Op nfs shift kreeg ik m'n stuur ook niet deftig ingesteld. Kzou hot pursuit wel graag hebben, maar alst vantzelfde is als bij shift, dan is het de moeite niet. Ik speel wel op pc.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed Hot Pursuit
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenspel ook net is gespeeld... trekt op niks.
KUT-geluid
KUT-graphics
NIKS-realisme
Nog 7x keer slapen
Als ik realisme wil, dan rijd ik wel met nen echten otto.
Comment
-
Iphone 2G graphicsBijgevoegde BestandenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOp PC ziet het er wel wat beter uit
Maar belangen niet zogoed als GT5 op PS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenMaar belangen niet zogoed als GT5 op PS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenMaar belangen niet zogoed als GT5 op PS3
Comment
-
Graphics staan uiteraard niet op GT5 niveau, maar 't is imo wel beter dan Forza.
Maarja, geen dashboard view... dat zuigt al.
En qua feeling is het ook niet de Hot Pursuit van vroeger, veel te veel EA bla bla er rond
Maar het is leuk om in de tussentijd te spelen in afwachting van GT5
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenspel ook net is gespeeld... trekt op niks.
KUT-geluid
KUT-graphics
NIKS-realisme
Nog 7x keer slapen----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenSounds like GT5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGraphics staan uiteraard niet op GT5 niveau, maar 't is imo wel beter dan Forza.
Maarja, geen dashboard view... dat zuigt al.
En qua feeling is het ook niet de Hot Pursuit van vroeger, veel te veel EA bla bla er rond
Maar het is leuk om in de tussentijd te spelen in afwachting van GT5
Je doet precies alsof Forza qua graphics niet veel beter is dan Pacman.
Comment
-
KUT-geluid
KUT-graphics
NIKS-realisme
Nog 7x keer slapendit is gewoon een old skool arcade racer, en ik vind het helemaal de max
Comment
-
ik vind die besturing zo kut :s gewoon wat driften aan 350 met de zonda...boehoeCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik vind die besturing zo kut :s gewoon wat driften aan 350 met de zonda...boehoe
Dit is gewoon terug naar het Need For Speed van vroeger. Blijkbaar snappen velen de opzet niet van het spel als ze beginnen te mekkeren over de handling. Zeker als ze beginnen wenen dat het spel niet realistisch genoeg is. Je kan met een bugatti veyron cop car rijden ffs.
Comment
Comment