Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
    Ondertussen een nieuwe patch en ook nieuwe seizoensevents (Bonusrace 7) in de oude stijl.
    Dankzij de nieuwe update kan je eindelijk zien welke wagens je al hebt....( zo mag mijn papieren lijst weg )

Full Details:

Bonus Race 7:
    1. Nissan Micra - Deep Forest - 5 Laps - 200,000 Cr. - 20,000 XP
    2. Honda Civic - Suzuka - 5 Laps - 350,000 Cr. - 35,000 XP
    3. Nissan Z - Madrid - 5 Laps - 500,000 Cr. - 50,000 XP
    4. Subaru Impreza - Nordschelife - 1 Lap - 650,000 Cr. - 65,000 XP
    5. Mazda RX-7 - Eifel (Circuit) 102D - 5 Laps - 800,000 Cr. - 80,000 XP

FF Challenge:
    4. Fuji - 2 Laps
    5. Eifel (Kart) 102A - 5 Laps

FR Challenge:
    4. Madrid - 5 Laps
    5. Eifel (Circuit) 102B - 5 Laps

4WD Challenge:
    4. SSR5 - 3 Laps
    5. Mt. Aso 102A - 5 Laps

Ferrari Formula:
    4. Suzuka - 10 Laps
    5. Eifel (Circuit) 102C - 10 Laps

Time Trial 8:
    1. NASCAR - Top Gear Test Track - 850 BHP - 1565kg - Racing Hard
    2. Super GT - Toscana (Tarmac) 102A - Change Time - 591 BHP - 1080kg - Racing Hard

Drift Trial 8:
    1. High Speed Ring - Comfort Soft
    2. Cape Ring South - Comfort Soft

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=182051 update 1.06

Comment

• Ik heb het gehad met die Nascars. Niks werkt er. Ik heb alle hulpmiddelen afstaan en toch blijf ik zo verschrikkelijk traag op Daytona. Ik heb nu wel gezien dat er naast mijn versnellingsindicatie in de HUD constant een gevaren driehoekje gaat flikkeren. Is dat normaal gezien niet een teken dat de tractiecontrole ingrijpt? Ik heb nogthans nog eens goed gekeken en alle hulpmiddelen zijn wel degelijk uitgeschakeld. Als die tractiecontrole er iedere keer tussen zou komen, dan versta ik het wel waarom ik zoveel snelheid verlies in die bochten. Mateloos irritant wel

Het was vooral te doen om level 30 te halen en dat heb ik nu. Nu kan ik die Vette special events doen. Wat een geschifte bak is die Red Bull X2010!
      Mijn reflexen zijn gewoon veel te traag om dat ding deftig te besturen

Comment

• Om races op afstand via deze pagina te organiseren moet je Gran Turismo 5 draaien op een PS3™-systeem dat is verbonden met het internet. Vervolgens selecteer je in Mijn huis Stand-by starten in het scherm Race op afstand.
        Ik kan dat nergens vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
          Ik heb het gehad met die Nascars. Niks werkt er. Ik heb alle hulpmiddelen afstaan en toch blijf ik zo verschrikkelijk traag op Daytona. Ik heb nu wel gezien dat er naast mijn versnellingsindicatie in de HUD constant een gevaren driehoekje gaat flikkeren. Is dat normaal gezien niet een teken dat de tractiecontrole ingrijpt? Ik heb nogthans nog eens goed gekeken en alle hulpmiddelen zijn wel degelijk uitgeschakeld. Als die tractiecontrole er iedere keer tussen zou komen, dan versta ik het wel waarom ik zoveel snelheid verlies in die bochten. Mateloos irritant wel
          ABS is ook rijhulp

Comment

• Nieuw circuit hebk gehoord?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Voor wat staat die 'boost' eigenlijk in online modus?
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                ABS is ook rijhulp
                ABS staat altijd op 1 bij mij. 0 of af kan blijkbaar niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                  ABS staat altijd op 1 bij mij. 0 of af kan blijkbaar niet.
                  Bij een nascar (of toch bij die events) kan je de ABS niet uitschakelen

Comment

• Jawel?

Anders kun je die inderdaad onmogelijk winnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ik kan dat nergens vinden

・Remote Racing
                      [Remote Races] have been added to the bottom left of the [GT Mode] – [Community] screen.
                      Here you can start a fully automated B-Spec race using yours and your friends’ “My Drivers”, and gain rewards and experience from it.
                      For details please see section 8-4 [Remote Races] in the [Manual] accessible from the main menu, and also the new “Remote Race” page on gran-tursimo.com, under the GT5 product information section.
                      ・Remote Racing from a Web Browser
                      In [Remote Races], you can visit the official “gran-turismo.com” website using a web browser, and remotely control your PS3® at home. You can start races, monitor its progress and check results from the website. This is a new playing style allowing you to play Gran Turismo anywhere.
                      Sign in from the [GT5 My Home] button on the upper right corner of the website to get started.

Comment

• Update heerst, PrestatiePunten!! Daar wachtte ik echt op, geen gedoe meer van we pakken dieje, ah die heb ik ni 37 keer tot ge geen goesting meer hebt om te racen Eeeeeeen mits de tijden van de X1 challenge zijn aangepast heb ik nog eens een gooi gedaan naar brons en 'k heb hem!! Race soft derop en ge moet zelfs ni liggen setuppen, da ding rijdt heerlijk Ook ff de laatste seasonal gedaan, Eifel is tof

Comment

• Daarnet GT5 nog eens ingestoken (was 2 weken geleden, eens een halfuurtje gespeeld dan, daarvoor al een maand geleden).

Uiteraard moest er weer een update geïnstalleerd worden, heb dit tweemaal geprobeerd maar tweemaal kwam er een foutmelding

Comment

• Net aan level 40 B-spec geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                              Update heerst, PrestatiePunten!! Daar wachtte ik echt op, geen gedoe meer van we pakken dieje, ah die heb ik ni 37 keer tot ge geen goesting meer hebt om te racen Eeeeeeen mits de tijden van de X1 challenge zijn aangepast heb ik nog eens een gooi gedaan naar brons en 'k heb hem!! Race soft derop en ge moet zelfs ni liggen setuppen, da ding rijdt heerlijk Ook ff de laatste seasonal gedaan, Eifel is tof
                              rijde gij eiglijk nog online?

kgant ook nog is opzetten om zo wa verder in Aspec te geraken voor aan de 24h races te beginne.
                              BMW X5 45e

Comment

• Video's delen met vrienden, familie en de rest van de wereld

Comment

• Wordt er nog online geraced?
                                  NU bijvoorbeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Wordt er nog online geraced?
                                    NU bijvoorbeeld
                                    goei plan
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      goei plan
                                      Kwil wel meer dan 2 man
                                      Mss Woensdagavond?

Comment

• Morgen en Woensdag avond kan ik, vanavond niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Kwil wel meer dan 2 man
                                          Mss Woensdagavond?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          Morgen en Woensdag avond kan ik, vanavond niet.
                                          Woensdag is goed. rond hoelaat? half 8 8 uur?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X