Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PS3 problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
    Correctie jij hebt geen NIEUWE 60gb gekregen LOL !!!

Ze geven u ne oude ps3 die zze gerepareerd hebben, net zoals ze dit met de uwe zullen doen en binnen een maand zullen geven aan iemand anders die zijn kapotte ps3 binnen smijt.

Mijne ps3 was tevens van releasedag en ik kreeg ook garantie verlening aangezien hij 1 maand terug crashte (hd) dus hebk geen moment getwijfeld om een volledige nieuwe Ps3 aan te schaffen... en dus geen oude zoals gij
    inderdaad zo gebeurt het! dat idee hebben ze van microsoft overgenomen die dat ook doen met de Xbox360 hahaha... ik weet nog goe toen ik de mijne opstuurde en 2wekene later een "nieuwe" kreeg zag ik onmiddelijk dat t gewoon de mijne ni was hahaha

Comment

Gebeld met Sony, en ze willen de garantie niet verlengen...

Hoe dat Suby555 het geregeld heeft, weet ik niet, kheb vanalles geprobeerd...

Achja sebiet ne nieuwe slim gaan halen, probleem opgelost

Comment

Vreemde boel...

Achja, 't kon erger, je zou een xbox kunnen hebben

Comment

Owja, het is gewoon je blu ray speler die kapot is.

Zeker proberen 2dehands te verkopen voor onderdelen ofzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Owja, het is gewoon je blu ray speler die kapot is.

Zeker proberen 2dehands te verkopen voor onderdelen ofzo
            Ik ga hem wrs geven aan m'n schoonbroer, de reparatie kost dan 150€, dan heeft die ook een PS3...

Comment

Ook mogelijk ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                Gebeld met Sony, en ze willen de garantie niet verlengen...

Hoe dat Suby555 het geregeld heeft, weet ik niet, kheb vanalles geprobeerd...

Achja sebiet ne nieuwe slim gaan halen, probleem opgelost
                Hm Zééér merkwaardig toen ik maand terug belde kon de garantie wel verlengd worden maar aangezien ik net kassabon weg gegooid had moest ik een bedrag opleggen...

Nu kheb het niet gedaan omdat mijn HD gecrasht was en ze wss enkel deze zouden repareren terwijl m'n blue-ray speler maar af en toe meer dvd's las en dan krijgt de nieuwe eigenaar van m'n ps3 een console die binnen mum van tijd eraan is...

Iemand ne ps3 kopen enkel harde schijf moet vervangen worden ?

Comment

Das idd geen nieuwe maar een "refurbished" toestel.
                  Toch service van Sony ,dat ze zonder zagen ,buiten de garantie een andere PS3 geven...

Als die het zelfs maar een jaar uithoudt heb ik toch GRATIS een jaar kunnen gamen LOL

En als deze toch kapot gaat koop ik mij een nieuwe hé...

Refurbished of nie, er stond geen krasje op ,zelfs geen miniscuul!!

enkel aan de usb ports ,kon je zien dat het geen volledig nieuwe was...
                  Trouwens hadden ze dit reeds aan de telefoon gezegd.
                  De 60gb is al lang uit productie, dus het is wel normaal eigenlijk.

Met iPhone en idd Xbox-en gaat het ook zo in ieder geval.

Voor mij persoonlijk is het wel belangrijk dat het een 60gb is!

PS2 games+ dat het geen toestel is waar op hardware bezuinigd is als de huidige PS3's!
                  Last edited by ; 04/12/2009, 22:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                    Das idd geen nieuwe maar een "refurbished" toestel.
                    Toch service van Sony ,dat ze zonder zagen ,buiten de garantie een andere PS3 geven...

Als die het zelfs maar een jaar uithoudt heb ik toch GRATIS een jaar kunnen gamen LOL

En als deze toch kapot gaat koop ik mij een nieuwe hé...

Refurbished of nie, er stond geen krasje op ,zelfs geen miniscuul!!

enkel aan de usb ports ,kon je zien dat het geen volledig nieuwe was...
                    Trouwens hadden ze dit reeds aan de telefoon gezegd.
                    De 60gb is al lang uit productie, dus het is wel normaal eigenlijk.

Met iPhone en idd Xbox-en gaat het ook zo in ieder geval.

Voor mij persoonlijk is het wel belangrijk dat het een 60gb is!

PS2 games+ dat het geen toestel is waar op hardware bezuinigd is als de huidige PS3's!
                    Mijne ps3 slim is nu 80gb , trouwens betaal liever nieuw toestel dan plots weer alle savegames kwijt zijn door crash, nu met fifa zou dit echt wel niet van pas komen aangezien je speler upgraden enkele maanden kost (voor wie niet zovéél achter z'n ps3 zit)

Comment

...

Nuja... Online was ik enkel nog maar bezig met Modern Warfare 2, dus dat is nog het minste van m'n zorgen...
                      Ik heb dat hier ook liggen. Onder de kerstboom.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Ik heb dat hier ook liggen. Onder de kerstboom.
                        Ge gaat er serieus wa tplezier aan belven Zowel in single player als online...

Comment

Echt dan he... geweldig spel. Al erger ik er mij wel aan da'k nog altijd geen nieuwe wapens krijg.

Comment

speelt hier iemand KILLZONE 2 ???

Comment

Van uw online gegevens ben je niks kwijt hé Andy, net zoals je je Trophies nog hebt (normaalgezien) want die hangen aan je PSN-account. Op je nieuwe PS3 dus gewoon inloggen met dezelfde gegevens als op je oude en je hebt alles terug (behalve je savegames, want die staan op je HDD).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                speelt hier iemand KILLZONE 2 ???
                                Nadat ik de singleplayer had uitgespeeld is 't in mijn kast beland.

Comment

Singleplayer beleef je er wel wat plezier aan, maar niet erg lang

Comment

Operation flashpoint zou ook niet slecht zijn.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                      Nadat ik de singleplayer had uitgespeeld is 't in mijn kast beland.
                                      online is toch een aanrader,heb je singleplayer ook in ELITE uitgespeeld ??? ik zit vast in elite bij radec

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                        online is toch een aanrader,heb je singleplayer ook in ELITE uitgespeeld ??? ik zit vast in elite bij radec
                                        Nee, nog geen poging gedaan voor Elite. Vind het op Trooper al moeilijk. Om één of andere manier ligt de besturing van Killzone met niet zo, 't is te zeggen, alles voelt zo "sponzig" aan. Call Of Duty, Resistance en dergelijke voelen veel meer "on the edge" aan en reageren scherper naar mijn gevoel.

Killzone 2 wordt door mijn TV ook héél klein weergegeven (en je kan dat niet aanpassen ). Ik kan bijna niks lezen dat op het scherm komt. Allemaal kleine factoren (samen met de GIGANTISCHE laadtijden) die mij aanzetten om andere games te spelen boven deze...

Comment

Ik overweeg om de DLC van Fallout 3 te downloaden. Al is €50 voor alles (en dan heb je nog geen kopie van Fallout 3) wel heel duur. Of bestaat er een Fallout 3-versie waarin alle DLC verwerkt zit?

Comment

Working...
                                          X