Welke winkels verkopen hem vandaag al? :o
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2010
Collapse
X
-
Zijn er bij jullie eigenlijk al computergestuurde wagens in de fout gegaan ?
Bij mij 1 keer denk ik, één maal een slipper voor mijn neus tijdens een natte practice tijdens de GP van België.
En in Career tot nu toe 2 wedstrijden gereden, en al 2 keer dat alle wagens de finish halen...
Voor de rest heb ik geen klagen, super spel.
Comment
-
Nee, ik volg hem wel eigenlijk maar ik denk dat het eerder aan het soort game ligt. Een F1 moet nu eenmaal rijden alsof hij op rails ligt en driften is er sowieso ook niet (veel) bij en daardoor kan het wel zijn alsof je een arcade-racer aan't spelen bent met het verchil dat je weldegelijk ook met "de pedalen" moet sturen terwijl je bij een arcade-spel altijd gewoon volle bak kan remmen en gas geven of je nu in het midden van een bocht zit of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIemand een idee waar ik mijn G25 moet instellen? Kan het niet vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenWat wil je instellen?
Ik heb de mijne er gewoon aan gehangen en dat werkt ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKutspel.
Ligt het aan mij, of rijdt dat super onnatuurlijk en arcade?
Net mijn eerste career race gedaan. In het vervolg wel 50% pakken ipv 75% want 37 ronden op Bahrein is toch wel lang hoorAlles op het moeilijkst, en met de virgin op 10 gequalificeerd, en op 14 geëindigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenCorvetteboy: ik heb zelf geen CD ..
Maar je moet F1 2010 wel opstarten uit XMB met het stuur. Dus spel selecteren (eventueel met controller) en dan 'starten' met het stuur.
Comment
-
Net mijn eerste career race gedaan. IN het vervolg pak ik toch 50% ipv 75% want 37 ronden op Bahrein kan toch al tellen
Met de Virgin op 10 gequalificeerd, en op 14 geëindigd. Betrapte me er toch op dat ik belange niet zo snel was als de mannen vooraan. Was met de prime tire gestart, en tot ronde 28 of iets dergelijk door gegaan, om dan op p13 te stoppen voor banden. Als 18e uitgekomen, en 2 plekken opgeschoven door mensen die ook nog moesten pitten. Nog 2 man ingehaald, waar van vooral Chandhok een grote brok was. 7 ronden lang heb ik op hem moeten jagen, en in de voorlaatste ronde had ik hem eindelijk te pakken. Zat eerst zo'n 7 tal seconden voor, maar heb hem toch nog kunnen inhalen.
In het vervolg wat minder lang, maar dit heeft me toch mooi overtuigd hoor. Na wat oefening en gewenning rijdt het best ontzettend leuk, en je voelt duidelijk het verschil in wagens ook.
Paar puntjes die ik minder vind:
* pitstops: veel te houterige animaties van de wagen wanneer hij de pitlane en box inrijdt. Dit had toch heel wat beter gekund.
*ik wil dat bloom/hdr effect weg. Als dat weg is denk ik dat het spel er nog 2x beter uit ziet.
* Replay functie vind ik nog steeds niet goed. Is het nu zo moelijk om een free replay systeem te maken à la iRacing of de race 07 games? Nu krijgen we de mogelijkheid om enkel jouw wagen te volgen, en een camera standpunt dat op de meest irritante ogenblikken overschakelt naar een stomme onboard camera... Dit irriteert me nu al jaren bij COdemasters, en het doet pijn om te zien dat ze dit verouderde systeem maar blijven hanteren.
* VOor je begint te racen -> zet eerst je ffb goed, anders gaat het echt op weinig trekken. De standaardinstellingen rijden echt voor geen meter. Maar met de nodige verschuivingen heb je nauwelijks last van al die kritische punten die aangehaald worden op het net. Ikzelf heb weinig of geen last van input lag trouwens nu. Alles reageert precies wanneer ik dat wil.
* AI op het hoogste niveau mag net nog een tikkeltje harder. Ik heb er niets op tegen om constant met de Virgin te moeten vechten om P18 hoor, voegt enkel maar toe aan het realisme. Ik zie echt dat ik veeeeeeel sneller ben in technische gedeeltes dan de AI, waardoor ik daar constant moet afremmen, en ze zo makkelijk kan inhalen. Niet echt uitdagend jammergenoeg.
* wagen animaties van tegenstanders durven nog al eens vreemd te doen. Heel snel bewegen over het asfalt, en soms nogal bizar insturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenCorvetteboy: graag gedaan
lender: op wat zet jij ffb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenLender: denk je nog eens aan die settings aub?
Weet er iemand of ik bij de g25 de koppel-pedaal kan gebruiken als rem?Morgen vroeg staat er een screenshotje online!
Comment
Comment