Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke kar moet ik gebruiken voor die race voor "Historische racewagens" (Reeks voor experts)?
Een van de weinige races in A-spec die ik nog moet doen (behalve dan Endurance ... daar bedank ik vriendelijk voor ) maar heb precies niet de juiste kar ervoor ...
Ik heb het spel niet, maar speel het wel elders bij familie en zo.
Waarom stuurt die Bugatti zo rot slecht?
Heeft veel power in de rechte lijn ( logisch ) maar geraakt moeilijk door de bocht, ik denk door de 4WD.. maar een beetje foefelen met camber en power wat meer naar achter sturen en het gaat al een pak beter. hoewel het nog steeds geen wonder blijft om mee te rijden.
Welke kar moet ik gebruiken voor die race voor "Historische racewagens" (Reeks voor experts)?
Een van de weinige races in A-spec die ik nog moet doen (behalve dan Endurance ... daar bedank ik vriendelijk voor ) maar heb precies niet de juiste kar ervoor ...
De jaguar XJ13 racecar. moest je hem niet hebben stuur ik hem wel strax of morgen
Gewoon de toyota 7 ( win je in bspec " like the wind " )
wtf nu nog examens , mijn lessen zijn al terug bezig
Examenperiode duurt tot 3 februari hier in Leuven. Ik ben er dus nog "vroeg" vanaf Tenzij je natuurlijk nog in het middelbaar onderwijs aan het vertoeven bent, dan is het normaal dat de lessen al terug bezig zijn
Examenperiode duurt tot 3 februari hier in Leuven. Ik ben er dus nog "vroeg" vanaf Tenzij je natuurlijk nog in het middelbaar onderwijs aan het vertoeven bent, dan is het normaal dat de lessen al terug bezig zijn
Ik heb woendsdag mijn laatste. En dan ga ik endurance doen in A-spec.
Nee ik doe hogeschool, mijn examens zijn nu al 2 weken gedaan
vanavond mensen die zin hebben om nog eens online te rijden?
Comment