Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb hier constant last van framefreezes en frameskips, en ik heb een PC die normaal de huidige games makkelijk in minimaal medium moet kunnen draaien, zelf high. met TDU2 vlot het voor geen meter.
Ik ga het mij es afhalen, es benieuwd of mijn kistje da zonder probs getrokken krijgt, als da nie is, dan scheelt er iets met da spel
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Hoeveel uur hebt gij al gespeeld? omda ge al zover zit in het spel. is er maar zo weinig te doen?
Er is veel te doen hoor. Maar ik heb me enkel bezig gehouden met de kampioenschappen, en daar krijg je redelijk wat geld voor
Nieuwe aanwinst: Veyron GrandSport
In de klassen C4, B4 en A7 de kampioenschappen al gewonnen. Ook al in Hawai geweest, meer ben terug naar Ibiza om A6 kampioenschap te winnen. Twijfel nog welke A6 auto dat ik ga kopen.
Momenteel in garage:
Roze mustang, Wilder zijn Touraeg, mijn eigen Touraeg, Alfa Mito en Ferrari California
Wordt er eens online gereden deze avond me een groep?
Graag, gewoon wat cruisen dan? En hoe moeten we afspreken?
Ik heb net eens wat zitten prullen met dat online gedoe maar snap er nog niet echt veel van...
Graag, gewoon wat cruisen dan? En hoe moeten we afspreken?
Ik heb net eens wat zitten prullen met dat online gedoe maar snap er nog niet echt veel van...
Ja ik had uw uitnodiging gezien. ik ging akkoord maar dan inneens moest ik op het vliegtuig stappen naar het andere eiland .
Ok merci. auto's verkopen weet ge da ook toevallig? heb nog een touareg en TTS die weg mogen
Wagens kan je enkel verkopen als je bv een wagen gaat kopen maar geen plaats meer hebt in je garages. Dan gaat ie vanzelf vragen of je wagens wilt verkopen... Of als je een wagen wilt kopen en daarvoor niet genoeg geld hebt, dan vraagt ie hetzelfde. Er is helaas geen andere manier... En die lelijke pricecars kan je ook niet verkopen...
Comment