Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welk racespel te kopen?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenZo een G25 moet echt zalig zijn :
+ YouTube Video
tegen dan koop ik den G27 op betere versie ze hebben nog tijd genoeg voordat gt5 uitkomt.....mss toekomstig G29 met handrem dat zou zalig zen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMisschien beter een echte auto zorgen he
diene echte auto ( of moto )is geen probleem,maar this kwestie van mijn rijbewijs weeral niet kwijt te spelen.
@bunny tegen dat gt5 er komt zal je dat stuur in combo met gt5 in pack kunnen kopen en dan zal te prijs wel sterk gedaald zen
Comment
-
Met een G25 + LFS of rFactor of Race ga je het meest fun hebben denk ik ,vooral rFactor is een aanrader (Hoewel rFactor 2 in de maak is)2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenals je de vorige versies de moeite vondt zal je die zeker de moeite vinden......voeg mij al maar toe.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenMet een G25 + LFS of rFactor of Race ga je het meest fun hebben denk ik ,vooral rFactor is een aanrader (Hoewel rFactor 2 in de maak is)
Hou er wel rekening mee dat een sim een leercurve heeft, vooral dan rFactor. Ook de funfactor is redelijk laag, allez laag... Eerder anders, omdat het allemaal vrij serieus is. Ik hang eraan als ik in de week niet minstens een vijftal uur heb gereden, om enerzijds een degelijke setup voor de wagen te vinden, en anderzijds mijn laptimes naar beneden te krijgen. Als ik dan eenmaal mijn maximum heb bereikt, zit ik nog 3 seconden of meer van de top verwijderd van de VRL ze. Nuja, sommige van die mannen rijden dan ook internationaal op hoog niveau en zo. Feit is, omdat het zo moeilijk is, geeft het zeer veel voldoening, iets wat ik met Gran Turismo vaak miste.
Als je gewoon fun racing wilt met een beetje een "lijn" in, zoals verschillende championships, xp punten, en geld om je wagens te upgraden/tunen, moet je eerder kijken naar een NFS Shift imo. Ook deze is beschikbaar voor de pc, en hiervoor zijn zelfs al een hoop mods zoals extra wagens, extra tracks, en het belangrijkste: aangepaste physics met bandentemperatuur en dergelijke. Dat maakt het realistisch, maar toch nog fun omdat ge al die kampioenschappen moet doorzwemmen. Van Shift had ik mss niet veel voldoening (iets te makkelijk vond ik) maar ik had wel tonnen plezier.
Het is maar wat je wilt hè
Comment
-
Oh 't hoeft nie altijd serieus te zijn in rFactor ,bestaan ook fun mods
+ YouTube Video
+ YouTube Video 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenKost allemaal wel veel geld e, ik denk dat ik ook content ben met een G25 !
http://www.youtube.com/user/BreakerO...01/LRYAsAZInX4 ....kerel heeft zen stuurke indertijd stevig misbruikt (gt5 proloque ) khem nog veel online battle's tegen hem gedaan helaas ik met een gt force pro stuur en zijn skills waren maarja den beste drifter van de gt reeks blijft stepmania ( japan )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenKost allemaal wel veel geld e, ik denk dat ik ook content ben met een G25 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk denk dat ik in de vakantie mij een G25 ga aanschaffen + LFS S2. Tzal wel fun geven denk ik
GTR1 heb ik al, dat is ook tof, ma nooit echt veel gespeeld, toetsenbord e, wss zal het super tof worden met een stuur
Comment
-
+1! Eender welke game of sim, een stuurtje is fun x 4!! Het geeft gewoon een extra dimensie. Ik vond het bvb superleuk mijn kameraden (die met de controller rijden) in NFS Shift op hun doos te geven tijdens een race of time trials, en al helemaal met het driften. Later komen ze dan af van hey 'k heb er een paar tijden van u afgereden hè! Tot ik dan vraag dezelfde tijd eens met een stuurke neer te zetten
Comment
-
Heb uren genoten van Test Drive Unlimited. Knappe beelden waarin hawai tot in detail zijn nagemaakt... Kan je vrij cruisen op de banen of races doen voor wagens vrij te spelen. Ook de multiplayer is bangelijk met de MOOR.
Binnekort komt de nieuwe uit, zou nog beter moeten zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten+1! Eender welke game of sim, een stuurtje is fun x 4!! Het geeft gewoon een extra dimensie. Ik vond het bvb superleuk mijn kameraden (die met de controller rijden) in NFS Shift op hun doos te geven tijdens een race of time trials, en al helemaal met het driften. Later komen ze dan af van hey 'k heb er een paar tijden van u afgereden hè! Tot ik dan vraag dezelfde tijd eens met een stuurke neer te zetten
kwestie van time trials ben ik nog sneller met stuurke dan de gewone controller. ( controller=handicap)
Comment
Comment