Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk racespel te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    kwestie van time trials ben ik nog sneller met stuurke dan de gewone controller. ( controller=handicap)
    Klopt. Ik ben ondertussen ook sneller met het stuur in time trials en races, omdat ge veel fijner kunt sturen en gas/rem gebruiken. In Gran Turismo of zo is dit heel erg merkbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
      Ik denk dat ik in de vakantie mij een G25 ga aanschaffen + LFS S2. Tzal wel fun geven denk ik
      GTR1 heb ik al, dat is ook tof, ma nooit echt veel gespeeld, toetsenbord e, wss zal het super tof worden met een stuur
      G25 is echt een aanrader, gaat ge veel plezier van hebben, ik speel er gtr evo mee, leuk spel, gtr2 vond ik ook goed. Rfactor vind ik iets minder, maar niet echt veel gespeeld en nr het schijnt zijn vooral de mods ervan goed.

Comment

Das het ENIGE dat daarvan goed is rF wordt vaak omschreven als Modheaven. Ik heb zelfs rFactor Lite, zonder auto's, zonder tracks, en multiple installs. Dwz dat ge elke mod een apart icoontje kunt geven, en tot oneindig veel installs kunt doen. Maw, elke mod wordt een aparte sim Maar, op die Lite zit zoals gezegd NIETS. Ge hebt ahw een lege huls, die ge kunt vullen naar wens.

Voor die mods hè, check ne keer http://www.rfactorcentral.com/ , HOPEN mods en tracks beschikbaar daar, all free. Goeie tip voor daar: schuim de Hall Of Fames ne keer af, dat zijn stuk voor stuk pareltjes. Verder zie je gewoon waarmee je graag wilt racen en je kijkt of er een mod is, wat de beoordeling is, en je rijdt er eens mee om te kijken of het de moeite is. Dat alleen al heeft mij WEKEN zoet gehouden, en mijn downloadlimiet volledig naar de zak geholpen

Comment

Ik heb zelf zo'n (oud) Logitech Force Feedback stuurtje. Ik heb een tijdje geleden eens met zo'n G25 gegamed en damn, dat is toch serieus aanpassen hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Ik heb zelf zo'n (oud) Logitech Force Feedback stuurtje. Ik heb een tijdje geleden eens met zo'n G25 gegamed en damn, dat is toch serieus aanpassen hoor!
            Heb laatst ook es met een logitech force feedback gereden, vind een g25 toch wel de moeite als ge veel rijdt, is best een groot verschil.

Comment

Je kan ookvoor de XBOX 360 Race PRO kopen of BLUR ( laatste nieuwe racegame)
              hier kan je een gameplay van blur zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renault-fan1 Bekijk Berichten
                Je kan ookvoor de XBOX 360 Race PRO kopen of BLUR ( laatste nieuwe racegame)
                hier kan je een gameplay van blur zien.

Ik heb het laatste Need for shift gespeeld. dat was wel een vet spel. Met circuits die niet in Forza motorsort 3 hebt; zoals Spa.

Comment

Welke zijn deftige racespellen voor een PC ?
                  Spellen zoals Forza - Gran Turismo
                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                    Welke zijn deftige racespellen voor een PC ?
                    Spellen zoals Forza - Gran Turismo
                    Das te zien wat je wil, arcade- achtig a la DIRT, Need for speed ed of sims zoals rFactor, live for speed of GTR.
                    Ikzelf speel liefst sims.

rFactor
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Race 07
                    + YouTube Video

GTR2
                    + YouTube Video

Sim speelt wel best met een stuur
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Welke sim is eigenlijk meest realistisch?

En welke sim geeft meest kippevel?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                        Welke sim is eigenlijk meest realistisch?

Netkar pro

of iRacing

iRacing is the leading online racing simulation. In the fast-paced world of eSports, iRacing is a one-stop shop for sim racing.

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                        En welke sim geeft meest kippevel?
                        Een F1mod voor gtr2 is wat mij het meeste kippenvel gaf op pc, als je de eerste keer met die auto's de baan op gaat, verlies je gegarandeerd de controle van zodra je sneller wilt gaan. Dingen gaan zo snel in overstuur en zijn zo verraderlijk...
                        Last edited by ; 13/09/2010, 00:05.

Comment

wie van jullie heeft iracing?
                          ik heb al meermaals er aan gedacht dit te kopen alleen valt de prijs me nogal wat tegen. ik ben meer van het principe van 1x betalen en spelen zoveel je wil.

Comment

Da is wel, ik ben ook zo. 'k Heb wel eens een gratis licentie te pakken gekregen, en 'k vond dat niet mijn ding. Ik vond de feel en feedback te hard wennen in vgl met rFactor. GTR Evo is ook zoiets, da's dan weer te makkelijk imo. Ik vind rFactor (mits de juiste mod) het leukst, vooral omdat de mogelijkheden eindeloos zijn.

Comment

Hoe dicht die mods in de buurt van de realiteit komt

+ YouTube Video
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

en bij welke spellen kan je zelf circuits maken (al dan niet voor gevorderden zoals bij flatout)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                  Da is wel, ik ben ook zo. 'k Heb wel eens een gratis licentie te pakken gekregen, en 'k vond dat niet mijn ding. Ik vond de feel en feedback te hard wennen in vgl met rFactor. GTR Evo is ook zoiets, da's dan weer te makkelijk imo. Ik vind rFactor (mits de juiste mod) het leukst, vooral omdat de mogelijkheden eindeloos zijn.
                                  Allez na GTR2 zal ik dus ook rfactor moeten aanschaffen. Wat zijn de grote verschillen met GTR2?

Comment

Iemand een tip voor een goed game of sim waar er een beetje rally-style kan gereden worden? Ik zou graag een game hebben waar er een beetje offroad gedrift enzo kan worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Allez na GTR2 zal ik dus ook rfactor moeten aanschaffen. Wat zijn de grote verschillen met GTR2?
                                      rFactor is een stuk ouder en je moet al serieus veel moeite steken in het modden...

Ik zou eventueel wachten op rFactor 2.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Iemand een tip voor een goed game of sim waar er een beetje rally-style kan gereden worden? Ik zou graag een game hebben waar er een beetje offroad gedrift enzo kan worden.
                                      Live for speed heeft offroad gedeeltes, maar echt rally stages zijn dat niet. Eerder rally-cross.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        rFactor is een stuk ouder en je moet al serieus veel moeite steken in het modden...

Ik zou eventueel wachten op rFactor 2.

Live for speed heeft offroad gedeeltes, maar echt rally stages zijn dat niet. Eerder rally-cross.
                                        rfactor 2 idd op wachten

Live for speed is heel leuk voor off road > pm me maar als ge da hebt dan speel ik mee
                                        en voor die 23€ da da kost kunde ni sukkelen. heel leuk om te spelen. probeer anders eerst de demo die gratis is.
                                        een ander dat ik ook heel leuk vind voor off road is Richard burns rally maar dit is wel pure sim en niet makkelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Hangt wat af van de mods, maar 't zijn juist die mods die zo talrijk zijn dat er sowieso tientallen goeie inzitten. Zelfde met de tracks. Ik ben er zeker van dat er voor rF meer tracks en cars zijn dan voor GTR². De physics kunnen bvb nogal variëren, maar dat kan met de mods van GTR² ook hè. Ik denk dat het grootste verschil is dat GTR² als basis een completer spel is dan rF. rF is iets meer hardcore imo. Een funraceke doe ik altijd met GTR, of gewoon wat gaan lappen op de ring bvb. Aja en rF heeft gene regen hè, da's wel jammer. rF2 gaat dat wel hebben, dus zoals iedereen hier al aanhaalt, wacht maar ff op rF2. Ga maar eens kijken naar Virtualr.com, en zoek daar eens naar WSGT2

Comment

Working...
                                          X