Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test Drive Unlimited 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit spel al te verkrijgen
    Ik dacht dat het spel maar vrijdag in rekken zou liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
      Is dit spel al te verkrijgen
      Ik dacht dat het spel maar vrijdag in rekken zou liggen.
      This handig als ge iemand kent bij GM en achter den toog meugt komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        This handig als ge iemand kent bij GM en achter den toog meugt komen

Shhht had beloofd nix te zeggen

Comment

• Pre order geannuleerd ik ga voor nfs shift 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
            Pre order geannuleerd ik ga voor nfs shift 2
            Waneer komt die er? want daar wisten ze bij de GM nog niks van (wel van het bestaan natuurlijk...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
              Waneer komt die er? want daar wisten ze bij de GM nog niks van (wel van het bestaan natuurlijk...)
              verwacht 24/03/11

Comment

• Spel is ni veel verbeterd, voelt nog even vaag aan als TDU1

Gaat weer serieus wat finetuning hebben eer het aangenaam speelbaar is

Comment

• Het concept van met een personage op de openbare weg te kunnen rijden, vond ik het beste eraan.
                  Het rijden zelf is inderdaad nogal vaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Spel is ni veel verbeterd, voelt nog even vaag aan als TDU1

Gaat weer serieus wat finetuning hebben eer het aangenaam speelbaar is
                    is het een aanrader om er 60€ aan uit te geven of niet?
                    BMW X5 45e

Comment

• Voor PC alvast niet. PS3 durf ik niet zeggen, ik mag hopen dat het daar vloeiender bolt.

Comment

• En traag (op mijn pc), terwijl de graphics op het eerste zicht niet zo veel beter geworden zijn.
                        TDU1 kon ik met alles op max spelen (1280x1024), nu schokt het met alles op low en 1024x768...

Comment

• Ik heb alles op high en 1680*1050, maar het speelt dus idd ni geweldig...

Maar daar had de vorige ook al fel last van, ongeacht de settings.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Voor PC alvast niet. PS3 durf ik niet zeggen, ik mag hopen dat het daar vloeiender bolt.
                            Dan wacht ik nog wel een weekske en wacht tot de mensen hier hun ervaringen neerpennen over de PS3 versie
                            BMW X5 45e

Comment

• Ja, nog niet veel positieve dingen gelezen over het spel.

Ik doe zelf de moeite niet om de illegale versie te installeren. Jammer want was een absolute fan van de eerste versie!

Comment

• Na al de negatieve comments te hebben gelezen, dan toch maar gekocht (PC). Nu aant installen. We zullen zien

Comment

• Ik ga er vrijdag of zaterdag achter, hopelijk hebben ze het nog want geen ik had geen zin om het te pre-orderen.
                                  Wat zijn die negatieve punten waar iedereen over praat? Handeling van voertuigen? Ik vind dat niet erg, zo'n spel is meer voor het plezier en te cruisen dan voor echt racen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Ik ga er vrijdag of zaterdag achter, hopelijk hebben ze het nog want geen ik had geen zin om het te pre-orderen.
                                    Wat zijn die negatieve punten waar iedereen over praat? Handeling van voertuigen? Ik vind dat niet erg, zo'n spel is meer voor het plezier en te cruisen dan voor echt racen...
                                    Check this: http://www.9lives.be/forum/race-free...ondigd-58.html

Comment

• Zijn er mensen die het zullen kopen voor PC? Het is voor meetings en cruiskes zoals op 9lives in tijde. Dat was zalig
                                      Stancke ga jij het eigenlijk kopen?

Comment

Zijn er mensen die het zullen kopen voor PC? Het is voor meetings en cruiskes zoals op 9lives in tijde. Dat was zalig
                                        Sorry voor de off topic.
                                        Mijn PM niet gezien?

Comment

Zijn er mensen die het zullen kopen voor PC? Het is voor meetings en cruiskes zoals op 9lives in tijde. Dat was zalig
                                          Nope!

Eerst even testen op PC en maar 99% kans dat ik niet ga kopen... Cruisen was inderdaad zalig ten tijde van TDU1 op 9l! Het stoort mij enorm dat ze met de gigantische feedback van TDU1 én beta-test TDU2 gewoon NIETS hebben gedaan aan de physics terwijl 95% daar zijn klachten over had... Ahja...
                                          Last edited by Stancke; 09/02/2011, 20:22.

Comment

Working...
                                          X