Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schaalmodellen tunen / aanpassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merci, Mijn A-klasse heeft ondertussen al een ander kleurke, maar der moet nog een laag op, de velgen moet ik nog aan beginnen, da zal voor volgende week zijn als ik tijd heb.want als ik dat zo zie bij u denk ik dat ik er lang aan ga bezig zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
      Voila, van mijn E klasse post ik later wel eens foto's als hij af is, maar hij blijft zo goed als standaard hoor .
      hoe ver sta je met de E-klasse?

Comment

• foutje*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          hoe ver sta je met de E-klasse?
          Ik moet er nog aan beginnen . Ik heb nog niet echt tijd gehad, de originele velgen zijn er wel al af en de velgen die erop komen heb ik ook al, nu moet ik ze enkel nog herspuiten. Hier een foto van hoe hij er momenteel bij staat:

Comment

• Ik heb een vraagje, als je een schaalmodel herspuit, moet je dan eerst de lak eraf schuren of niet?Ik ben nu bezig met een ineensteekmodel dat ik terug uiteen heb gehaald, een BMW 328 coupe vorige generatie in 1/24 schaal.

@Timkaa:Ik ben benieuwd naar jouw E-Klasse trouwens

Comment

• Een badje thinner moet volstaan, een nachte heb ik me laten wijsmaken.

Comment

• Merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                  Merci
                  Alleen de 'kas' hé anders ga je niet veel meer overhebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Alleen de 'kas' hé anders ga je niet veel meer overhebben
                    Jaja, de rest ligt der al uit

Comment

• Houd ons zeker op de hoogte

Comment

• Dat zal wel gebeuren maar dat zal niet voor de Krokusvakantie af zijn.Nog de verf kopen en nog eens nadenken wat ik aan de binnenkant ga doen

Comment

• ist een plastiek of metaal model? ik werk nu met een metaal 1/18 911 model van bburago, die heb ik wel helemaal geschuurt. is nog niet gespoten.

Comment

• Plastiek kan niet in thinner (is gewoon weg dan) , dat weet GTX ook wel.

Comment

• Jaja dat weet ik zeker en vast.Tinner is heel sterk, wij hebben dat vroeger één keer vervoerd (25liter) en nu sloeg dat toch wel lek Heel die ruberen plaat kapot dus ja dat onthoud je wel.Maar als alles der af is, dan moet ik er ook nog een grondlaag opdoen of niet?

@Nne eleven: ik denk niet dat dat een goed effect zal geven als dat alleen maar geschuurd is.

Comment

• Wat gebeurd er na zo'n badje tinner?Gaat die lak er dan af ofzo want nu is er nog niets aan veranderd.

Comment

• Zo, nu heb ik de lak er min of meer afgekregen, dat was wel makkelijk want dat hing zo los dus ja.Hier een fotoke

Comment

• als ik eerlijk moet zijn, dat ziet er slecht uit.
                                    die beige dingen, is dat verf?

Comment

• Grondlak zeker.

Comment

• is dan normaal niet de hele auto overspoten, nu alleen die pleks.
                                        we zullen wel zien wat gtx te vertellen heeft he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          is dan normaal niet de hele auto overspoten, nu alleen die pleks.
                                          we zullen wel zien wat gtx te vertellen heeft he.
                                          oorspronkelijke grondlak, voor 'ie in dat badje heeft gelegen.

Dan is het mogelijk dat je dit krijgt.

Comment

Working...
                                          X