Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand eigelijk al eens met een Peugeot of audi racecar (a- of b-spec) endurance race proberen rijden ? Zou dat sneller zijn dat met de formule GT ? (minder pitstops omdat het diesels zijn ?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      Iemand eigelijk al eens met een Peugeot of audi racecar (a- of b-spec) endurance race proberen rijden ? Zou dat sneller zijn dat met de formule GT ? (minder pitstops omdat het diesels zijn ?)
      kdenk niet dat een verschil maakt, volgende keer eens proberen want nu rij ik mijn endurances gewoon met mijn GTR V spec. rijdt gemakkelijker dan zo'n peugeot of F1 car en nog rijd ik er iedereen mee naar huis.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        kdenk niet dat een verschil maakt, volgende keer eens proberen want nu rij ik mijn endurances gewoon met mijn GTR V spec. rijdt gemakkelijker dan zo'n peugeot of F1 car en nog rijd ik er iedereen mee naar huis.
        Mja in A-spec doe ik geen endurances, en in B-spec handel ik het liefst zo snel mogelijk af

Heb men drivers als eens de indy 500 laten doen met peugeot maar daar werd hij 3de in de bochten remt ie dan te hard af, met de Formule GT neem je die nog tege 300+ km/u en finish je met een 20 tal rondes tegenover de rest

Maar op een technisch parcour kan die wel eens sneller zijn volgens mij (meer koppel)... maar geen zin om dat te proberen en dan na 5u erachter te komen dat het tijdverlies was

Comment

• Morgenochtend staan er nieuwe seizoensevents op.
          Vanaf nu trouwens elke week op donderdag!!

.

Comment

• The bonus races are:
            Suzuki cappucino
            SSR5
            50,000CR
            20000XP

Mazda MX5
            Tsukaba
            300,000CR
            50000XP

Skyline Sedan 350GT
            Trial mountain
            550,000CR
            70000XP

Ferrari 430 Scuderia
            monza
            1000,000CR
            90000XP

Chevrolet Corvette (any accept C5R)
            Indy road course
            1.5 millionCR
            120,000XP

Online Collectors Dealership:
            Corvette GRAND SPORT
            Corvette Z06 (C5)
            Corvette Stingray (C3)
            Corvette ZR1 (C4)
            Corvette Coupe (C2)
            Corvette Convertible (C1)
            Nissan Skyline pace car
            TVR Cerbera speed 12
            Lancia stratos
            FGT
            Bentley speed 8
            Sauber mercedes

Comment

• Moesten jullie de bonus race met de Mx-5 nog niet hebben gedaan en wil je hem tot de max outpimpen, een Quentin Tarantino Triple Kill Bill mobiel van maken...

Ziehier de setup die mij uitstekend lag voor Tsukuba: (met de vinger in de neus 57'ers rijden)

MAZDA Roadster RS (NC) '07

Downforce
              Front x
              Rear 10

Gear Ratio
              270

LSD
              Start 21
              Acceleration 47
              Brake 13

Suspension
              Height -20 -20
              Springs 7.8 6.8
              Shock 2 5
              Comp 3 5
              Stabil 3 7
              Camber 2.1 1.0
              Toe -0.07 0.00

Brakes
              7 3

Succes

Comment

• Op tsukuba is er maar 1 goede setup/wagen.... de snelste
                als ge met een MX5 rondjes kan draaien van om en bij de 57s heb je een snelle miata

edit zegt dat ge dan nie echt ne snelle miata hebd

just de race ook gedaan, gwn de miata getuned, niets , maar dan ook niets afgesteld... en met het drukke verkeer op tsukuba toch tijden van 57s en van 56s kunnen doen, dus zonder verkeer en goede setup moet zelfs 55.8 a 56.0 te doen zijn, met ne fully souped up miata
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 27/01/2011, 18:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  Op tsukuba is er maar 1 goede setup/wagen.... de snelste
                  als ge met een MX5 rondjes kan draaien van om en bij de 57s heb je een snelle miata

just de race ook gedaan, gwn de miata getuned, niets , maar dan ook niets afgesteld... en met het drukke verkeer op tsukuba toch tijden van 57s en van 56s kunnen doen, dus zonder verkeer en goede setup moet zelfs 55.8 a 56.0 te doen zijn, met ne fully souped up miata
                  Ben de piloot vergeten te tunen denk ik

Comment

Op tsukuba is er maar 1 goede setup/wagen.... de snelste

Met die serum ga je mss nog rapper ray?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                      Met die serum ga je mss nog rapper ray?

serum?

Comment

serum?

Nasdrovje...............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                          Nasdrovje...............
                          en als ge ni drinkt dan bleft m.... doemme da rijmt ni he!!!!

Just de Time attacks op tsukuba eens nagereden in GT5... I beat them all

Comment

• Shit ik was dus aan het typen op de iPad en bedoelde set-up,kakken en typen ga dus ni goe samen

Comment

• lol....

als het een goede setup is zal er waarschijnlijk nog iets afkunnen natuurlijk

Comment

lol....

als het een goede setup is zal er waarschijnlijk nog iets afkunnen natuurlijk

iets....

Comment

• proper gereden, heb em ook gedaan en wat op mn tijden gelet, kwam steeds rond de 59,00.
                                  mss wat afstellen en beetje meer oefenen op Tsukuba.
                                  1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Ik heb nu 10.000.000! Ik ben echt blij met de seizoensevents!

Comment

• Die seasonals heersen idd. 'k Heb zo lang ni geraced da'k er tien ineens kan doen Sauber here I come!

'k Ben ze wel allemaal ongetuned aan't doen, anders is er niks aan. Gewoon sport zacht op een gewone auto, race zacht op een racewagen. Gaat elke keer vlotjes eigenlijk, 'k vind er eerlijk gezegd nog altijd weinig aan... Als ge dan die tweede reeks bekeek met die RX7 en die Focus en hoe ge uw tanden daarop kapotbeet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                        Die seasonals heersen idd. 'k Heb zo lang ni geraced da'k er tien ineens kan doen Sauber here I come!

'k Ben ze wel allemaal ongetuned aan't doen, anders is er niks aan. Gewoon sport zacht op een gewone auto, race zacht op een racewagen. Gaat elke keer vlotjes eigenlijk, 'k vind er eerlijk gezegd nog altijd weinig aan... Als ge dan die tweede reeks bekeek met die RX7 en die Focus en hoe ge uw tanden daarop kapotbeet...

RX-7 was peace of cake de focus daarintegen heeft wat aanpassing gevergt

Comment

• Mijn B-spec rijders zijn de 9 uren van Suzuka (?) aan het rijden met de Formula GT. Nog 40 minuten te gaan, reeds 612 ronden en een voorsprong van 134 ronden op de 2de

Comment

Working...
                                          X