Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had nog 2 foto's tegengekomen van de damagemodellen, maar blijkbaar werken de links niet meer...
Maar goed, er zal wel een flashback-rewind button inzitten zoals bij Grid en DiRT 2.
While the AI can often make mistakes that end up in race-destroying collisions, the quality of its defensive driving is superb. As it sacrifices its own speed to take inside lines into corners and block your moves, suddenly you realise the cars ahead of you both have pulled away, and someone else is now snapping at your heels. Again, this is something loads of games claim to do, but simply don't deliver.
Via Play.com bestellen loont. Mijn exemplaar lag mooi op mij te wachten toen ik thuis kwam. Ik ben quasi de hele avond bezig geweest en heb nu net de GP van Maleisië voltooid in de Lotus.
De flashback functie heeft zijn nut al wel bewezen bij mij.
I second that ..
Ik had 10 rondes geselecteerd voor een GP .. na 3 rondes waren ze allemaal opgebruikt.
Vind het echt wel een goed spel, na het pitten kreeg ik als comment "opgelet banden nog niet veel grip" .. en 1 bocht later stond ik effectief achterste voren.
Als er mensen eens online willen spelen. PSN = DaggieBe
Comment