Oorspronkelijk geplaatst door lender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Test Drive Unlimited 2
Collapse
X
-
Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoeveel uur hebt gij al gespeeld? omda ge al zover zit in het spel. is er maar zo weinig te doen?
Nieuwe aanwinst: Veyron GrandSport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenDe ML63 is echt een coole rag kar
Hij is nog mooier als je er mee gaat offroaden
Comment
-
In de klassen C4, B4 en A7 de kampioenschappen al gewonnen. Ook al in Hawai geweest, meer ben terug naar Ibiza om A6 kampioenschap te winnen. Twijfel nog welke A6 auto dat ik ga kopen.
Momenteel in garage:
Roze mustang, Wilder zijn Touraeg, mijn eigen Touraeg, Alfa Mito en Ferrari California
Mijn begin Lotus verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWordt er eens online gereden deze avond me een groep?
Ik heb net eens wat zitten prullen met dat online gedoe maar snap er nog niet echt veel van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMijne maat pakt TDU mee uit Engeland, hopelijk kan ik dan ook online met jullie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenOok PS3?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenGraag, gewoon wat cruisen dan? En hoe moeten we afspreken?
Ik heb net eens wat zitten prullen met dat online gedoe maar snap er nog niet echt veel van...
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMijne maat pakt TDU mee uit Engeland, hopelijk kan ik dan ook online met jullie?
Ik wil mijn range rover van ibiza naar het andere eiland brengen. hoe kunde da doen?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJa ik had uw uitnodiging gezien. ik ging akkoord maar dan inneens moest ik op het vliegtuig stappen naar het andere eiland .
Zolang het op PS3 is maakt het nie uit he. ik heb ook een Engelse versie
Ik wil mijn range rover van ibiza naar het andere eiland brengen. hoe kunde da doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Zolang het op PS3 is maakt het nie uit he. ik heb ook een Engelse versie
Kost daar 38 EUR .. en 't is vooral voor het online-gedeelte2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMet de Range naar de luchthaven gaan en dan als je aankomt op Hawai heb je ook de Range bij jeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMet de Range naar de luchthaven gaan en dan als je aankomt op Hawai heb je ook de Range bij jeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOk merci. auto's verkopen weet ge da ook toevallig? heb nog een touareg en TTS die weg mogen
Comment
-
Comment