Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En traag (op mijn pc), terwijl de graphics op het eerste zicht niet zo veel beter geworden zijn.
TDU1 kon ik met alles op max spelen (1280x1024), nu schokt het met alles op low en 1024x768...
Ik ga er vrijdag of zaterdag achter, hopelijk hebben ze het nog want geen ik had geen zin om het te pre-orderen.
Wat zijn die negatieve punten waar iedereen over praat? Handeling van voertuigen? Ik vind dat niet erg, zo'n spel is meer voor het plezier en te cruisen dan voor echt racen...
Ik ga er vrijdag of zaterdag achter, hopelijk hebben ze het nog want geen ik had geen zin om het te pre-orderen.
Wat zijn die negatieve punten waar iedereen over praat? Handeling van voertuigen? Ik vind dat niet erg, zo'n spel is meer voor het plezier en te cruisen dan voor echt racen...
Zijn er mensen die het zullen kopen voor PC? Het is voor meetings en cruiskes zoals op 9lives in tijde. Dat was zalig
Stancke ga jij het eigenlijk kopen?
Zijn er mensen die het zullen kopen voor PC? Het is voor meetings en cruiskes zoals op 9lives in tijde. Dat was zalig
Nope!
Eerst even testen op PC en maar 99% kans dat ik niet ga kopen... Cruisen was inderdaad zalig ten tijde van TDU1 op 9l! Het stoort mij enorm dat ze met de gigantische feedback van TDU1 én beta-test TDU2 gewoon NIETS hebben gedaan aan de physics terwijl 95% daar zijn klachten over had... Ahja...
Comment