Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
    Heeft er hier iemand de cover (hoesje) die hem wil doorsturen voor de pc versie. Heb het spel via internet gekocht en gedownload en wil hem op dvd branden als backup.

Comment

Alvast bedankt maar heb je het volledige? Zou het in een leeg doosje willen steken met voor en achterkant enz.
      Opel Insignia OPC
      BMW X5 3.0i
      Caterham Super 7

Comment

Ik vind het best leuk met alle TC en ABS rommel uitgeschakeld op een nat Spa

Career moet ik nog beginnen

Ik speel het op PC met m'n MOMO
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik vind het realisme toch ver te zoeken. Daarnet met Alonso aan het rijden geweest en ik zat achter Massa, maar die ging maar niet opzij...

Comment

hallo allemaal ik ben hier al een tijdje op het forum maar nooit egt actief ik lees hier wel veel maar schrijf hier bijna nooit.

nu heb ik een probleempje met F1 2010 op mijn ps3 het sluit allemaal niet mooi aan op mijn scherm. in het begin was dit wel en plots toen mijn broer wou welen en de ps3 opzette stond het beeld niet meer goed ik heb mezelf hier al zot achter gezocht en vind het niet iemand hier die hier ook last van gehad heeft of iemand die de oplossing weet ?

alvast bedankt .
            ps: zal asap een foto proberen te posten om het een beetje duidelijker te maken. !µ
            Uploaded with ImageShack.us
            Last edited by peugeoteke; 11/10/2010, 21:24. Reden: foto toegevoegd

Comment

PS3 afzetten en dan de powerknop op het toestel ingedrukt houden tot ie piept. Normaal gezien zoekt hij dan zelf de optimale resolutie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                PS3 afzetten en dan de powerknop op het toestel ingedrukt houden tot ie piept. Normaal gezien zoekt hij dan zelf de optimale resolutie.
                bedankt voor de tip maar deze werkt niet :s
                heb hem al 2 maal geprobeerd :s
                zou het probleem bij mij tv zijn ?
                ik heb deze ook al eens opnieuw ingesteld maar dat doet niets en als ik tv kijk is alles normaal.

alvast bedankt

Comment

Heb ondertussen de game ong 2 weken, wat mij tot nu toe het meeste stoort:
                  - natuurlijk mijn lollipop man die 2 seconden nodig heeft om te kijken of er wagens aankomen.
                  - wielen die alleen afbreken als je tegen 250 per uur in de muur knalt
                  - achtervleugels die precies van beton zijn
                  - de computergestuurde piloten maken wel fouten maar nooit voor DNF, zo heeft er nog geen enkele zijn motor opgeblazen... dus als ze volgend seizoen Safety Car in de game willen brengen moet er wel veel gaan veranderen.

Voor de rest tevreden over de game, ben al blij dat ik terug F1 kan rijden op mijn PS3.
                  Nu nog een deftig stuurtje en dan kunnen we er helemaal tegenaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peugeoteke Bekijk Berichten
                    hallo allemaal ik ben hier al een tijdje op het forum maar nooit egt actief ik lees hier wel veel maar schrijf hier bijna nooit.

nu heb ik een probleempje met F1 2010 op mijn ps3 het sluit allemaal niet mooi aan op mijn scherm. in het begin was dit wel en plots toen mijn broer wou welen en de ps3 opzette stond het beeld niet meer goed ik heb mezelf hier al zot achter gezocht en vind het niet iemand hier die hier ook last van gehad heeft of iemand die de oplossing weet ?

alvast bedankt .
                    ps: zal asap een foto proberen te posten om het een beetje duidelijker te maken. !µ
                    Uploaded with ImageShack.us

toevallig via de afstandbediening het beeld van de tv zelf niet veranderd (size )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                      toevallig via de afstandbediening het beeld van de tv zelf niet veranderd (size )
                      ik heb niets veranderd met de afstandbediening toch niet bewust .
                      ik heb gisteren nog wat geprutst en alles staat goed voor het moment
                      hartelijk dank voor de tips !!!!

mvg.!!

Comment

Mensen zin om morgen eens een raceke te doen? Qualy + een race van 20% met pitstop op Canada.

Mijn nickname: BrechtDecancq

Comment

Echt niemand dit zin heeft om eens online te racen 1 van de komende dagen?

Comment

Ik heb het spel voor pc als iemand online wil racen, zeg het maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Echt niemand dit zin heeft om eens online te racen 1 van de komende dagen?
                              Hoi brecht

Ik wil wel eens racen .... zit regelmatig F1 online, wel PC versie
                              nickname : pietrofantastico

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                Hoi brecht

Ik wil wel eens racen .... zit regelmatig F1 online, wel PC versie
                                nickname : pietrofantastico
                                Ah, ik PS3

Comment

Heb mijn exemplaar gisteren verkocht. Heb vrij veel gespeeld op medium mode, 3 saizoenen in totaal. Was eigenlijk te gemakkelijk. Dan maar overgeschakeld naar Expert en toen heb ik mij echt kapot geergerd aan dat spel he. Pitstops duurden 15 seconden omdat iedereen door mocht rijden en mijne lollipopman maar niet aan de kant ging. Gevolg steeds naar de laatste plaats verwezen. Elke kleinste aanrtijding was een drive through. Het kwam er op neer dat ik zowat elke race 10 keer most starten (waarvan 8 keer na de eerste bocht). Ik vind het een heel sjiek spel maar ik hoop dat ze tegen volgende keer toch al die bugs eruit halen EN 1 retry behouden in de expert mode.

Online is ook goed als je met een paar vrienden speel maar in random rooms heb je keer op keer een destruction derby.

anyway ik heb het verkocht. Binnenkort Black Ops en GT5 halen...

groeten

Niels

Comment

Nieuwe patch is uit voor de 3 platformen.
                                    Heb hem al op de PS3 gedownload en merk nog maar weinig van de pitstopbug. Kwam binnen en mocht nog vertrekken en er kwam toch een Virgin aan.
                                    Van punctures ook geen last meer gehad, dus op het eerste zicht valt het wel goed mee
                                    Last edited by ; 04/11/2010, 11:15.

Comment

Ik vind de grootste vooruitgang toch wel dat je nu de voorsprong (of in jullie geval achterstand ) kan zien ipv de verschillen in de laatste ronde.

Comment

Ik ben het nu aan het spelen dus als iemand online wil zeg het maar
                                        pc versie

Comment

Dit weekend 33% korting op steam, kost nu een 30 € ipv 44.
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X