Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merci mannen, ik zal vandaag of morgen is in de game mania binnen springen. het probleem is dat ik totaal geen ervaring heb met shooters.ik speel nu af en toe far cry 2 en de GTA serie, maar echte shooters zijn dat nu niet, dus skills daarin heb ik totaal niet

@ vinox nog altijd ziek man?
    BMW X5 45e

Comment

• Verder off-topic: tis niet alsof ge totaal gaat afgaan zonder ervaring op Black Ops hoor, en zelfs dan nog, je zal dan gewoon wat trager door de levels heen gaan ... Bovendien kan je eerst wat oefenen tegen bots, die ook in te stellen zijn qua moeilijkheidsgraad, kwestie van de mappen te leren kennen. Al is het volgens mij leuker om meteen online te gaan

Comment

• 't Is er nog altijd ni helemaal uit nee... 'k Zeg het, 't is lang geleden da'k nog eens van iets meer dan een week last had... Vandaag terug gaan werken deed er ni veel goe aan in elk geval, strak thuiskomen en eerst wa op de zetel liggen denk ik. Pff 'k ben 't echt beu mij zo pannekoek te voelen

@ Dopke: klopt. Black Ops is zéker niet zo moeilijk dat het onspeelbaar is ze, maar 'k ben op alles voorbereid. 'k Heb ne maat in mijne lijst die na 1 JAAR lvl 16 was in MW2...
        Last edited by ; 24/01/2011, 10:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
          @ Dopke: klopt. Black Ops is zéker niet zo moeilijk dat het onspeelbaar is ze, maar 'k ben op alles voorbereid. 'k Heb ne maat in mijne lijst die na 1 JAAR lvl 16 was in MW2...
          Ben dit speltype weliswaar goed gewoon, heb ze allemaal gespeeld (vroeger op pc, nu op ps3), maar om te zeggen dat ik een 'pro' ben is een brug te ver denk ik.

Op level 50 geraakt na iets meer dan 1 dag (24u dus) effectieve online speelduur.
          En dan kunt ge beginnen met prestige hé, maar liefst 15 keer als ge daar zin in hebt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
            En eigenlijk, als je het niet erg zou vinden dat de graphics wat minder zijn, koop je misschien beter CoD4 (de eerste Modern Warfare), want die vond ik nog altijd veel en veel beter dan de latere games in de reeks!
            Dikke ²
            Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
            Audi S3 '02 sold => topic
            Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
            Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Hola, nog Black Ops spelers hier.
              Heb het maar een week of 5 gespeeld, daarna aan GT5 begonnen

Ben op die tijd aan level 47 geraakt, en ben totaal geen ervaren gamer (is mijn eerste online shooter).

Comment

• Bon net naar game mania geweest en geneen van die games waren aanwezig behalve int stad dan, geen goesting om tot daar te gaan . iemand die toevallig nog GTA4 online speelt of savonds nog eens GT5 om on topic te blijven
                BMW X5 45e

Comment

• GTA4

Das al ff geleden

Comment

Hoedanook, als't op shooters aankomt is er maar één voor mij: Call Of Duty.
                    Jammer om dat te lezen. Ik heb kennis gemaakt met de PS3 via cod mw2 en ik was direct verkocht. twas onmiddellijk ook met 3 maten waar we met 4 tegelijk speelden, damn die teamplay vond ik zalig .
                    Niemand die toevallig zijn mw2 wil verkopen?

Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                    Dikke ²
                    Is de online gameplay even goe bij cod4?
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Beperkter (maar drie killstreaks bvb, niet instelbaar), maar zeker niet minder leuk. Ik heb hem onlangs nog eens op de pc opgezet. Er ZIJN idd gehackte servers, maar als ge die niet wilt, kunt ge er gewoon wegblijven. Da's PC gaming hè

Comment

Beperkter (maar drie killstreaks bvb, niet instelbaar), maar zeker niet minder leuk. Ik heb hem onlangs nog eens op de pc opgezet. Er ZIJN idd gehackte servers, maar als ge die niet wilt, kunt ge er gewoon wegblijven. Da's PC gaming hè
                        'k heb het voornamelijk over de PS3 want heb een netbook met maar een pover grafisch kaartje
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          GTA4

Das al ff geleden
                          Ben er net terug mee begonnen, wat een spel!
                          al zijn GTA VC en SA de beste uit de serie
                          BMW X5 45e

Comment

• GTA is indd een zalig spel,mijn Nixons is niet voor niets Mrwhoopie

Comment

• Comment

Ff mee off topic Den Alexx zal mij dit bevestigen, MW2 is volledig naar de filistijnen.
                                Ik word daar zot van!!! Serieus man.. Deze week 6 nukes gehaald.. niet gecheat, komt daar ineens zo nen f****** hacker alles verpeste..
                                Last edited by Alexx; 24/01/2011, 18:06.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Ik wordt daar zot van!!!
                                  Precies wel ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                    Precies wel ja.
                                    Och iere ze.. 't post ook iets!

btw: postaanpasser!
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Eindelijk ! M'n PS3 is online...

Comment

• Ik ga sebiet ook nog eens GT5'en, iemand zin om online wat te driften rond tsukuba/special stage 5?
                                        1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Is de online gameplay even goe bij cod4?
                                          Het is al lang geleden dat ik het nog gespeeld heb maar ik heb me meer met deze geamuseerd dan met alle COD's erna (Black Ops wel nog niet gespeeld).
                                          Daarna ging het imo redelijk bergaf.
                                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                          Audi S3 '02 sold => topic
                                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Working...
                                          X