Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test Drive Unlimited 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

2de echte suv is ook bekend via tdu central: Mercedes ML 63 AMG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      2de echte suv is ook bekend via tdu central: Mercedes ML 63 AMG
      Cool cool !
      Maar je zegt "echte", zullen er dan ook auto's in zitten van fictieve merken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
        Cool cool !
        Maar je zegt "echte", zullen er dan ook auto's in zitten van fictieve merken ?
        Met echte suv bedoelde ik dat die een beetje offroad kan, niet zoals een X5 of een cayenne Fictieve merken lijken me niet van toepassing

Comment

Ja, want een ML63 gaat beter offroad werken als een X5 of Cayenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
            Met echte suv bedoelde ik dat die een beetje offroad kan, niet zoals een X5 of een cayenne Fictieve merken lijken me niet van toepassing
            Dacht ik ook

Comment

gaan er terug moto's in het spel zitten?
              2015 BMW S1000R
              2010 Renault Clio RS Cup
              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Dunnow, maar moet ook echt niet voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Ja, want een ML63 gaat beter offroad werken als een X5 of Cayenne
                  Ik zie ook het verschil niet in eerlijk gezegd.

DIT is een offroader

Is er al nieuws of de handling aangepakt is tegenover TDU1 trouwens?

Comment

Hopelijk wel, want dat was bij de 1 tog een afknapper.
                    BMW X5 45e

Comment

Ik hoop dat ze het geluid hebben aangepast, in TDU klinken al die wagens bijna hetzelfde !!

Comment

da viel toch nog goe mee?
                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          da viel toch nog goe mee?
                          Op PS2 trok dat echt op niets !! Een murcielago jankt normaal en in dat spel was dat precies een stofzuigerke !!

Comment

Pagani

Comment

Het geluid wast voor mij wel goed hoor, voor een arcade game. Vooral de Ferrari's waren vet van sound, zoals de 575.
                              Maar ik hoop vooral dat het rijgedrag wordt aangepast. Het reed wel goed, beter dan al die NFS brol, maar het kon echt beter..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Courtois Bekijk Berichten
                                Op PS2 trok dat echt op niets !! Een murcielago jankt normaal en in dat spel was dat precies een stofzuigerke !!
                                Het spel moest je spelen op de 360 of de PC. Op de PS2 werd het spel totaal gedowngrade.

Comment

Het geluid wast voor mij wel goed hoor, voor een arcade game. Vooral de Ferrari's waren vet van sound, zoals de 575.
                                  Maar ik hoop vooral dat het rijgedrag wordt aangepast. Het reed wel goed, beter dan al die NFS brol, maar het kon echt beter..
                                  Op PS2 kon je geen ferrari's nemen, dat vond ik zeer jammer !!

Comment

Kheb het nu besteld bij game mania, leveringsdatum 24/09.

en nu is het idd te hopen dat de PS3 versie niet wordt gedowngrade zoals er is gebeurd bij TDU1.
                                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Courtois Bekijk Berichten
                                      Op PS2 kon je geen ferrari's nemen, dat vond ik zeer jammer !!
                                      idd en kon je ook niet manueel schakelen
                                      BMW X5 45e

Comment

Het spel moest je spelen op de 360 of de PC. Op de PS2 werd het spel totaal gedowngrade.
                                        Het was er wel aan te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          en nu is het idd te hopen dat de PS3 versie niet wordt gedowngrade zoals er is gebeurd bij TDU1.
                                          Waarom zouden ze dat doen?

Bij TDU 1 hebben ze dat gedaan omdat de ps2 op het max van zijn capaciteit zat...

Comment

Working...
                                          X