2de echte suv is ook bekend via tdu central: Mercedes ML 63 AMG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Test Drive Unlimited 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten2de echte suv is ook bekend via tdu central: Mercedes ML 63 AMG
Maar je zegt "echte", zullen er dan ook auto's in zitten van fictieve merken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenCool cool !
Maar je zegt "echte", zullen er dan ook auto's in zitten van fictieve merken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenMet echte suv bedoelde ik dat die een beetje offroad kan, niet zoals een X5 of een cayenne Fictieve merken lijken me niet van toepassing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJa, want een ML63 gaat beter offroad werken als een X5 of Cayenne
DIT is een offroader
Is er al nieuws of de handling aangepakt is tegenover TDU1 trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenda viel toch nog goe mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Courtois Bekijk BerichtenOp PS2 trok dat echt op niets !! Een murcielago jankt normaal en in dat spel was dat precies een stofzuigerke !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenHet geluid wast voor mij wel goed hoor, voor een arcade game. Vooral de Ferrari's waren vet van sound, zoals de 575.
Maar ik hoop vooral dat het rijgedrag wordt aangepast. Het reed wel goed, beter dan al die NFS brol, maar het kon echt beter..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Courtois Bekijk BerichtenOp PS2 kon je geen ferrari's nemen, dat vond ik zeer jammer !!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenHet spel moest je spelen op de 360 of de PC. Op de PS2 werd het spel totaal gedowngrade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenen nu is het idd te hopen dat de PS3 versie niet wordt gedowngrade zoals er is gebeurd bij TDU1.
Bij TDU 1 hebben ze dat gedaan omdat de ps2 op het max van zijn capaciteit zat...
Comment
Comment