Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test Drive Unlimited 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Voor mensen die het hebben op PS3, zin om eens een cruiske te doen? Gamertag is BrechtDecancq
    TDU servers are not available krijg ik net als melding... heb jij trouwens al zo'n club gekocht?
    indien ja, laat me dat dan weten, dan kan ik lid worden, ik ga proberen 1 te kopen, kan jij ook lid worden (zo krijg je meer xp in het spel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
      TDU servers are not available krijg ik net als melding... heb jij trouwens al zo'n club gekocht?
      indien ja, laat me dat dan weten, dan kan ik lid worden, ik ga proberen 1 te kopen, kan jij ook lid worden (zo krijg je meer xp in het spel)
      Ja heb het hetzelfde voor. Servers weer plat...
      Zo een club heb ik nog niet kunnen oprichten, laatste keer dat ik daar checkte was dat ook nog niet online die mogelijkheid...

Comment

• Ik ben van plan om TDU2 aan te schaffen, voor de pc. Aangezien m'n nieuwe laptop onderweg is, een vraagje: Zou een Dell Inpiron 17R dit kun draaien? Ik veronderstel van wel, maar toch even horen
        There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Wat zijn de specificaties?
          Kan zijn dat je last hebt van de framerate zoals veel mensen op pc.
          Last edited by ; 13/02/2011, 00:59.

Comment

• Ik heb weinig of geen last van framerate, nu ben ik ook zo geen hardcore gamer. Dus als het draait ben ik content Ik heb een overclockte Nvidia 9600GT
            Edit: hier nog 2 printscreens (waardoor de kwaliteit erg slecht is)

Mijn (tot nu toe ) perfecte garage

Beetje spelen
            Last edited by ; 13/02/2011, 01:03.

Comment

• Amai iedereen zit hier al zo ver blijkbaar ik heb nog maar 2 auto's (golfke en TT) en de rest zit hier al me rangerovers en ferrari's
              BMW X5 45e

Comment

• Ik heb die Scuderia 16M ook
                Toch wel de cabrio van het spel denk ik!

Comment

• Dit komt sinds daarnet op m'n scherm (PS3):

No TDU2 progression could be found on your HDD. To start a new game you must not have previous TDU2 save data.
                  Choose OK to delete your previous TDU2 save data and start a new game.
                  Choose Retry to retry loading a save game.

Retry lukt dus niet... Zeg me nu niet dat ik helemaal opnieuw moet beginnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                    Wat zijn de specificaties?
                    Kan zijn dat je last hebt van de framerate zoals veel mensen op pc.
                    Dit zijn de belangrijkste specs:
                    Processor : Intel® Pentium® Processor P6200 (3M Cache, 2.13 GHz)

Besturingssysteem : Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
                    Besturingssysteem

LCD-scherm: 17'3 Inch

Grafische kaart
                    1 GB ATI Mobility Radeon HD 5470 grafische kaart

Geheugen
                    4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]

Harde schijf
                    500 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf

Optische stations
                    Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)

Zou't lukken?
                    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Gisteren de vetste challenge gedaan tot nog toe.
                      Als finale van de Ibiza cup een timetrial van 74 miles
                      Toch wel 45 minuten over gedaan

Ondertussen nog wat leuks gekocht en andere dingen weer doorverkocht.
                      Mijn garage:

- Ferrari 599 GTO
                      - Ferrari 430 Scuderia Spider
                      - Aston Martin V12 Vantage
                      - Mercedes-Benz SLK 55 AMG
                      - Mercedes-Benz ML 63 AMG

Verder heb ik ook nog gewonnen zoals de roze mustang, duotone SLK AMG, Ryan's Touareg en de oh zo mooie Lotus Evora in Solar Cup uitvoering.

Comment

Verder heb ik ook nog gewonnen zoals de roze mustang, duotone SLK AMG, Ryan's Touareg en de oh zo mooie Lotus Evora in Solar Cup uitvoering.
                        Ik heb al die stomme auto's niet staan in mij garage. Gewoon zorgen dat je garage vol is voor je aan het duel begint. Dan kan je ophalen in de used dealer. Alsof je dat zou doen
                        Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                        Zou't lukken?
                        Denk het wel. Met de videokaart zie je goed (denk ik hé)

Comment

Ik heb al die stomme auto's niet staan in mij garage. Gewoon zorgen dat je garage vol is voor je aan het duel begint. Dan kan je ophalen in de used dealer. Alsof je dat zou doen

Ik heb nu mijn leuke wagens in mijn huizen op Hawai staan. De gewonnen auto's staan op Ibiza
                          Ik zit toch bijna constant op Hawai. Is veel leuker om rond te rijden. Veel meer banen waar je lekker kunt knallen en veel aangenamere sfeer dan op Ibiza vind ik.

Comment

Ik heb nu mijn leuke wagens in mijn huizen op Hawai staan. De gewonnen auto's staan op Ibiza
                            Ik zit toch bijna constant op Hawai. Is veel leuker om rond te rijden. Veel meer banen waar je lekker kunt knallen en veel aangenamere sfeer dan op Ibiza vind ik.
                            Hoeveel uur hebt gij al gespeeld? omda ge al zover zit in het spel. is er maar zo weinig te doen?
                            BMW X5 45e

Comment

• Stom dat de TDU servers al héél de dag plat liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                                Dit zijn de belangrijkste specs:
                                Processor : Intel® Pentium® Processor P6200 (3M Cache, 2.13 GHz)

Besturingssysteem : Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
                                Besturingssysteem

LCD-scherm: 17'3 Inch

Grafische kaart
                                1 GB ATI Mobility Radeon HD 5470 grafische kaart

Geheugen
                                4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]

Harde schijf
                                500 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf

Optische stations
                                Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)

Zou't lukken?
                                Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                Euhm, een HD5470 is géén kaart die voorzien is voor gaming. Reken er maar op dat je je settings redelijk laag gaat moeten zetten.

Handige tool: http://www.notebookcheck.nl/Vergelij...ten.112.0.html

Voor iets of wa deftig te kunnen gamen moet je kaart in class1 of de bovenste helft van class2 vallen in hun lijstje rechts...de HD5470 is een class3 kaart..
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                  Euhm, een HD5470 is géén kaart die voorzien is voor gaming. Reken er maar op dat je je settings redelijk laag gaat moeten zetten.

Handige tool: http://www.notebookcheck.nl/Vergelij...ten.112.0.html

Voor iets of wa deftig te kunnen gamen moet je kaart in class1 of de bovenste helft van class2 vallen in hun lijstje rechts...de HD5470 is een class3 kaart..
                                  Merci voor de verbetering.

Comment

• Toch vind ik dat TDU2 véél te zwaar is voor het geen het maar is!

Comment

Toch vind ik dat TDU2 véél te zwaar is voor het geen het maar is!
                                      Ik heb hier constant last van framefreezes en frameskips, en ik heb een PC die normaal de huidige games makkelijk in minimaal medium moet kunnen draaien, zelf high. met TDU2 vlot het voor geen meter.
                                      www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                        Ik heb hier constant last van framefreezes en frameskips, en ik heb een PC die normaal de huidige games makkelijk in minimaal medium moet kunnen draaien, zelf high. met TDU2 vlot het voor geen meter.
                                        Same here.

Comment

• Playstation of x box kopen he
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X