Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Koop ze gewoon allebei, classics Ik heb de 06 gekocht, seasonal gedaan, en ben derna de 08 gaan kopen.

Comment

• De TVR heb ik nu tweemaal, kon het niet laten doe ook in RM te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        De TVR heb ik nu tweemaal, kon het niet laten doe ook in RM te nemen
        Same here,een gekocht en in RM-mode gezet,maar dan kan je er niet meer mee in seasons.
        Dus nog een TVR erbij,ik krijg er toch nooit genoeg van.

.

Comment

• Keb net een Schwimmwagen gekocht... 106 PK nu

Zag het niet zitten om zo'n trage race enkele keren te proberen

Comment

• 120

Dat ding veegt best goed

Comment

• Na oil change en inrijden is ff kijken wat dat geeft bij mij qua PK
              edit: ook 120 dus

Dat gaat nog vrij vlot vooruit in de hoge toeren... ben 1 keer gecrashed en uit stilstand moeten vertrekken 0-20 km/u in 10 seconden ofzo

Comment

• Mijn niet officiele 2de controller was bij het installeren van Gran Turismo onbruikbaar geworden. Wegens een patch van Sony om het gebruik van niet OEM dingen tegen te gaan.

Mailtje gedaan naar de klantendienst van Mad Catz. Niet veel van verwacht eigenlijk. Was naar een emailadres ergens in de UK. En gisteren tot m'n grote verbazing zat er een gloednieuwe controller in de brievenbus

Dikke pluim voor die klantendienst

Comment

• Momenteel 407 unieke wagens in de garage
                  Ooit moet ik ze alle 1031 hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                    Na oil change en inrijden is ff kijken wat dat geeft bij mij qua PK
                    edit: ook 120 dus

Dat gaat nog vrij vlot vooruit in de hoge toeren... ben 1 keer gecrashed en uit stilstand moeten vertrekken 0-20 km/u in 10 seconden ofzo
                    Lage toeren in 1ste is idd compleet rampzalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                      Momenteel 407 unieke wagens in de garage
                      Ooit moet ik ze alle 1031 hebben
                      Ik zit aan 203, waarvan de betere wagens (toch zo'n 80) fully tuned zijn.

Net de Peugeot race car gekocht, en nu de resterende 3 miljoen spenderen

Comment

• wow, heb er lang nimer op gespeeld... maar hoe krijg je die Formula GranTurismo (F1)?

Comment

• Niet.
                          Kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Niet.
                            Kopen.
                            Bij wat staat dieje dan? want vind 'm ni.

Comment

• Online dealers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Online dealers!
                                Ok sexy Benny !

Comment

• Wat een losers mijn B-Spec drivers... Lvl 35,34,33 en toch kunnen ze de historic race car etappe 2 niet winnen in een Toyota 7 race car.
                                  Hoe los ik dat op?

Daarnet, wegens te veel geld, (20milj limit!?) een aantal DTM's gekocht.
                                  M3 GT-R, A4, ABT TT-R, CLK, Calibra.
                                  Nu heb ik zo ongeveer alle auto's die ik wou, op een enkele Mercedes na.
                                  Vrees dat het spel me nu gaat beginnen vervelen, als is het ontzettend leuk met de 190 Evo2 op de Nürburgring

Comment

• Weird setup for my Toyota 7 Race Car but it worked on B-Spec and 2 more times right after to make sure. But it works well. after bb takes first you need to let him cool down and keep him near the middle of the stress bar. Should be gravy! Goodluck

Downforce: F:60 R:85
                                    Turbo: Mid RPM Range Turbo Kit (Stage 2)
                                    LSD: IT=30 , AS= 55 , BS=30
                                    Transmission: 224mph top speed
                                    Suspension:
                                    Ride height= -30/-30
                                    Spring Rate= 20/20
                                    Dampers ext and comp both= 10/10/
                                    Anti Roll Bars= 7/7
                                    Camber: F= 7.0, R= 0.0
                                    Toe: F= -0.10 / R= 0.15
                                    Brakes: F=9 / R=8

Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                    Audi S3 '02 sold => topic
                                    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• FF offtopic, maar ben het endurance racen wat beu en wil eens afwisselen met een goede shooter. call of duty modern warfare2. is da ne vette? of iemand een beter voorstel?
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        FF offtopic, maar ben het endurance racen wat beu en wil eens afwisselen met een goede shooter. call of duty modern warfare2. is da ne vette? of iemand een beter voorstel?
                                        Modern Warfare 2 is een goede shooter, maar het probleem is dat er enorm veel gehackte servers zijn momenteel (en dat zal niet meer beteren) waarbij alle fun eraf is ...

Ik speel nu Black Ops, wat nog weinig of geen last heeft van mods en hacks.
                                        Iets meer skill en minder geluk hebben dan MW2, wat positief is. De singleplayer is ook vrij goed uitgewerkt, al is die steeds vrij snel uitgespeeld.

En eigenlijk, als je het niet erg zou vinden dat de graphics wat minder zijn, koop je misschien beter CoD4 (de eerste Modern Warfare), want die vond ik nog altijd veel en veel beter dan de latere games in de reeks!

Kweet alleen niet of daar ook veel mods en hacks op toegepast worden nu, is een jaar geleden dat ik het gespeeld heb.

Medal of Honor is ook dik in orde, maar veel minder 'run & gun' qua stijl.

Comment

• Ff mee off topic Den Alexx zal mij dit bevestigen, MW2 is volledig naar de filistijnen. 'k Heb zelf ook al eens zo'n gehackte server gedaan met ne maat die al die goodies had, hilariteit alom, maar als ge daarna gewoon wilt spelen... Ge moet tegenwoordig uren zoeken alvorens ge op ne normale server komt.

Daarom is Black Ops idd een pak beter, al wil die ook vaak vastlopen (zelf nog ni veel last gehad, maar ook ni veel meer gespeeld). Hij is wel wat moeilijker dan MW2, en ge moet echt wel skills hebben om mee te kunnen soms. Dat maakt het plezant, iedereen kan 7 kills maken en dan in een hoekske gaan campen voor ne Nuke... In Black Ops moet ge alle killstreak kills zelf maken, niet wachten tot uw harrier der weer is vier afknalt. 't Is allemaal wat hectischer ook, maar er zijn minder noobs, cheaters, enz, speelt gewoon pakken aangenamer.

Hoedanook, als't op shooters aankomt is er maar één voor mij: Call Of Duty.

Back on topic: Mss straks nog eens een stuurke plegen, griep is zo goed als weg, en 't jeukt flink na een week abstinentie
                                          Last edited by ; 24/01/2011, 10:26.

Comment

Working...
                                          X