Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test Drive Unlimited 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Ik heb hier constant last van framefreezes en frameskips, en ik heb een PC die normaal de huidige games makkelijk in minimaal medium moet kunnen draaien, zelf high. met TDU2 vlot het voor geen meter.
    Ik ga het mij es afhalen, es benieuwd of mijn kistje da zonder probs getrokken krijgt, als da nie is, dan scheelt er iets met da spel
    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
    Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Er scheelt iets met dat spel.

Daarnet nog 5 minuten gespeeld, maar 't gaat gewoon écht niet lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Hoeveel uur hebt gij al gespeeld? omda ge al zover zit in het spel. is er maar zo weinig te doen?
        Er is veel te doen hoor. Maar ik heb me enkel bezig gehouden met de kampioenschappen, en daar krijg je redelijk wat geld voor
        Nieuwe aanwinst: Veyron GrandSport

Comment

• De ML63 is echt een coole rag kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
            De ML63 is echt een coole rag kar
            Heb em ook. Mooi in het wit
            Hij is nog mooier als je er mee gaat offroaden

Comment

• In de klassen C4, B4 en A7 de kampioenschappen al gewonnen. Ook al in Hawai geweest, meer ben terug naar Ibiza om A6 kampioenschap te winnen. Twijfel nog welke A6 auto dat ik ga kopen.

Momenteel in garage:

Roze mustang, Wilder zijn Touraeg, mijn eigen Touraeg, Alfa Mito en Ferrari California

Mijn begin Lotus verkocht

Comment

• Wordt er eens online gereden deze avond me een groep?
                BMW X5 45e

Comment

Wordt er eens online gereden deze avond me een groep?
                  Graag, gewoon wat cruisen dan? En hoe moeten we afspreken?
                  Ik heb net eens wat zitten prullen met dat online gedoe maar snap er nog niet echt veel van...

Comment

• Mijne maat pakt TDU mee uit Engeland, hopelijk kan ik dan ook online met jullie?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Mijne maat pakt TDU mee uit Engeland, hopelijk kan ik dan ook online met jullie?
                      Ook PS3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Ook PS3?
                        Ja .

Comment

• Kga em deze week ook wel eens halen.

Comment

Graag, gewoon wat cruisen dan? En hoe moeten we afspreken?
                            Ik heb net eens wat zitten prullen met dat online gedoe maar snap er nog niet echt veel van...
                            Ja ik had uw uitnodiging gezien. ik ging akkoord maar dan inneens moest ik op het vliegtuig stappen naar het andere eiland .

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Mijne maat pakt TDU mee uit Engeland, hopelijk kan ik dan ook online met jullie?
                            Zolang het op PS3 is maakt het nie uit he. ik heb ook een Engelse versie

Ik wil mijn range rover van ibiza naar het andere eiland brengen. hoe kunde da doen?
                            BMW X5 45e

Comment

Ja ik had uw uitnodiging gezien. ik ging akkoord maar dan inneens moest ik op het vliegtuig stappen naar het andere eiland .

Ik wil mijn range rover van ibiza naar het andere eiland brengen. hoe kunde da doen?
                              Met de Range naar de luchthaven gaan en dan als je aankomt op Hawai heb je ook de Range bij je

Comment

Ah, oef!
                                Kost daar 38 EUR .. en 't is vooral voor het online-gedeelte

Comment

Met de Range naar de luchthaven gaan en dan als je aankomt op Hawai heb je ook de Range bij je
                                  Ok merci. auto's verkopen weet ge da ook toevallig? heb nog een touareg en TTS die weg mogen
                                  BMW X5 45e

Comment

blijkt dat als je in je eigen garage naar het I logo zoekt, dat je daar je auto's kan kieze ook als ze op een ander eiland staan
                                    BMW X5 45e

Comment

Ok merci. auto's verkopen weet ge da ook toevallig? heb nog een touareg en TTS die weg mogen
                                      Wagens kan je enkel verkopen als je bv een wagen gaat kopen maar geen plaats meer hebt in je garages. Dan gaat ie vanzelf vragen of je wagens wilt verkopen... Of als je een wagen wilt kopen en daarvoor niet genoeg geld hebt, dan vraagt ie hetzelfde. Er is helaas geen andere manier... En die lelijke pricecars kan je ook niet verkopen...

Comment

• Ik speel het zo:

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Damn
                                          Kheb ook framefreezes, soms meer dan anders, laatsen tijd minder, héél raar. Maar jij hebt er toch wel meer last van. Valt tegen voor u.

Comment

Working...
                                          X