Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schaalmodellen tunen / aanpassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik twijfel niet aan je prachtige werk gTa, enkel kan ik je foto's wel niet zien.

Comment

• Vreemd, anderen wel, nochtans. :/

Effe m'n cache legen, misschien is er een probleem met de Skynet webspace.

- edit -

Toch, de foto's laden opnieuw. Moet aan jouw browser liggen, denk ik. Ofzoiets.

Comment

• Prachtig kado! Verwacht je een 1/18 babs terug?

Comment

• @gTa Als al de anderen problemen hebben met foto's heb ik het niet, maar maakt niet uit, Jeroen zal er ook nog wel posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
            Verwacht je een 1/18 babs terug?
            Mocht er een 1:18 E46 touring met M Pack zijn gemaakt geweest, ooit, dan had ik die al gekocht en had ik nu al m'n eigenste mini-Babs op m'n kast staan, wees daar maar zeker van.

Helaas.

Comment

• Heel knap. enkel blinken de velgen nogal hard, maarja.

tof kadootje

Comment

• Het velghart is ook verchroomd, ja. Ik heb geprobeerd om daar met matte lak over te gaan, zodat 'ie dan terug een gewone gespoten metallicverf-look zou krijgen, maar vergeet het maar, erg vreemd effect dat op niks trok.

Bovendien is zo'n velgen "verven" quasi niet doenbaar, je moet ze airbrushen. En op vandaag heb ik daar niet de benodigde tools voor, maar dat komt wel want ik zou me wel een beetje willen toeleggen op dit soort van tuning.

Comment

• Ik twijfel er niet aan.

kan je iets doen met porsche turbovelgen. (de gedraaide 5spaak)
                  er zitten nog remschijven achter.
                  Kheb ze verleden week speciaal van men schaalmodel afgesnokt om aan u te schenken.

Comment

• deze dus
                    diam 27mm
                    breedte 12.5mm
                    profiel 0.7mm
                    Last edited by ; 10/09/2007, 19:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      tof kadootje
                      Da's wel niet mijn kadootje, maar 't kadootje van ST-optic aan haar broer, hein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        kan je iets doen met porsche turbovelgen. (de gedraaide 5spaak)
                        Oei.

Ik verzamel enkel alles wat met BMW te maken heeft (dus ook de nieuwste Rolls, en ook Wiesmann en Alpina en zo). Geen Porsche of VW.

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        Kheb ze verleden week speciaal van men schaalmodel afgesnokt om aan u te schenken.

Misschien dat iemand anders hier ze kan gebruiken, om een VW-modelletje te tjoenen?

Sorry Wim... Maar 't is wél lief.

Comment

• schuren is een pokke werk.. ik weet het.. ik bouw zelf ook modellen om.

Maar als je je model gewoon een nachtje in den afbijt legt, dan kan je de verf er zo afkrabben, mocht je model Revell, bburago zijn lukt het ook nog wel met wat thinner..

Comment

• Knap gedaan gTa!

*Stuurt anoniem een Scorpio-model autootje naar Izehem*

Comment

• Mag ik je nog een tip geven Gilles??
                              Schilder de 4 uitlaatgaten in het zwart, zal nog realistischer overkomen
                              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                Mag ik je nog een tip geven Gilles??
                                Schilder de 4 uitlaatgaten in het zwart, zal nog realistischer overkomen
                                Weet ik, maar 'ie moest af, 'ie moest geleverd worden. Is bij mijn modelletjes zo gedaan, maar daarvoor moet je niet het donkerste zwart nemen anders ziet 't er fake uit. En ik had enkel nog maar charchoal, geen gewoon mat black meer... :/

Trouwens, zoiets valt enorm op, op foto met flits, maar in 't echt zie je 't eigenlijk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                  Ik zal mijn aangepaste C sportcoupé ( Maisto 1:18 ) hier ook maar even tussen zetten.

Voor:

Na:

Heel mooi gedaan, al had de bestickering en het dichtwerken van de koffer niet gemoeten. Als ik identiek dezelfde zou tegenkomen irl zou ik de eigenaar een mot tegen zijne kop willen geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                    Ik zal mijn aangepaste C sportcoupé ( Maisto 1:18 ) hier ook maar even tussen zetten.

Voor:

Na:

Héél knap gedaan! Ik ben nu ook nen Mercedes aan het
                                    veranderen, tis wel een A-klasse, maar de velgen zijn soort gelijk, Hoe heb jij die velgen zo mooi zwart gemaakt? want da was ik ook van plan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                      Héél knap gedaan! Ik ben nu ook nen Mercedes aan het
                                      veranderen, tis wel een A-klasse, maar de velgen zijn soort gelijk, Hoe heb jij die velgen zo mooi zwart gemaakt? want da was ik ook van plan
                                      Heel erg bedankt voor de reactie . Het is zeker niet moeilijk hoor maar er kruipt wel heel wat tijd in als je het goed wilt doen. Ik heb gewoon een spuitbus genomen (zwart metallic) en wat op een palletje gespoten, daarna heb ik wat tandenstookers genomen in plaats van een fijn penseel. Ik weet niet waarom maar met een penseeltje maakte ik precies veel meer strepen, dus heb ik maar tandenstookers genomen en dan ben ik gewoon beginnen doppen in de verf en vervolgens op de velg. Natuurlijk ga je af en toe eens buiten de lijntjes kleuren maar als je er snel genoeg bij bent kan je de verf nog wegkrabben met een tandenstookertje op de plaatsen waar je verkeerd was .

Ik ben momenteel ook weer begonnen met een nieuwe aanpassing, alweer bij een mercedes, namelijk een E klasse, maar veel ga ik er niet aan veranderen.

Veel succes toegewenst met je project met je A klasse en wees vooral geduldig .

Comment

• Merci
                                        En je moet maar eens foto's posten van je E-Klasse!

*Zou je juist nog een detail foto van je velgen willen geven a.u.b. ?

Comment

• Voila, van mijn E klasse post ik later wel eens foto's als hij af is, maar hij blijft zo goed als standaard hoor .

Comment

Working...
                                          X