Ik twijfel niet aan je prachtige werk gTa, enkel kan ik je foto's wel niet zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
schaalmodellen tunen / aanpassen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenVerwacht je een 1/18 babs terug?
Helaas.
Comment
-
Het velghart is ook verchroomd, ja. Ik heb geprobeerd om daar met matte lak over te gaan, zodat 'ie dan terug een gewone gespoten metallicverf-look zou krijgen, maar vergeet het maar, erg vreemd effect dat op niks trok.
Bovendien is zo'n velgen "verven" quasi niet doenbaar, je moet ze airbrushen. En op vandaag heb ik daar niet de benodigde tools voor, maar dat komt wel want ik zou me wel een beetje willen toeleggen op dit soort van tuning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtentof kadootje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenkan je iets doen met porsche turbovelgen. (de gedraaide 5spaak)
Ik verzamel enkel alles wat met BMW te maken heeft (dus ook de nieuwste Rolls, en ook Wiesmann en Alpina en zo). Geen Porsche of VW.
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenKheb ze verleden week speciaal van men schaalmodel afgesnokt om aan u te schenken.
Misschien dat iemand anders hier ze kan gebruiken, om een VW-modelletje te tjoenen?
Sorry Wim... Maar 't is wél lief.
Comment
-
Mag ik je nog een tip geven Gilles??
Schilder de 4 uitlaatgaten in het zwart, zal nog realistischer overkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenMag ik je nog een tip geven Gilles??
Schilder de 4 uitlaatgaten in het zwart, zal nog realistischer overkomen
Trouwens, zoiets valt enorm op, op foto met flits, maar in 't echt zie je 't eigenlijk niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenIk zal mijn aangepaste C sportcoupé ( Maisto 1:18 ) hier ook maar even tussen zetten.
Voor:
Na:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenIk zal mijn aangepaste C sportcoupé ( Maisto 1:18 ) hier ook maar even tussen zetten.
Voor:
Na:
Héél knap gedaan! Ik ben nu ook nen Mercedes aan het
veranderen, tis wel een A-klasse, maar de velgen zijn soort gelijk, Hoe heb jij die velgen zo mooi zwart gemaakt? want da was ik ook van plan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenHéél knap gedaan! Ik ben nu ook nen Mercedes aan het
veranderen, tis wel een A-klasse, maar de velgen zijn soort gelijk, Hoe heb jij die velgen zo mooi zwart gemaakt? want da was ik ook van plan
Ik ben momenteel ook weer begonnen met een nieuwe aanpassing, alweer bij een mercedes, namelijk een E klasse, maar veel ga ik er niet aan veranderen.
Veel succes toegewenst met je project met je A klasse en wees vooral geduldig .
Comment
Comment