Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Test Drive Unlimited 2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichtenvoor ps 3 hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenDoordat dit een MMO is...moet je hier maandelijks abonnement op betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenDoordat dit een MMO is...moet je hier maandelijks abonnement op betalen?
Comment
-
-
Ik ga het kopen (en niet downloaden) voor het online
TDU1 was al zalig: meetings, cruisen, ...
Hier nog een filmpje:
+ YouTube Video
Comment
-
screens zijn moeilijker dan ik dacht... had de foto's die je in-game kunt nemen naar ps3 HD gezet (zoals in GT5) en dan op usb stick... in de pc gestoken en op de PC herkent ie het niet als een foto formaat
Ma bon... da zijn zorgen voor later
Eerste oordeel: Wederom een heel leuk spel net zoals TDU1 was!
heb het nog niet lang genoeg kunnen spelen om er alles over te vertellen (tijdgebrek)
maar ik kan al wel zeggen dat ze het financieel moeilijker gemaakt hebben dan in TDU1
Waar je in TDU1 200K cash had om ene huis en auto te kopen, begin je hier met 25K en je eerste auto kost al snel 20K.... je eerste woning is dan ook een "trailer"
maar je kan wel geld verdienen als je in free ride drift,auto's ontwijkt of jumps doet met je wagen... dus zo kan je al wat geld verdienen...
verbeteringen tegenover TDU1 opt eerste zicht:- Betere graphics (ahjaaa)
- meer wagens
- moeilijkheidsgraad (rijbewijzen,gebrek aan cash,...)
- Ibiza is een pak groter dan Hawaii
enige echte nadeel tot nu toe ondervonden:
als je het spel begint denk je direct in een ferrari te kunnen stappen.... Nope just a dream
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenWaar is TDU2 al te verkrijgen?
Achter den toog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHoe is het rijgedrag? Nog altijd kutslecht volgens sommigen...
geen haar veranderd tegenover TDU1
maar in zulke games is dat niet van belang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIs het geluid van de wagens verbeterd ten opzichte van TDU1?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
Comment