Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PS3 problemen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOwja, het is gewoon je blu ray speler die kapot is.
Zeker proberen 2dehands te verkopen voor onderdelen ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGebeld met Sony, en ze willen de garantie niet verlengen...
Hoe dat Suby555 het geregeld heeft, weet ik niet, kheb vanalles geprobeerd...
Achja sebiet ne nieuwe slim gaan halen, probleem opgelost
Nu kheb het niet gedaan omdat mijn HD gecrasht was en ze wss enkel deze zouden repareren terwijl m'n blue-ray speler maar af en toe meer dvd's las en dan krijgt de nieuwe eigenaar van m'n ps3 een console die binnen mum van tijd eraan is...
Iemand ne ps3 kopen enkel harde schijf moet vervangen worden ?
Comment
-
Das idd geen nieuwe maar een "refurbished" toestel.
Toch service van Sony ,dat ze zonder zagen ,buiten de garantie een andere PS3 geven...
Als die het zelfs maar een jaar uithoudt heb ik toch GRATIS een jaar kunnen gamen LOL
En als deze toch kapot gaat koop ik mij een nieuwe hé...
Refurbished of nie, er stond geen krasje op ,zelfs geen miniscuul!!
enkel aan de usb ports ,kon je zien dat het geen volledig nieuwe was...
Trouwens hadden ze dit reeds aan de telefoon gezegd.
De 60gb is al lang uit productie, dus het is wel normaal eigenlijk.
Met iPhone en idd Xbox-en gaat het ook zo in ieder geval.
Voor mij persoonlijk is het wel belangrijk dat het een 60gb is!
PS2 games+ dat het geen toestel is waar op hardware bezuinigd is als de huidige PS3's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenDas idd geen nieuwe maar een "refurbished" toestel.
Toch service van Sony ,dat ze zonder zagen ,buiten de garantie een andere PS3 geven...
Als die het zelfs maar een jaar uithoudt heb ik toch GRATIS een jaar kunnen gamen LOL
En als deze toch kapot gaat koop ik mij een nieuwe hé...
Refurbished of nie, er stond geen krasje op ,zelfs geen miniscuul!!
enkel aan de usb ports ,kon je zien dat het geen volledig nieuwe was...
Trouwens hadden ze dit reeds aan de telefoon gezegd.
De 60gb is al lang uit productie, dus het is wel normaal eigenlijk.
Met iPhone en idd Xbox-en gaat het ook zo in ieder geval.
Voor mij persoonlijk is het wel belangrijk dat het een 60gb is!
PS2 games+ dat het geen toestel is waar op hardware bezuinigd is als de huidige PS3's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten...
Nuja... Online was ik enkel nog maar bezig met Modern Warfare 2, dus dat is nog het minste van m'n zorgen...1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb dat hier ook liggen. Onder de kerstboom.
Comment
-
Van uw online gegevens ben je niks kwijt hé Andy, net zoals je je Trophies nog hebt (normaalgezien) want die hangen aan je PSN-account. Op je nieuwe PS3 dus gewoon inloggen met dezelfde gegevens als op je oude en je hebt alles terug (behalve je savegames, want die staan op je HDD).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenspeelt hier iemand KILLZONE 2 ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGe gaat er serieus wa tplezier aan belven Zowel in single player als online...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGe gaat er serieus wa tplezier aan belven Zowel in single player als online...1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenNadat ik de singleplayer had uitgespeeld is 't in mijn kast beland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenonline is toch een aanrader,heb je singleplayer ook in ELITE uitgespeeld ??? ik zit vast in elite bij radec
Killzone 2 wordt door mijn TV ook héél klein weergegeven (en je kan dat niet aanpassen ). Ik kan bijna niks lezen dat op het scherm komt. Allemaal kleine factoren (samen met de GIGANTISCHE laadtijden) die mij aanzetten om andere games te spelen boven deze...
Comment
Comment