Merci, Mijn A-klasse heeft ondertussen al een ander kleurke, maar der moet nog een laag op, de velgen moet ik nog aan beginnen, da zal voor volgende week zijn als ik tijd heb.want als ik dat zo zie bij u denk ik dat ik er lang aan ga bezig zitten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
schaalmodellen tunen / aanpassen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenVoila, van mijn E klasse post ik later wel eens foto's als hij af is, maar hij blijft zo goed als standaard hoor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhoe ver sta je met de E-klasse?
Comment
-
Ik heb een vraagje, als je een schaalmodel herspuit, moet je dan eerst de lak eraf schuren of niet?Ik ben nu bezig met een ineensteekmodel dat ik terug uiteen heb gehaald, een BMW 328 coupe vorige generatie in 1/24 schaal.
@Timkaa:Ik ben benieuwd naar jouw E-Klasse trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMerci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAlleen de 'kas' hé anders ga je niet veel meer overhebben
Comment
-
Jaja dat weet ik zeker en vast.Tinner is heel sterk, wij hebben dat vroeger één keer vervoerd (25liter) en nu sloeg dat toch wel lek Heel die ruberen plaat kapot dus ja dat onthoud je wel.Maar als alles der af is, dan moet ik er ook nog een grondlaag opdoen of niet?
@Nne eleven: ik denk niet dat dat een goed effect zal geven als dat alleen maar geschuurd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenis dan normaal niet de hele auto overspoten, nu alleen die pleks.
we zullen wel zien wat gtx te vertellen heeft he.
Dan is het mogelijk dat je dit krijgt.
Comment
Comment