Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test Drive Unlimited 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind Testdrive Unlimted altijd een goede spel gevonden. Maar jammer dat her niet voor op de XBOX 360 versie van dat spel is.

Comment

toch wel....

Comment

Uitgesteld naar Maart 2011...
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
          Uitgesteld naar Maart 2011...
          Nee eh, pfff.
          Eerst Gran Turismo 5 100 keer uitgesteld nu gaan ze hier ook beginnen.

Comment

Echt zo jammer

Comment

TDU ongeveer gelijktijdig launchen met GT5 is gewoon je eigen doodvonnis tekenen imo
              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                TDU ongeveer gelijktijdig launchen met GT5 is gewoon je eigen doodvonnis tekenen imo
                Ja dat is wel waar maar ik denk dat veel mensen gt5 al besteld hebben, ik heb mijn exemplaar besteld in februari omdat toen de release nog in maart stond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Ja dat is wel waar maar ik denk dat veel mensen gt5 al besteld hebben, ik heb mijn exemplaar besteld in februari omdat toen de release nog in maart stond.
                  Bwa, het merendeel van de mensen zou sowieso meer GT5 dan TDU2 spelen. Om volop te kunnen genieten van de multiplayer zijn er veel mensen online nodig, iets wat bij TDU(1) wel eens wou mislopen...Op PC toch althans
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Prachtige trailer

Comment

Te weinig actie!!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ziet er zeer tof uit

Comment

Ziet er goed uit! Vooral sound is realistisch.

Toch enkele bedenkingen:
                          -de manier waarop hij remt, draait en drift staat me niet aan.
                          -qua graphics enzo lijkt het wel nog heel hard op TDU 1 toch!?

Comment

Tuurlijk, de psyhics zijn niet top. Verre van. Maar op één of andere manier speelt het toch beter (imo) dan bijvoorbeeld NFS.
                            En de graphics, die zijn wel (in vergelijking met TDU1) toch wel véél verbeterd hoor!
                            En waarschijnlijk speelt de speler met keyboard op bovenstaand filmpje, met gamepad is het veel beter.

Comment

Dit weekend ,test weekend

Enkel doen wat in de link staat

BETA STRESS TEST!
                              Join thousands of players online, race the world's most coveted cars, and live the ultimate luxury lifestyle. FilePlanet members worldwide can grab a key and download the 5 GB file today.

This is a beta Stress Test Event - Play all weekend long!

PS: wel registreren op Fileplanet als je da nog niet gedaan hebt.
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Ja lap ik kan al niet meer in die showroom =/
                                Er is nog veel werk aan de winkel..
                                Alhoewel dat ik het wel graag speel

Comment

Q7 bolt ook niet als je manueel schakelt

Ik vind dat rondlopen in de showrooms en in lobby's wel cool.
                                  Het rijden op zich is ook wel goed, alleen nogal vaag precies. Graphics mogen ook nog wat opgepoetst worden...

Comment

Nee inderdaad die Q7 wilt ni vooruit in manueel
                                    De geluiden vind ik wel heel goed..
                                    Alleen spijtig dak ni meer in die showroom kan :s kwil nog wa karren kopen

Comment

'k vind de Ford GT wel slechter klinken als in 1

De andere klinken inderdaad wel goed.
                                      Snelheidsgevoel is ook serieus laag precies

Comment

New pics:

Comment

• Comment

Working...
                                          X