Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stuurtje voor Xbox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stuurtje voor Xbox

Ik heb thuis een XBox staan, maar is voor kids.
    Vroeger speelde ik redelijk wat autogames op de pc, maar op die nieuwe laptops lukt dat niet zo goed meer.

Daarom overweeg ik wat games op de XBox te kopen, maar zonder stuur lijkt me dit niet zo leuk.

Iemand ervaring met stuurtjes op Xbox, en een idee welke het best is?

Thanks

Ik denk dat een g25 wel werkt op de xbox, als je mijn advies volgt moet je dit wel even natrekken want ik weet het niet zeker. Maar indien zo zou ik die kopen. Ik zie dat je een panamera turbo besteld heb, dus 100 euro kan er wel af zeker Ik heb er sinds kort een en ben er zeer tevreden van, tis ook "geweten" dat de g25 een van de betere in de markt is. Er komt binnenkort een g27 dus er zijn koopjes te doen of je kan nog ff wachten op het nieuwe model.

Voor meer info: er is een topic over de logitech g25 in dit subtopic

Comment

Het werkt dus niet met X Box, pech ....... blijkbaar moet je het microsoft stuurtje kopen, dat niet zo heel slecht lijkt te werken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Het werkt dus niet met X Box, pech ....... blijkbaar moet je het microsoft stuurtje kopen, dat niet zo heel slecht lijkt te werken...
        Nee ,da's een degelijk stuurtje voor die prijs

Comment

ok beslist, ik ga voor een playseat + stuurtje voor xbox in combinatie met nfs shift, waar ik de Nordschleife wil oefenen tegen we vertrekken irl

Comment

Ik heb horen zeggen dat er maar 1stuur bestaat voor de XBOX, en dat is die in combinatie met Forza 2.
            Maar dat is naar 't schijnt niet goed, te weinig feedback, te licht sturen.

Dus er zijn nog andere stuurtjes?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Ik heb horen zeggen dat er maar 1stuur bestaat voor de XBOX, en dat is die in combinatie met Forza 2.
              Maar dat is naar 't schijnt niet goed, te weinig feedback, te licht sturen.

Dus er zijn nog andere stuurtjes?
              volgens mijn, google, info niet.....

Comment

Damn, dan wacht ik wel ..

Comment

als je een setje koopt, playseat + stuurtje kost het stuurtje je maar 70 euro extra. Ik wil ook wachten voor een beter, maar voor 70 euro kan ik misschien al een jaar of meer genot hebben, dus...

Comment

Ik zou het ook overwegen, maar Forza 2 heb ik al. Dus dan vind ik het een beetje nutteloos om dat te kopen, en ik 't spel 2 maal heb .

Comment

Je hebt ook nog het Fanatec-stuur (www.fanatec.de, het Turbo S stuur). Dat zou kwalitatief vergelijkbaar met, of zelfs beter zijn dan een G25, maar het kost meteen wel een pak meer dan het Microsoft stuurtje.

Comment

Wel bizar dat bij Fanatec enkel dat Turbo S stuurtje compatibel is met een XBOX, maar moest ik een stuurtje nodig hebben dan zou ik daar zeker voor opteren. Het hangt er vanaf wie ermee gaat spelen hé. Een ventje van 10 zal geen verschil merken tussen een stuurtje van €40 of een stuurtje van €200.

Als ik me niet vergis moet je bij Fanatec de pedaalset apart bijkopen, misschien ook iets om rekening mee te houden.

In ieder geval vet spul:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                          Je hebt ook nog het Fanatec-stuur (www.fanatec.de, het Turbo S stuur). Dat zou kwalitatief vergelijkbaar met, of zelfs beter zijn dan een G25, maar het kost meteen wel een pak meer dan het Microsoft stuurtje.
                          Turbo S stuurtje vind ik niet echt mooi.
                          Dat GT3RS stuurtje! damn maar het is niet compatibel.
                          Ook liet ik even de prijs zien hier thuis, en ze moesten eens goed lachen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Turbo S stuurtje vind ik niet echt mooi.
                            Dat GT3RS stuurtje! damn maar het is niet compatibel.
                            Ook liet ik even de prijs zien hier thuis, en ze moesten eens goed lachen...
                            Haha , hier hetzelfde

Comment

Working...
                            X