Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Modelbouw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Modelbouw

iemand hier die af en toe een kitje maakt of ben ik de enige?

mijn Ferrari 348ts is voor 99% af. deze heeft wel een aantal fouten erin maar het is dan ook mijn eerste model. dan heb ik een Boeing 737-800 gekocht en die steekt nu half in elkaar. ik heb ook nog een kleine straaljager liggen voor als de rest hier klaar is. foto's komen er straks aan ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    iemand hier die af en toe een kitje maakt of ben ik de enige?
    Nope, ik maak er ook.
    Ondertss een 65-tal
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Paar vb'n:

Mijn Lancia ooit es nagebouwd:

en enkele andere modellen:

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Enkele rallymodellen:

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

zalig werk

mijn Ferrari past echt voor geen hol. je moet het chassis met de cockpit appart maken en daarop dan het koestwerk zetten. mission impossible hier. ondertussen al wat onderdelen terug afgebroken nu gaat de koets al over de wielkasten. vooraan volgt de koets de wielkast uit het chassis echter niet. ziet er best lelijk uit. door die talloze pogingen is er al een wiel afgebroken en de lak zit vol met vingers, gelukkig zie je het niet goed maar als ik een zwart model had was hij rijp voor de vuilbak..
          dat is toch niet de bedoeling... (is van Revell)

een vliegtuig maken gaat toch veel beter dan

Comment

Tja, Revell
            Beter is om te beginnen met een Tamiya. Alle stukken kun je in elkaar gooien als het ware. Perfectie ten top.
            Ik zou zeker nog es een auto proberen als ik u was. Maar geen Revell of Heller!!! Tamiya is da name!
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Een nieuwe om in de vitrine te zetten:
              Tamiya kit + Renaissance decals:

Last edited by Atenza; 14/04/2011, 08:59.
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Wat je zelf doet, doe je meestal beter blijkbaar

Comment

Die sub is vet, mooi gedaan!

Comment

Puik werk hoor, Vanni!!!

Comment

Voor de geinteresseerden:

Mijn Evo nagebouwd:

Last edited by Atenza; 14/04/2011, 08:59.
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

En deze kit op 1/43:

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Knap werk !
                          Daar zit veel tijd in ook, zo te zien !

Comment

Mijn Audi A4 DTM 2009 "timo scheider" ligt hier nog half afgewerkt...

Moet aan het spuitwerk van de kas beginnen (is intussen al geschuurd) maar aangezien ik dit nog nooit gedaan heb durf ik er niet echt aan beginnen... Heb ook nog geen verf voor de grondlaag. Ik moet dringend eens tot aan de zwartenberg geraken voor wat tips.

Het was jaren geleden (20 jaar of zoiets...) dat ik er nog eentje in elkaar stak maar ik amuseer me er wel mee. Was er in het verlof (kerst) mee begonnen, maar eenmaal het verlof voorbij was is hij blijven liggen...

Comment

Damn Vanni, 1:43 vond ik al klein voor mijn vliegtuigen, laat staan voor een autoke Respect maat, ik denk dat de pincet nooit ver uit de buurt ligt bij u hè

Ik heb mij vroeger bezig gehouden met modelbouw, maar de interesse is een beetje verdwenen. Ook voor het onderwerp trouwens. Nu zou ik autokes bouwen, maar vroeger was het één en al gevechtsvliegtuigen bij mij, met als favoriet de F16 uiteraard. Jammer genoeg zijn al mijn modelletjes verloren gegaan in een overstroming Heel spijtig, want soms denk ik daar wel eens aan terug. Het leukste vond ik de leercurve. Mijn eerste model, een F15 Eagle was veel te ongeduldig gebouwd, crap geschilderd (woog ne kilo meer of zo door de verf ) , en stak niet zo proper in mekaar. Mijn laatste model, een F16A, was perfect gebouwd, met aanpassingen (ingetrokken landingsgestel), en een zelf gekozen verfpatroon. Ik ben wel nooit begonnen met airbrushen, maar ik had tegen 't einde het verven met penseel goed onder de knie. Aaaaaaaah, memories

Comment

Die Integrale is prachtig ! 1:43 is wel zeer dankbaar voor details.

Nice work Vanni.

Ik moet dringend aan mijn volgend 1:12 moto-project beginnen, de Honda RC166.

Comment

Hehe, prachtige modellen Ik hou het bij modelbouw dat rijdt, veel lawaai maakt en heel vuil wordt.
                                  Heb dus een Hobao Hyper 7 Black edition. Is een 1/8 buggy.

Comment

Goed bezig Vanni
                                    Ik heb zelf nog 2 Tamiya bouwpakketten liggen van de Honda S2000 waar ik eens aan moet beginnen. Kwa kleurstelling zijn ze in ieder geval al gelijk aan mijn eigen wagen
                                    Voor de prijs die ik ervoor betaald heb zijn het nog behoorlijk gedetailleerde modellen moet ik zeggen.
                                    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Thx voor de lovende woorden iedereen

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                      Ik moet dringend eens tot aan de zwartenberg geraken voor wat tips.
                                      Op youtube vind je ook genoeg filmpjes over het "hoe spuiten van een laklaag" hoor.Tevens vind je op "modelbrouwers.nl" een interessant topic over hoe je een perfecte laag kunt leggen.

Maar uiteraard zijt ge altijd welkom in de winkel natuurlijk!
                                      Last edited by Vanni; 14/04/2011, 22:25.
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                        Die Integrale is prachtig ! 1:43 is wel zeer dankbaar voor details.
                                        Idd, maar qua pasvorm is dat echt vreselijk, en 't is dan ook nog zo klein hé. Ik heb genoeg gevloekt,met als resultaat dat mijn 4jarige zoon nu ook al het F-woord zegt....
                                        Nu,iedere keer een 1/43 bijna is afgewerkt,heb ik er omzeggens echt genoeg van. Maar toch kan ik het niet laten om er toch weer bij te kopen... Gisteren bvb een Totip 8V Delta gekocht in Italie.
                                        Verder heb ik nog op de plank liggen in 1/43: Kadett C (Rohrl 1976), Porsche 924 (Corsica 1982), Ascona 400 (SanRemo 1981)...
                                        Maar nu eerst terug een 1/24 maken hoor (207 S2000, Bouffier Monte-Carlo 2011)

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                        Ik moet dringend aan mijn volgend 1:12 moto-project beginnen, de Honda RC166.
                                        Van deze kun je in totaal voor een 133€ uitbreiden (originele Tamiya accesoires). 't Is maar dat je 't weet
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                        X