Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test Drive Unlimited 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Idd. Heb m'n xbox nog eens een week gebruikt toen forza4 uitkwam, maar zonder online te spelen is daar ook niet veel aan...
    Dude , heb jij Forza 4 al? en wij maar wachten tot Herfst 2011.
    Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Ga morgen eens informeren in bij de gamemania of je in België ook een extra auto krijgt als je de game pre-ordert. Zag dat je in andere landen de V12 Vantage Carbon Black en/of Zonda Tricolore kreeg dan.
    Zet je dat dan even in dit topic? dan pre-order ik hem misschien ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
      Dude , heb jij Forza 4 al? en wij maar wachten tot Herfst 2011.
      Zolang is het dus al geleden, ik dacht dat we al aan 4 zaten.

Comment

• Release op 8 februari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Release op 8 februari.
          da werd tijd nondedju

Comment

• Indd,alleen gaat het moeilijk kiezen worden wat te spelen gt5 of tdu2....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
              Indd,alleen gaat het moeilijk kiezen worden wat te spelen gt5 of tdu2....
              TDU sowiso, Kan je veel meer in doen dan alleen maar wat rondjes rijden.
              BMW X5 45e

Comment

• Awel de mijne is al heel lang gepreorderd ik zie je dan wel op ibiza

Comment

• Datum was voor Noord-Amerika, voor Europa is het 11 februari...

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• dees wordt zalig

wie gaat het hier allemaal op ps3 spelen?
                      BMW X5 45e

Comment

• Ik zeker

Comment

• Ik ben ook van plan het te spelen, want met de eerste TDU heb ik me uren geamuseerd.
                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Eerst GT5 afwerken en dan zien we wel. ( maar zeker op PS3 )

Comment

• ik ben aant twijfelen tussen xdoos en ps3.. waarom?=> Xdoos = party ps3= no party....
                              langs dn andere kant...Ps3 = beter graphics xbox is dan weer handigere DLC... hmm....
                              dilemma dilemma

Comment

• Vandaag pre-orderd bij consoleshop,wordt normaal vr 11/02 geleverd ben is benieuwd
                                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  ik ben aant twijfelen tussen xdoos en ps3.. waarom?=> Xdoos = party ps3= no party....
                                  langs dn andere kant...Ps3 = beter graphics xbox is dan weer handigere DLC... hmm....
                                  dilemma dilemma
                                  Xbox e maat.
                                  Ik schaf het misschien ook wel aan, eerst nog wat beeldmateriaal en commentaar bekijken alst uit is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                    ik ben aant twijfelen tussen xdoos en ps3.. waarom?=> Xdoos = party ps3= no party....
                                    dilemma dilemma
                                    Ik heb de 2 en PS3 staat terug mooi in de kast,ik ben nogal teleurgesteld in GT5.Xbox terug uitgehaald en nu dat forza 4 uitkomt zal die zeker nog even blijven staan.
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                      Ik heb de 2 en PS3 staat terug mooi in de kast,ik ben nogal teleurgesteld in GT5.Xbox terug uitgehaald en nu dat forza 4 uitkomt zal die zeker nog even blijven staan.
                                      Heb je forza 3? Speel je online?
                                      Beide ja => voeg mij eens toe : del mossa

Comment

• Voeg mij ook maar toe -> PieterF BE

Comment

• voeg mij eens toe : del mossa

Ge hebt mekander toch?.........het heftig duo....

Comment

Working...
                                          X