruiken dan wat er opgegeven is?
                            Die lambo staat tussen de lijst met alle auto's die gebruikt mogen worden.

Comment

• Die heb ik daar ook voor gekocht denk ik. Maar nog niet gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                Misschien is je banden type niet correct en moet je andere banden leggen?
                                Heb dit ook al eens voorgehad, had ondertussen al een andere auto gekocht toen ik het doorhad ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Kheb u toegevoegd en kzal als ge mij hebt geaccept nen XJ13 sturen
                                  Ok, merci alvast, zal iets voor morgen zijn

Comment

• Na 3 dage "intensief" zoeken eindelijk een 120d gevonden
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                      Ik heb net die Diablo ontworpen voor het Japanse GT kampioenschap gekocht, wat blijkt je kan hem niet gebruiken voor dat kampioenschap. Kut!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                      Ik had die toch ook ergens in een lijst zien staan. Net even geprobeerd, en je kan hem idd niet selecteren in je garage bij de deelnamevoorwaarden. Via favorieten natuurlijk wel, maar dan kan je geen race starten. Aan de banden ligt het niet, er zijn namelijk geen restricties.

Aaaargh!

Comment

• Nog even verder gezocht... Voor de JGTC/Super GT van Seizoen 4 mocht je hem wel gebruiken, 't is waarschijnlijk daar dat ik hem in de lijst heb zien staan.

En er staat nochtans (bij Seizoen 4): een race voor het All-Japan Grand Touring Car Championship (JGTC) en racewagens uit de Super GT GT500-klasse.

Wel kut dat je die dan niet mag gebruiken voor het Japans Kampioenschap en de Super GT, voor die 2 moet het per se een Japanse wagen zijn. Belachelijk!

De Formula GT mag dan weer wel gebruikt worden bij de Super GT.
                                        Last edited by ; 19/01/2011, 00:47.

Comment

• Ik heb hem de eerste dag met die lambo gereden... of er is iets veranderd of het klopt niet bij jou

Comment

Working...
                                          X