Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schaalmodellen tunen / aanpassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is het metaal, die grijze plekken zijn de oorspronkelijke kleur.Maar nu is echt alles (buiten die plekken) eraf dus moet die dan terug een grondlakje krijgen voor dat ik hem ga spuiten.
    ps: weet soms iemand of er zo van die verduisteringsfolie bestaat in heel kleine rolletjes?Of zo ik die achterramen gewoon zwart spuiten alleen heb ik dan een beetje schrik dat er lopers zullen zijn

Comment

• voor een mooiste lak spuit je met een airbrush eerst een grondlaag en dan je lak, maar met spuitbussen kan het ook prima.. eerst primen dan de eerste laag lak dan een 2 en eventueel 3e lak laag, dan met een blanke lak afwerken

Comment

• Wat bedoel je met een blanke lak want op dat gebied ben ik een leek

Comment

• een kleurloze laag verf die de onderliggende lak beschermt en (in geval van metalic lak) het effect versterkt

Comment

• Oke bedankt,dat zal ik zeker gebruiken

Comment

• ik ga deze na middig de deuren van mijn 911 in grondlak zetten. misschien ook de motorkap en kofferklep ook al.

kheb nog een vraagje: hoe verf ik het interieur? Het gaat over het dashboard, zetels en deurpanelen. ze zijn nu beige en ik had ze graag rood gezien.

Comment

• Veel geluk met de deuren maar voor het interieur weet ik niet echt een antwoord. Het is moeilijk omdat nog echt laten over te komen als het is geschilderd.Toen ik nog modelbouw deed mislukte het interieur altijd bij mij dus ja, dat weet ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  ik ga deze na middig de deuren van mijn 911 in grondlak zetten. misschien ook de motorkap en kofferklep ook al.

kheb nog een vraagje: hoe verf ik het interieur? Het gaat over het dashboard, zetels en deurpanelen. ze zijn nu beige en ik had ze graag rood gezien.
                  Ik deed het vroeger met semi gloss verf

Comment

• matte verfjes van revell / humbrol / ... zijn ideaal voor lederlook. Halfmat voor plastieklook en glanzend voor tuninklook
                    schilderen met penseel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oeioei, ik heb alleen maar glinsterend en ik wil hem er het liefst in het leder laten uitzien.Dus dat wordt bijkopen

Comment

• zijn er hier al update's ?

Comment

• Ben erg benieuwd naar het E-klasse project. Al nieuwe foto's?
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• de deuren zijn al klaar in grondlak, ik moet allleen nog een kleur kiezen.
                            dan heb ik de koffer en motorkap al een 1ste laag gegeven maar tis nog niet goed.
                            en de body moet nog wat verder geschuurt worden, er hangt nog wat verf op.

Comment

Working...
                            X