Interessante Preview
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wrc 2010
Collapse
X
-
Die filmpjes stellen echt teleur vind ik, alles wordt ook nog zo op de laatste moment zelfs nog 'bijgetekend', bomen die uit het niets verschijnen dus. Hopelijk wordt er nog hard aan gewerkt. Hopelijk zit de handling en alle rest wel goed in elkaar!
Comment
-
Ben ik dan echt de enige die daar iets in ziet,
Ik zelf speel GTR²..GTR/EVO..RBR..en vroeger op de PS2 alle colins & WRC's
Op dit moment hunker ik achter een degelijk rally spel voor op de PS3...laat me maar zeggen een degelijke race game, want die is er momenteel niet op de PS3.
Met F1 & WRC in aantocht hoop ik echt dat het eidelijk eens raak is.
bekijk hier nog een filmpje...in mijn ogen is er geen enkele rally game op console
die beter is dan dit.
+ YouTube Video ////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
ik vind dat er toch redelijk goed uitzien....
dus ge bent nie den enigste
ik ga met plezier allesinds de demo downloaden als die er komt en dan pas een oordeel vellen over het spel
kwestie van me niet te verlagen tot een niveau waarbij ik een spel afkraak zonder het eigenlijk gespeeld te hebben.
Comment
-
Ik ga zeker en vast ook de demo downloaden en dan kijken of ik het volledige spel ga kopen.
In bovenstaand filmpje vind ik het wel weer meevallen, maar bij de gravelstages is het wat raar.
Ik weet niet op welke platformen ze getest zijn en de filmpjes gemaakt, maar bij PS3 kan het nog wel meevallen begin ik nu zo te denken.
Maar eerst de F1 2010
Comment
-
Qua graphics suckt dit spel, maar qua rijgedrag is het wel realistisch.
Per rally zijn er 6 special stages. Het spijtige is dat het altijd draait rond 1 hoofd special waarmee ze meerdere combinaties maken. Bijvoorbeeld kan SS1 dezelfde zijn als SS6 maar dan in de omgekeerde richting, of moet je ergens halfweg een SS aan een kruispunt naar links i.p.v. rechts zodat de helft van de SS ander is en dan weer omgekeerd.
Ze hebben zeer weinig tijd gestoken in de ontwikkeling van dit spel. Eens GT5 er is vliegt het spel het straat op.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Naar mijn mening hadden ze beter gewacht tot WRC 2011
met de nieuwe wagens en enkele nieuwe coureurs.
Nu ja, afwachten wat het wordt. Ik heb alle WRC-games vanaf WRC II Extreme (de eerste kon ik maar niet bemachtigd krijgen) voor de PS2. En die PS2 doet het ondanks 10-jarige leeftijd nog altijd goed, dus ik zie niet in om over te stappen naar PS3
Ik zal volgen wat er hier nog allemaal geschreven wordt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OAW Bekijk BerichtenNaar mijn mening hadden ze beter gewacht tot WRC 2011
met de nieuwe wagens en enkele nieuwe coureurs.
Nu ja, afwachten wat het wordt. Ik heb alle WRC-games vanaf WRC II Extreme (de eerste kon ik maar niet bemachtigd krijgen) voor de PS2. En die PS2 doet het ondanks 10-jarige leeftijd nog altijd goed, dus ik zie niet in om over te stappen naar PS3
Ik zal volgen wat er hier nog allemaal geschreven wordt!
Comment
Comment