Ik vind het een van de leukste NFS-games ooit . Net de laatste race van racer uitgespeeld! 70km op 14min3sec, eerste keer datk em reed (wss zijn er wel mensen met betere tijden ). De snelheden die gehaald worden zijn soms echt wel te zot, ik word paranoia! Komt er nu een tegenligger aan ofniet . Topspeed record is met de veyron 441 km/h
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed Hot Pursuit
Collapse
X
-
Is er iemand die het nog speelt?
Voorlopig bij mij nog steeds de enige game die ik speel (wil het 100% uitspelen met alles goud). (assassin's creed: brotherhood en fifa 11 zitten nog in de plastiekjes ).
NFS HP was mn eerste game op de pc en zorgt dus nu wel voor de nodige nostalgie op de PS3. Het is en blijft een arcade-racer, maar wel eentje waar ik heel veel plezier aan beleef.
Comment
-
yep, wel op ne WII
amuseer er mij wel mee, vol gas en handrem voor de rest niks (ah ja, regelmatig de kar maken met zo ne groene sleutel)
vervolgens ne boost icm met 2* nitro in zo ne Bugatti, dan gaat het wel snel, probeer nu al eens de verste sprong enzo te verbeteren
Bij de leiderduels moet je wel al eens geluk hebben om tijdig aan de vlaggen te geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenOp de wii heb je ook zeker split screen mogelijkheid?
Dat mis ik echt gigantisch hard op de PS3. Ongelooflijk dom dat ze dat niet ingebouwd hebben..
Comment
Comment